15.03.2006., srijeda

Return of the cypher

Jest, krepalo, crklo, "Srušilo se sveee!" (Jinx)

Al eto, opet u pogonu.

E, JEBEM TI MODERNU TEHNOLOGIJU U KURAC! Uvijek zataji kad netreba.

Danas ujutro čekam ja frenda da dođe s autom i da idemo na vlak. Čekam ja njega, njega nema. Zovem ga ne javlja se. E jebiga, valjda je tonove ugasil. Krenem ja prema njemu (ne živi daleko), dođem do njega, auto stoji i čeka a njega nigdje. Sad me već panika lovi, pa jebemu, zakasnili bumo! Nemogu pozvonit, ograda zaključana, a hvala bogu na vrhu ima 5cm dugačke šiljke (da nebi moral proktologu ići poslije preskakanja), mobitel ne čuje... I sjetim se ja da čovjek ima još jedan mobitel. Dobro, idemo probati... I pogodite kaj se dogodi?

NEMOGU ZVATI NIKOGA! JEBEMTI TELE 2 i njihove "tehničke probleme"!

Poziv se probija tek u 06:30. U tom trenutku taman je vlak krenuo. Javlja se frend:

"Hmmmmhmmmm..."
"Dobrooo jutrooo!"
".......... A u kurac!"

Etotigana, gamad crkne taman kad ti treba, a kad tebe zove neka napast koje se nemoš riješit, ma sve radi ko urica.

Velim ja vama, sve to hititi i onako fino sa 2 konzerve povezane špagom.

Samo se vi smijte, to radi.

Mislim, nisam probal, ali u teoriji bi trebalo radit.

Niste ni vi probali onesvjestit čovjeka udarcem bejzbol palicom po glavi. Ali znate da radi.

Sutra idem na neko bjesno matematičko natjecanje, nekakav tobolčar, Kljokan ili takvo nešto... Da sad ja ne raspredam kak si matematika i ja nismo baš na ti, nebudem baš nekaj napravil. Ali nema veze. Glavno da nemam zadnja 2 sata. Fizika.

IN YOUR FACE, BRUNKEC!

Deder, odo ja, budite mi zdravi, lijepi i nemojte preskakati ograde da nebi išli proktologu.

Ako baš vas toliko zanima kaj je to, preskačite pa budete vidli.

Pozdrav

onyx_the_codemaster
- 21:12 - Komentari (8) - Isprintaj - #

  ožujak, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

--- ovaj blog has gecrkt! zbog lijenosti određenih osoba (čitaj ja) boxevi nisu obnovljeni. blog će biti u punoj funkciji nakon redizajna koji bi se trebao dogoditi za otprilike 2 tjedna ---