Moje virtualno ogledalo

Ponovo ili ispočetka

Znam da ću kad tad stići na taj vrh pa sam ponovno skupila komadiće sebe i krenula na to putovanje. Prepuno nade, strepnje, želje a u isto vrijeme i straha. Toliko sam zamjerala životu što mi ne daje nešto što nemam a želim, da sam zaboravila biti zahvalna za ono što već imam i volim. A što može isto tako nestati u trenu. Pa se ne usudim nadati. Usudim se jedino voljeti.

14.06.2005. u 07:13 | 10 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Dragi linkovi:

Tu biram filmove.
Posjećujem redovito Komediju.
Gledam najbolju televiziju.
Čitam ove novine.
Redovito provjeravam ovu i ovu adresu virtualnu. Ovdje pretražujem virtualna prostranstva. No, prije svega toga učitam naslovnicu.

Ako se želite izventilirati, to možete ovdje.

Pišite mi na virtualnacura@yahoo.co.uk

Želite li se igrati izgledom bloga, možda vam ovi linkovi mogu pomoći:
Obojaj blog
Izbroji koliko nas je bilo kod tebe
Kurzor Koji Pleše
Veličina slova
Boja (ne samo teksta)
Igraj se bojama;satima kombiniraj
Stavi veću fotku na Internet
Ili kreiraj svoj virtualni albumčić
Smajlija u izobilju
Jako zgodne animacije
Još smajlija


Ako vam zatreba koja cyber klinika...
Portal za pitanja o zdravlju i bolestima
Žena samo za žene
Zdravlje i život
Zdravi veseli bili ;-)

Za nas, curice:
virtualna frizura
Veseli kutak
Najbolji frizer u Zagrebu
Najbolji kozmetički salon
Najbolja dermatološka poliklinika
WebFit
Slap


Portali
Monitor
Index
Corner
Vip
HtNet
Iskon
Coolinarika

Traži, traži - pa ćeš naći

Pun pogodak
Google

servisne informacije
Jel gužva u prometu
Kakvo će biti vrijeme...
HINA

časopisi i dnevne novine on-line

Prvi hrvatski informatički časopis
Vjesnik
Slobodna
Nacional

wikipedia

Za sve vas koji ste ovisni
Star trek
Startrekovski podforum

Forumi:
Moravek
Medicinski forum
RRF
KokaLoka
Roda
Linadorin forum ljepote
HRT

Maxidiskont
Ljevak
Unival
Superknjižara
AGM
Sveznadar
Novi Avonov katalog
***

Ogledalce











****

Kad sam upoznala Blog, odmah sam se osjećala nekako virtualnije pa sam se nazvala Cyber, a ove riječi koje ovdje ispisujem - SVOJIM VIRTUALNIM OGLEDALOM.
Jer u njima uistinu ogledam sebe i svoja razmišljanja, preispitujem se i promišljam, usvajam nove i mijenjam stare svjetonazore.

Kao kad se pogledam u pravo ogledalo pa promijenim boju ruža za usne ili se podsjetim koliko mi nova frizura dobro pristaje.

A sada znam da je ovo i VAŠE virtualno ogledalo. Svih vas koji ste tu.
Pomozite mi naći odgovor na pitanje što je s njegove druge strane - još jedna virtualna stvarnost ili isti mi, samo naopačke?

Naručite i vi svoj bedž...


Što ja nisam i što sve nemam

Samim time što dijelim svoju intimu s vama jasno je da
nisam sramežljiva
nego da mi je naglašena ona egzibicionistička nota,
kao i vama koji me čitate - voajerska.

Nisam muškarac.
Nisam stara.
Nisam staromodna.
Nisam ružna.


Nisam debela, ali nisam ni premršava.
Nisam ni stara žena s apsolutno ravnim trbuhom i jako malom skroz bezveze guzom.

Nisam ravnodušna, nisam sebična, nisam glupa.
Nisam neosjećajna, nisam bez samopoštovanja, nisam čudna, nisam dosadna.
Nisam usamljena, nisam frigidna, nisam nevjerna.


Nisam visoka, nisam plava, niti crna a ni brineta. Nemam pjege.
Ne nosim očale.
Bar ne uvijek.

Nemam dugu kosu. Nemam duge noge.

Nemam sestru. Bar ne rođenu.
Nemam bratića.
Nemam auto. Nemam višak love.
Nemam djecu.
Nemam želju ne imati djecu.
Troje barem.



Nemam riječ kojom bih opisala koliko volim život
od kada sam upoznala svoga muža.

Nemam način na koji bih rekla koliko život
ima smisla od kada on živi sa mnom u njemu.

Nemam pjesničku inspiraciju da objasnim koliko ga volim.
A da ne budem patetična.

Što ne želim.

bipiem
Heliks
Aerobic
Adam i Eva
Callanetics


Pčelica