nedjelja, 20.04.2008.

Ponoćne pjesme

Gorak okus noći


Gorak okus pelina,
Na mojim usnama je draga,
Gorak okus noći,
Prešao je preko praga.
Izazivaju me tvoje oči,
Pogledom što me boli
Izazivaju moje srce
Da te još više voli…

Noćas mi sna nema,
Ne sklapaju se moje oči,
Na počinak ne mogu draga
Jer na put ću noćas poći.
Na put u jave neznane,
Put što zauvijek traje
Dok vatra mi opet ne plane
Što gorjeti skoro prestala je..

Vatra za tobom što žudi,
Pitaš se otkud se javlja,
Tu je iz mojih grudi,
Tko hoće neka mi sudi.
Neka sude mi ljudi zli,
Za zlo im uzeti neću
Al, presudi mi ipak ti najdraža
I za počinak upali - svijeću.

| 06:27 | Komentiraj (21) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Copyright © proljev uvece (verbalni) - Design touch by: Tri mudraca





Komentari On/Off

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
vratio se dajdza wuk :P
pjesme koje volim slusati :)




Nesto sto je moja seka napisala :)
(instrumental je napravljen mojoj slatkici uskoro ce biti online,
a seka je napisala rijeci hehe)

Deep Green Eyes

Your eyes are magic..
Your eyes are true…
The feeling inside me…
The love that burns…

You make me shiver for your…
You make me…
Shine…
You make all the others…
Disapear… in a line…

The line is long…
The path is cruel…
Life isn´t fair…
But there is you…

To be my guide..
To keep me safe…
Don´t let any other honey …
to take that place…

I love your body…
The way you smile…
I love your deep…
Green eyes…