srijeda, 26.12.2007.

Sretan Bozic I Nova Godina!!!

Prije svega zelim vas sve pozdraviti, sve vas koji ste me citali jedno vrijeme dok sam aktivno pisao, sve vas koji ste bili uz mene u mojim najsretnijim trenucima u zivotu i u onima puno manje sretnijim...

Dugo me nije bilo, koji mjesec, jel...
Neznam koliko tocno, ali nikad nije kasno da se vratim, da popravim :)

Dakle, zelim vam blagdane pune mira i veselja, pune ispunjenih zelja i dobrih djela, blagdane provedene uz vase najblize i najdraze... Zelim vam svima svu dobrotu ovog svijeta i da se odmorite i pripremite za ulazak u novu 2008 godinu, da budete spremni za nove izazove.

Vjerujem da poneki od vas nakon ovoliko vremena ocekuju i koju rijec vise od mene, i naravno necu biti takav da vas ne izvjestim bar malo o vremenu dok me nije bilo.

Ima stvarno svega i svacega, nemogu se pozaliti.
I dalje radim, i dalje volim svoga andjela bez kojeg nemogu zamisliti svoj zivot. S prijateljima sam nesto manje zbog toga sto (kao i prije) mi posao oduzima veci dio dana, ali nadam se da mi previse ne zamjeraju, koliko god stignem odvojim i za njih. Sve je napokon na mjestu. Manje trzavice vise i ne gledam i ne zivciram se, tako da se osjecam ispunjeno i zadovoljno. Prvi put u svojih 21 godinu.

Mala recenzija ovogodisnjeg Badnjaka i Bozica...
Moja slatkica i ja smo bili Deda i Baka Mraz :)
Imali smo doduse i jos jednu Baku Mraz, frendicu od Zajebane...
A po gradu se susretalo jos kojih 15ak dedeka...
Uglavnom... U cijelom gradu samo su 2 bake bile tako da sam ja bio ponosni deda koji se dicio sa 2 ljepotice kraj sebe. Haha... Zujali smo po cijelom gradu, snijeg je padao cijelu noc, toliko ga je napadalo da smo se kasnije moja Baka Mraz i ja odlucili slikati u njemu... I oboje zaradili gadnu prehladu :) Bozic smo docekali u jednom kaficu uz ples i pjesmu, bilo nas je stvarno hrpa i ugodjaj je bio stvarno fenomenalan... Cak su nas i slikali, rekose nam da cemo biti na internetu :) Lijepo. Slatko. Nezaboravno.

Sutradan, tj. jucer sam bio sa svojima, pa kod slatkice, pa onda opet kod mene i tako u krug... Posjetili smo sve zive i nezive i nadam se da koga nismo zaboravili. Ako i jesmo nek se ne ljute, bit ce jos Bozica pa cemo cestitati. Danas... Danas smo se uglavnom izlezavali gledali jos pokoji zaostali bozicni film i mazili se na toplom trosjedu... Predobar osjecaj, vani bjelina a ti se lijepo izvalis na toplome kao macor kraj svoje mace i tiho predes :) Evo i ovaj tren se moja maca uvalila kraj mene i samo se tiho smjeska na moje gluposti...

Nadam se da ce vam iduca godina svima biti bolja od ove da je necemo pamtiti po losim stvarima kao ovu, jer ova je bila obiljezena tragedijama...
Tragedijama u javnosti, kao i tragedijama u mom privatnom zivotu, neki od vas znaju da sam ove godine prosao neke stvari koje su me dosta rastuzile. No tugu na stranu, u novu godinu treba uci s osmijehom na licu, s puno dobre volje i s planovima kojima cemo ostvariti barem dio svojih snova...

Malena i ja smo isplanirali nesto posebno ove godine. Ovog Silvestrova cemo biti sami. Nas dvoje. More...
Idemo u Biograd. Ako se sjecate pretproslog posta moje Zajebanemale, govorila je o moru, maturalcu... A na moru je spominjala jedan ljubicasti hotel u Biogradu, u kojeg cemo toboze ici na ljeto... Haha, malo se zeznula jer idemo tamo za cca 3 dana... Malo je falilo da nam to promakne, sve je bilo protiv nas, ali ipak se nismo dali, unatoc brojnim problemima s vremenskom prognozom, s mehanickim kvarovima na oba automobila koja su bila "spremni za put" unatoc prigovorima, uspjeli smo sve to nekako preci i pripremiti se za put na more. Jos 2 dana nas dijele od te pustolovine. Samo da nas vrijeme jos posluzi i nece biti nikakvih problema.
Nas dvoje, more, novogodisnja noc i ljubicasti hotel. Nas ljubicasti hotel :)
Morao sam to napraviti, ne bih si oprostio da sam propustio ovakvu priliku, pogotovo s osobom koju volim vise od svega i s kojom cu provesti 4 najljepsa, i 4 posljednja dana ove godine. I uci u novu 2008. Kazu kako izadjes iz stare i udjes u novu takva ce ti biti od pocetka do kraja. Ja kazem da ako se potrudis i ostanes uporan neznam kako los pocetak moze izici sa sretnim zavrsetkom.

E, pa zelim vam sretan zavrsetak ove i jos sretniji pocetak iduce godine.
Volite kao prvi put, zivite kao zadnji dan, i ne dajte da vam ista pokvari ovih par preostalih dana. Kako sam uvijek govorio - samo pozitine misli!
Volim vas sve, drzte mi se i cujemo se iduce godine. Sad se ispricavam, moram ici grijati svoju dragu kojoj je zima, prehlada nas oboje ne pusta iz kreveta............................

| 21:53 | Komentiraj (11) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Copyright © proljev uvece (verbalni) - Design touch by: Tri mudraca





Komentari On/Off

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
vratio se dajdza wuk :P
pjesme koje volim slusati :)




Nesto sto je moja seka napisala :)
(instrumental je napravljen mojoj slatkici uskoro ce biti online,
a seka je napisala rijeci hehe)

Deep Green Eyes

Your eyes are magic..
Your eyes are true…
The feeling inside me…
The love that burns…

You make me shiver for your…
You make me…
Shine…
You make all the others…
Disapear… in a line…

The line is long…
The path is cruel…
Life isn´t fair…
But there is you…

To be my guide..
To keep me safe…
Don´t let any other honey …
to take that place…

I love your body…
The way you smile…
I love your deep…
Green eyes…