subota, 14.07.2007.

Ljeto...

Stiglo ljeto… Jebemu, pa nisam se ni okrenuo, prodjose 3 mjeseca…
Tri mjeseca kako radim, kako manje vise nemam vremena ni za sto! Trudim se na sve strane al nekako mi neide, previse mi vremena otpada na posao, previse mi se to sve mota po glavi. No ovaj put necu o poslu. Necu toliko ni o malenoj. Ne na nacin kao do sada, malo blaze, sto neznaci da je ista manje volim, dapace – vrlo vrlo obrnuto!!!!!!!
Toliko stresa dnevno koliko u mojim godinama nije bas preporucljivo, toliko zivciranja svaki dan a opet svako jutro sretan se budim, s osmijehom od uha do uha. Usporedjujuci proslu godinu i ovu… Biram ovu, pobjedjuje zasada cijelu proslu, u usporednom testu. Jedino sto mi ove godine fali, fali mi drustvo pomalo, malo smo se raspustili jedni od drugih, tj. malo sam vise doma, malo manje izlazim. A i ne pijem skoro uopce. Tu i tamo cugnem, kad usporedim proslu i ovu, ove nikako ne pijem, doslovce, prosle god u ovo vrijeme sam svaki dan bio pijan i lud, al ne ludji nego sad. Sad sam najludji, ali za njom!
Imam sve sto sam ikad zelio. Solidna primanja. (ne razmisljam o potrosnji, mada cu poceti jer trosim na gluposti, al stvarno!), prijatelje koje doduse ne vidjam toliko cesto ali ono malo sto se vidimo mi je dosta da znam da postoji par osoba u mom zivotu do kojih mi je jako stalo i za koje sam uvijek na raspolaganju. Imam roditelje koje mozete samo pozeljeti! Naravno svi bi roditelji dali sve za svoju djecu, svi bi roditelji sve najbolje… Al opet, moji opet odskacu cak i tu! Definitino su najbolji, oni daju sve, i daju jos ono sto ostane. Daju cak i ono sto nemaju! Samo za mene, i za moju sestru. Ja im dajem svoje srce da kuca za njih i onda kada ja ne budem tu, svoju dusu da ih pazi kada im bude najteze i na kraju svoje tijelo da se izmuci za njih kada im to bude najpotrebnije! Mama, tata uvijek cete biti na vrhu u mom srcu. Ovo zvuci kao pismo 10godisnjaka, ali sto cete, ponekad sam upravo takav.
Sestra. Jedno malo bice sa «ogromnom» guzicom hahaha, salim se – ubit ce me. Najsladje malo bicence, koje moze u 2 sekunde ispaliti rafal od 20ak tuboglupih pitanja koja nemaju veze jedno s drugim! Ali svejedno ju obozavam i dao bih sve za nju, volim je vise nego ikada jer mi je ona sada nesto posebno, nikada nismo bili bolji, nikada se nismo vise druzili, i bas nam je super. A ona i moja slatkica su se tako super skompale da im ja i netrebam.

A slatkica… Slatkica kao slatkica, sladja i od moje seke, onda znate sto je u pitanju. Mala je pun pogodak! Nema mi vece srece nego kada se budimo ujutro zagrljeni, kada ostane samnom do jutra i kad cekamo zoru zagrljeni, kada sunce prvim zrakama obasja njeno prekrasno lisce… Kada laganim pokretom prodjem kroz njenu mekanu mirisnu kosu… Nikada mi nije bilo ovako s nijednom curom. Prvi put s njom prolazim neke stvari. Nijedna nije bila vrijedna truda (nemojte odmah reci da sam umisljen, jer sve i jedna mi je priustila vrecicu zuci za dorucak, rucak i veceru…). Ona nije vrijedna truda. Ona je vrijedna zivota!!! VOLIM JE, cak vise nego bi i mogli zamisliti. Volim je i voljet cu je. Cak ako jednog dana i ne bude vise moja. Za svaki slucaj, zapisao sam jedan datum jer sam zaboravan.
Bit ce kao u filmovima, scena sa titlom: 5 godina poslije…

Cekat cu je na tom mosticu, na istom mjestu. Sto god bilo, kako god nas zivot nosio za tih 5 godina. Kako god nas sudbina vodila. Cekat cu je, i voljeti je i dalje. Ona je takva da se pamti. I ne zaboravlja. I ne pusta. Ona je savrsena.

| 12:12 | Komentiraj (15) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Copyright © proljev uvece (verbalni) - Design touch by: Tri mudraca





Komentari On/Off

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
vratio se dajdza wuk :P
pjesme koje volim slusati :)




Nesto sto je moja seka napisala :)
(instrumental je napravljen mojoj slatkici uskoro ce biti online,
a seka je napisala rijeci hehe)

Deep Green Eyes

Your eyes are magic..
Your eyes are true…
The feeling inside me…
The love that burns…

You make me shiver for your…
You make me…
Shine…
You make all the others…
Disapear… in a line…

The line is long…
The path is cruel…
Life isn´t fair…
But there is you…

To be my guide..
To keep me safe…
Don´t let any other honey …
to take that place…

I love your body…
The way you smile…
I love your deep…
Green eyes…