....................cvrcak tonka........................

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
pisat ću o svemu i svaćemu a i o vatrogastvu



Image Hosted by ImageShack.us

Piši ako želiš,a ako ne opet dobro!! :)!!!



Image and video hosting by TinyPic

VATROGASNA HIMNA

Vatrogasci braćo mila
zapjevajmo u sav glas
glasnica nam pjesma bila
da smo četa svima mila
za spas svim za spas

vatru gasi brata spasi
to je našeg društva zov
kad se požar nam doglasi
eto nas na plamni krov

što si čovjek trudom steće
il djedova mu dar
sve može kratke spreče
za čas postat ugljen žar

tako nesta mnogo blaga
i zavlada jad i glad
toga nema braćo draga
gdje junački naš je rad

vatru gasi brata spasi
to je našeg društva zov
sve steć možmo suzdasi
ak ne može život nov

vatru gasi brata spasi
vatru gasi to je našeg društva zov
to je društva zov

združismo se hvala Bogu
združismo se hvala Bogu
u vještačkom radu
svom bratu otrt suzu mogu

spasit život spasit dom
dizat blago domovini
činit milom rodu glas
u blizini i daljini požar gasit evo nas

vatru gasi brata spasi
to je našeg društva zov
dizat blago domovini
činit milom rodu glas
u blizini i daljini požar gasit evo nas


(Gjuro Stjepan Deželić) 1898



Image and video hosting by TinyPic



Free Fire Pointer Red MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com









:) :) :) :) :) :)







U SJEČANJE.....


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic






Linkovi
  • Slavek

  • Ranger

  • Zmaja

  • Vatrene kacige

  • TomekZaprešić

  • Iskreni1

  • Ana K.Sućurac

  • Dvd Oštarje

  • Dvd Mladost

  • Mrax

  • Dvd Bregana

  • Gormo

  • Stjepan


  • DVD LINKOVI:




    More Cool Stuff At POQbum.com





    Free Hit Counter
    Cabelas Discount Coupons







    Go to ImageShack® to Create your own Slideshow






    Go to ImageShack® to Create your own Slideshow

    Image and video hosting by TinyPic


    30.01.2009., petak

    NAPRIJED HRVATSKAAAAAAAA PREMA ZLATU :)

    Evo mene opet s malm blebetanjem.
    hm......
    Al što napisati .............
    Ma neću puno duljiti ,evo danas je opet utakmica ,al ko će doćekati večer!!!
    Nadam se da će bar večeras biti dobro navijanje u Zagrebačkoj areni ,jer navijanje uvelike podiže naše igrače.
    Kada sam bila u Spaladium areni na utakmici što reči nego :
    DA SMO NAJLUĐI NAVIJAČI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Nadam se da se ekipa iz Zg neče uvrijediti ovim što sam napisala ,cerekcerek
    al svi tvrde da nije bilo boljeg navijanja od onog što mi Spličani znamo napraviti.hrvatskayeshrvatskayes
    Neću puno pisati jer iskreno i nemam nešto inspiracijeno, jer sam preumorna od drugih obaveza,zijev
    s toga ću neke slike objaviti.
    Žao mi je samo što se nisam uspjela slikati sa svim našim rukometašima ,
    naime kad sam došla dole gdje je mala dvorana oni su već imali zagrijavanje za utakmicu ,
    s toga eto nadam se više sreće drugi put!!!smijeh

    Vožnja u autiću prema Splitu rofl
    Image and video hosting by TinyPic
    Dolazak pred SPALADIUM ARENU eeeeeeeeeeeeeeeeeeee rofl
    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic cerekcerek

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic
    IMA JOŠ SLIKA AL KO ĆE SVE TO OVDJE UTRPATI , MOŽDA IH JEDNOM I OBJAVIM :)

    A SAD HIMNA NAŠIH RUKOMETAŠA

    Morska vila

    Kao da je morska vila
    sve je moje snove ostvarila
    na obalama vrelim
    neprospavane noci

    kao da je dio plime
    modro more sumi njeno ime
    i sklada tihe pjesme
    pjesme o samoci

    Kao da je dio sna
    sto me nosi zvijezdama

    I dok je ljubim
    ona se pretvara da spava
    grijana zlatnim suncem
    moje ljubavi

    I dok je ljubim, kao more
    njeno tijelo podrhtava
    povedi me prostranstvima
    gdje svi pjevaju o ljubavi

    Pjevaju o ljubavi . . . . .



    Evo i koja slikica iz šatora al neću staviti sve ....

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Eto dragi moji lipi i veseli mi ostajte ,večeras navijanje se nastavlja .
    Šaljem vam veliki pozdrav do slijedećeg pisanja

    BAY BAY BAY kiss wave finohrvatska hrvatskahrvatskahrvatska
    - 15:26 - Komentari (12) - Isprintaj - #

    21.01.2009., srijeda

    Tužan dan!!! :(

    Evo cijeli dan nemogu doći k sebi otkad sam pročitala za mene tragičnu vijest,
    a vjerujem kako god je i mene vijest šokirala i potresla da je i mnoge druge !!!
    Krenut ću ispočetka,
    Naime kao i svako jutro tako i ovo doćim sam se probudila iz sna upalila sam svoj laptop,
    i kažem idem vidjeti što ima na vatrogasnom portalu ,dal ima koja zanimljiva vijest i tako.
    Kad sam ušla na stranicu, čitajući vijesti dođem do vijesti u kojoj piše da je kraj Drniša bila prometna
    u kojoj je jedan izgubio život , a dvojica imaju teže tjelesne ozljede.
    Otvorim vijest da pročitam sve i u tom trenu kada sam pročitala poznato ime i prezime nisam mogla vjerovati,
    činilo mi se koda još spavam ,
    s toga sam se uštipnila nebili se iz tog ružnog sna probudila al ispred mene ,
    mojih očiju stajala je vijest kako je život izgubio Tonći Bratinčević iz Kaštel Sućurca ,
    suze su mi navrle na oči tako sam stajala neko vrijeme i još uvijek sam sama sebi govorila ne to nije istina,
    al ono što je najgore od svega zaista, istina je bila.
    Neću reći da Tonća tj Laverdu (kako ga svi mi smo zvali) znam pretjerano dugo ,
    al ipak 10godina nije malo.
    On mi je jedno određeno vrijeme bio šef ,
    i dosta vremena smo provodili skupa,uvijek je bio spreman za šalu ,nikad nije bilo s njim u društvu dosadno
    pa ni onda kada smo pričali i o ozbiljnijim temama,
    uvijek mi je davao savjete ,i kad god mi je bilo teško kome sam se mogla obratiti ? njemu naravno.
    Zadnji put kad smo se ja i on vidjeli
    bilo je dan prije nego ću ići za zagreb na obuku simulator plamenog udara.
    Sjedili smo u Dvd-u u kafiću ,pričali ,opet mi je davao savjete ,samo što te savjete nikada neću zaboraviti ,
    ostat će urezane u moj mozak.
    Kome ću se sada obraćati kad mi bude teško ,
    jer ti Tonći znao si sve moje probleme,i kad bi me vidio odmah si znao dal sam dobro il ne .
    Bilo je par situacija kad si stao uz mene ,branio me .....
    Teško je sve to zaboraviti ,al zašto da zaboravim za to nema potrebe ,ti ćeš živjeti vječno u srcima .
    Bio si predobar čovjek,nikome se nisi zamjerao,i kad je bilo situacija da ti je bilo teško ,
    ono da nisi znao što i kako dalje ,opet si nailazio na načine da se iznad tih problema uzdigneš.
    Ja još nemogu doć k sebi da te nema ,al ne kažu uzalud da Bog poziva k sebi dobre ljude,
    sad ćeš biti Andjeo koji će nas s nebesa gledati i čuvati!!!</strong>
    Prije par dana točnije prije 7dana napunio si 43.godine !!!
    I SADA DOK OVO PIŠEM SUZE NE PRESTAJU TEĆI ,
    A VANI KIŠA PADA ,TO I NEBO PLAČE ZA TOBOM.!!!!

    Tvojim roditeljima i cijeloj obitelji neka Bog da snage da ovu tešku tugu ublaže,jer nemogu je prebroditi.

    Image and video hosting by TinyPic


    Prijatelju,bivši šefe ...... Neka te andjeli nebeski čuvaju i dovedu u Raj .
    POČIVAJ U MIRU !!!


    Dok god žive oni koji te se siječaju živjet češ i ti
    !!!!!

    Kako je teško reči zbogom ,ne to nemogu reći , već ću reći DO VIĐENJA ,DO PONOVNOG SUSRETA........




    Sutra će te ponit njih šest među ruke
    Mater će naricat, teško brecat bilo
    Finili su ćaća tvoji trud i muke
    Kamena će ploča pokrit tvoje tilo

    Dušu si razumi smokve i rogača
    Ka svoj i naš život pristave si zida
    Sutra će te odvest okle se ne vraća
    A vrh stola prazna ostat će katrida

    Rodilo je zlatom sve ča god si taka
    Nek ti na sve vike zemlja bude laka
    Pokrila te ploča sad smo mi na tratu
    Triba nam odradit život ka žurnatu

    Istrajat će tilo, dat se neće stina
    A i ti si s nama i neka te nima..........................









    - 22:14 - Komentari (5) - Isprintaj - #

    12.01.2009., ponedjeljak

    HMMMMMMMMMMMMMM.................

    Evo iako je 23 h yes, kažem idem napisati koju štoriju o sebi hehehe šala mala.cerek
    Što reći, kako još uvijek nisu počela natjecanja tako i nemam što pametnoga da pišem.nono
    Al eto ekipa se priprema za natjacanja sezone 2009.godine.sretan
    Prvo natjecanje je otprilike 25.04. kod nas u Kaštel Sućurcu .
    Kroz prošlu godinu svašta se izdogađalo ,al ono najvažnije je da idemo na olimpijadu
    koja će se održati kako nam je svima poznato u Češkoj u Ostravi jeeeeee 7 dana u Češkoj ,pjevafino
    no šalu na stranu tamo moramo dostojno prestaviti Hrvatsku ,
    al ne samo mi već i ostale ekipe koje su se plasirale na olimpijadu.
    Znam da nas čeka mukotrpan rad ,doći će dani kada ćemo biti toliko iscrpljeni da bi sve poslali u p....m..puknucu
    al ipak nismo za ništa svo ovo vrijeme radili i trudili se i na kraju sav taj rad i trud se isplatio .thumbup
    Jedva čekam kada će se sva ta zbivanja početi događati.
    Evo moje školovanje se nažalost malo odužilo ,headbang
    al sama sam si kriva , a opet i nije većinskim dijelom namjerna moja krivica ,
    bilo je ipak zdravlje važnije,a opet kada sam se nadala da ću to zgotoviti
    tad nije nitko prijavljivao završni ispit i tako se sve odužilo.
    A naime kako dosta njih zna , da sam bila u Simulatoru plamenih udara ,
    tako sam za temu odlućila uzeti da pišem o simulatoru
    i što je mome profesoru bilo jako drago jer naime ,
    još nitko barem ovdje kod nas u toku školovanja nije pisao o tome ,
    a opet i meni se ta tema dopala jer još uvijek je u meni nešto neobjašnjivo
    i jedva čekam kada ću opet u simulator.smijehyes
    I tako sam jučer lipo temu obradila,napisala i baš sam si zadovoljna obavljenim poslom.
    Sada još preostaje ovih 15-20 dana učiti i da Bog da , da sve sredim .
    A nakon toga svih 100% dati u vježbe i pripreme.
    ETO DRAGI MOJI TO JE ZA SADA SVE OD MENE ,PRIMITE MOJ TOPLI POZDRAV

    I DO SKOROG PISANJA OSTANITE MI ZDRAVI I VESELI kissfino>
    - 22:59 - Komentari (3) - Isprintaj - #