....................cvrcak tonka........................

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
pisat ću o svemu i svaćemu a i o vatrogastvu



Image Hosted by ImageShack.us

Piši ako želiš,a ako ne opet dobro!! :)!!!



Image and video hosting by TinyPic

VATROGASNA HIMNA

Vatrogasci braćo mila
zapjevajmo u sav glas
glasnica nam pjesma bila
da smo četa svima mila
za spas svim za spas

vatru gasi brata spasi
to je našeg društva zov
kad se požar nam doglasi
eto nas na plamni krov

što si čovjek trudom steće
il djedova mu dar
sve može kratke spreče
za čas postat ugljen žar

tako nesta mnogo blaga
i zavlada jad i glad
toga nema braćo draga
gdje junački naš je rad

vatru gasi brata spasi
to je našeg društva zov
sve steć možmo suzdasi
ak ne može život nov

vatru gasi brata spasi
vatru gasi to je našeg društva zov
to je društva zov

združismo se hvala Bogu
združismo se hvala Bogu
u vještačkom radu
svom bratu otrt suzu mogu

spasit život spasit dom
dizat blago domovini
činit milom rodu glas
u blizini i daljini požar gasit evo nas

vatru gasi brata spasi
to je našeg društva zov
dizat blago domovini
činit milom rodu glas
u blizini i daljini požar gasit evo nas


(Gjuro Stjepan Deželić) 1898



Image and video hosting by TinyPic



Free Fire Pointer Red MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com









:) :) :) :) :) :)







U SJEČANJE.....


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic






Linkovi
  • Slavek

  • Ranger

  • Zmaja

  • Vatrene kacige

  • TomekZaprešić

  • Iskreni1

  • Ana K.Sućurac

  • Dvd Oštarje

  • Dvd Mladost

  • Mrax

  • Dvd Bregana

  • Gormo

  • Stjepan


  • DVD LINKOVI:




    More Cool Stuff At POQbum.com





    Free Hit Counter
    Cabelas Discount Coupons







    Go to ImageShack® to Create your own Slideshow






    Go to ImageShack® to Create your own Slideshow

    Image and video hosting by TinyPic


    13.10.2008., ponedjeljak

    PRVE SMO - NATJECANJE U ZAPREŠIĆU

    Evo da otvorim post odo odspavatizijev pa ću popodne da se malo raspišem!!!yesyes
    Evo nakon jučerašnjeg dana evo napokon da sjednem i malo se raspišem.yes
    Naime nakon državnog natjecanja gdje smo izborile put na olimpijadu u Češkuthumbup
    Slijedilo je zadnje natjecanje u ovoj sezoni,
    natjecanje u Zaprešiću,gdje je najbolja fešta.cerekthumbup
    Nakon državnog natjecanja mi nismo niti pogledale cijevi,
    odluka je pala da na ovo natjecanje odemo bez nekog presinga skroz neopterečeno,yes
    jednom riječju išle smo se zabaviti,odraditi vježbu a kako ispadne dobro ispadne.naughty
    Na put za Zaprešić krenule smo u subotu oko 7h ujutro,
    s nama su busom išli nama znani ljudovi iz našeg mjesta koji su išli na pir ,
    naime Marin Bratinčević se ženio ,NAPOKON JE NAPRAVIO TAJ KORAK,yesyes
    U busu kao i uvijek zezancija ,smijeh ,
    onako kako samo mi to znamo napraviti he he hecerekroflrofl
    U Zaprešić smo došli oko 12-13h ,
    smješteni smo gdje i svake godine u motelu GEC,
    nakon toga smo otišli na ručak u restoran Marica ,s nama je bio gospodin Ptiček,Franc i Damir,
    no ni tu nije nedostajalo zezancije,smijeha,jelo senjami,pilo se partyi nakon svega toga
    otišli smo u motel gdje smo imali malu pauzu od ručka i puta.
    Nakon te pauzice počele smo se spremati za van,
    al prije svega svi smo se okupili u sobi br.11
    gdje smo spavale ja, Sanja,Ana i Jelena.
    Tu je opet padala zezancija ,smijeh do suzaroflrofl ,
    a u čašama nam se nastanio jeger he he he.partysmijeh
    I tako krenule smo van,al nažalost u Zaprešiću se baš i nema gdje izaći
    pa smo otišle u šator gdje je neka skupina svirala,
    a oko 22 ipo je pjevao Zdravko Škender.
    Bilo je odlično ,ja sam se sa jednim kolegom naplesala i taman kada sam si odlučila uzeti malo predaha
    na ples me pozvao gosp.Franc i tako sam se opet naplesala…yes
    Oko 1 sat mislim da je toliko bilo došli smo u motel ,
    oko dva ipo sam zaspala ko klada,
    i ujutro za čudo Božje nije me trebalo buditi ,imala sam osjećaj koda sam dva dana spavala.
    Na doručku smo se napapale,i otišle u sobe da se spakujemo ,
    jer prije odlaska na teren trebale smo stvari spremiti u bub bus smijehcerek
    I tako krenuli mi put terena a magle za nevirovat ,
    tako da svaka čast onim ekipama koje su među prvima nastupale ,nadam se da su sve ok odradili.thumbup

    Image and video hosting by TinyPic

    Mi smo trebale biti na terenu u 16h ,
    tako da smo se razbižale neke u šator,neke su otišle papati i tako.
    Ja ko i inače javit se meni dragim ljudima,plesalo se …
    I tako iznenada nas je zvao voditelj i kaže spremite se sad ćete vi nastupiti,
    i tako javili se mi na prijemni odbor i hop – cup eto nas na golf terenima čekamo kada će staza biti slobodna.
    I eto staza 5 ubrzo se oslobodila,
    prva vježba napravljena je za 42s bez greške ,a na drugoj vježbi c1 malo je na zadnjoj spojci požurila
    (mislim da nisu dobro bile stegnute spojke ) i hop-cup u tren oka se vrati i to se sredi ,
    vježba je napravljena za 41,01 bez greške naravno a da se na usisu nije to desilo
    vježba bi bila napravljena za 38s al što je tu je sve je ok-smijeh
    Evo par slikica sretan
    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Nakon odrađene vježbe otišle smo u šator i naravno razbježale smo se .
    Image and video hosting by TinyPic

    Ja sam ko i obično bila u društvu dragih osoba ,
    a zatim sam susrela SLAVEKA i s njim otplesala te smo se pridružili društvu kod našeg nam Acivija.
    Nije prošlo dugo pridružili su nam se ivan_dj ,vina5, i jedan Oštarac lipih plavih očiju i tako ćakula za ćakulom.
    Vrijeme je prolazilo ko ludo a naravno tako uvijek biva tamo gdje je dobro.
    Nakon stanke ,tj povlačenja konopa nastavili su nas zabavljati naši svima znani
    STARI ZNANCI

    Image and video hosting by TinyPic

    za taj bend imam samo riječi pohvale ,tako dobro znaju napraviti štimung,diči ljude na noge .
    OVIM PUTEM POZZZZ CILOM BENDU NAROČITO NENADU!!!
    Sve u svemu počeli oni sa svirkom i pjesmom
    ...sve te više volim ja… i tako ni pet ni šest ja i Slavek opet se našli na plesnom podiju
    sve do proglašenja koje je bilo skoro oko 20h.
    Evo i nekoliko slikica:

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic
    E slavek kada budeš čitao ovaj post svaka čast na plesnim koracima!!

    Što još da napišem počelo je proglašenje naši MB bili su treći a mi ŽA bile smo prve Image Hosted by ImageShack.us
    pjevacerekyes
    ,dok su iza nas bile druge Žažina….
    Sve u svemu naš povratak kući bilo je sve bliže crycrycry .
    Izašli smo ispred šatora da se svi skupa slikamo dok je bila bengalka upaljena.
    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    I tako odosmo mi svojim kućama ,tuzan
    žao mi je što se nisam uspjela sa svima pozdraviti ,al u onoj gomili ljudi i gužvi nisam uspjela ,
    no zato ih ovim putem puno pozzzzzz,
    također dvd breganu,mraclin …. Ma jednom riječju pozzzzzz sve meni drage ljude ,
    ma sve koji su se tamo našli!!!
    U dvd smo došlo oko dva ipo ,tad sam sjela u auto i nastavila voziti do kuće ,
    oko tri ipo sam zaspala nije mi trebala uspavanka.
    Eto mi imamo sada malo dužu stanku ,da se napune baterije,
    zatim počimaju pripreme za olimpijadu ,
    tako da svim ekipama koje idu u Češku želim da se dobro pripreme i da dastojno prestavimo Hrvatsku.
    Mi sutra idemo na prijem kod našeg gradonačelnika gosp.Udovičića.
    E a sad što se tiče slika moram ih pribaviti jer meni je bilo lipše plesati cereknego slikavati
    tako da ste ostali uskračeni nO nadam se da mi nečete zamjeriti
    al doćim slike nabavim budem ih objavila.
    a sad evo slike što je Iskreni slikavao:




    A OVO SAM SLIKE IZVUKLA IZ VIDEA ZATO SU MUTNE,
    AL BITNO JE IMATI BAR NEŠTO PA STAVITI NA BLOG DOK OSTALO NE PRIBAVIM:

    Naravno naša muška B ekipayesthumbup

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Na kraju sve u svemu supač!!!

    E DA NE ZABORAVIM POZZZZ DRAGOM PRIJATELJU RANGERU:

    Image and video hosting by TinyPic

    ETO OSTANITE MI VESELI,ZDRAVI,NASMIJANI,DO SLJEDEĆEG PUTA DOK SE NE VIDIMO ,NE ČUJEMO IL KO ZNA ŠTA VEEĆ he he he.sretanwavemahcereksmijehpjevamahwave

    - 14:00 - Komentari (59) - Isprintaj - #