....................cvrcak tonka........................

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
pisat ću o svemu i svaćemu a i o vatrogastvu



Image Hosted by ImageShack.us

Piši ako želiš,a ako ne opet dobro!! :)!!!



Image and video hosting by TinyPic

VATROGASNA HIMNA

Vatrogasci braćo mila
zapjevajmo u sav glas
glasnica nam pjesma bila
da smo četa svima mila
za spas svim za spas

vatru gasi brata spasi
to je našeg društva zov
kad se požar nam doglasi
eto nas na plamni krov

što si čovjek trudom steće
il djedova mu dar
sve može kratke spreče
za čas postat ugljen žar

tako nesta mnogo blaga
i zavlada jad i glad
toga nema braćo draga
gdje junački naš je rad

vatru gasi brata spasi
to je našeg društva zov
sve steć možmo suzdasi
ak ne može život nov

vatru gasi brata spasi
vatru gasi to je našeg društva zov
to je društva zov

združismo se hvala Bogu
združismo se hvala Bogu
u vještačkom radu
svom bratu otrt suzu mogu

spasit život spasit dom
dizat blago domovini
činit milom rodu glas
u blizini i daljini požar gasit evo nas

vatru gasi brata spasi
to je našeg društva zov
dizat blago domovini
činit milom rodu glas
u blizini i daljini požar gasit evo nas


(Gjuro Stjepan Deželić) 1898



Image and video hosting by TinyPic



Free Fire Pointer Red MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com









:) :) :) :) :) :)







U SJEČANJE.....


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic






Linkovi
  • Slavek

  • Ranger

  • Zmaja

  • Vatrene kacige

  • TomekZaprešić

  • Iskreni1

  • Ana K.Sućurac

  • Dvd Oštarje

  • Dvd Mladost

  • Mrax

  • Dvd Bregana

  • Gormo

  • Stjepan


  • DVD LINKOVI:




    More Cool Stuff At POQbum.com





    Free Hit Counter
    Cabelas Discount Coupons







    Go to ImageShack® to Create your own Slideshow






    Go to ImageShack® to Create your own Slideshow

    Image and video hosting by TinyPic


    21.03.2008., petak

    SRETAN USKRS SVIMA

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Evo da se malo javim nakon što sam se danas prejela bakalara sad je stadij mirovanja.
    Pošto je danas bio prekrasan dan ženska ekipa A imali smo vježbe, nije bilo loše,više manje imali smo volje za trčanje tako smo otrčali dva kruga oko cijelog igrališta i dva puta po 50 m smo istrčavali,
    zatim odradili vježbe,
    pripreme slijede za nadolazeča takmičenja i za Državno natjecanje
    nadam se da se i ostale ekipe pripremaju i da čemo se svi u jako skorom vremenu vidjeti.
    Ostanite mi dragi i Uskrs provedite u miru!!
    Evo dragi prijatelji da vam svima poželim Sretan Uskrs,budite dobri,zdravi i veseli!!!

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    evo sada da objavim snimku u kojoj je intervju s gospodinom Ivicom Batinom
    ovim putem mu čestitam na dobivanju plakete i povelje.!!




    - 21:15 - Komentari (10) - Isprintaj - #

    15.03.2008., subota

    DANČEK SVIMA

    wavewavemahmah
    Evo da se malo javim .
    Ja umjesto da učim za ispit koji mi je idući tjedan,bang
    dala sam se u doradu podloge bloga nadam se da će vam se svidjeti cereknaughty
    što da vam još kažem hmmm....
    Još neka dva tjedna sam na praksi u Jvp nakon toga mi opet počimaju vježbe
    tada će biti materijala za staviti na blog.cerek
    a k tome teku i pripreme za natjecanje koje je u 4mj kod nas u K.Sućurcu
    nadam se da ćete doći u velikom broju i bez obzira na rezultate da ćemo se svi dobro zabaviti
    kao što smo to znali svake godine.pjevasmijeh
    nadam se da ste mi svi zdravo i veselo da i kod vas sija sunce koje obasjava toplinom.
    Hvala Bogu dani hladnoće su lagano ostali za nama ,dani su sve topliji...
    eto javljanje nije veliko al glavno je da se nešto napiše
    do slijedečeg pisanja ,a i do viđenja ostanite mi lijepi,zdravi i veseli!!!!!
    wavewavewavewavewave


    P.S. moram nešto da kažem žalim ljude koji su ljubomorni pa ostavljaju svakakve komentare
    jer nemaju kako se kaže muda pa dođu i u lice kažu što misle
    nego se skrivaju pod pseudonimima,ma ljudi moji svaki takvi komentar samo govori koliko ste jadni,
    I MENE SAMO JOŠ VIŠE TJERAJU DA IDEM PREMA SVOM CILJU i tako neka svak slijedi svoj cilj
    neka ne dozvole da im išta stene na put.no sve u svemu takvi komentari me ne diraju a svako slovo ovdje je suvišno za pisat o takvim ljudima!

    - 16:59 - Komentari (20) - Isprintaj - #

    09.03.2008., nedjelja

    POZZZ DRAGI PRIJATELJI

    Evo danas se javljam da vam ispričam kako sam zapravo dospjela u emisiju PROVJERENO.
    Ima dva tjedna od toga.
    Taj dan bila sam na praksi,
    i u Jvp je zazvonio telefon ,bili su to iz emisije provjereno.
    Razgovarali su prvo s tajnicom,a zatim je tajnica prebacila poziv pomoćniku zapovjednika .
    Razgovarali su par min i tad su tražili mene,
    razgovor se odvijao na takav način da su čuli za mene da sam na praksi u Jvp Split,
    da snimaju emisiju pod naslovom KAKO SE ŽENA SNALAZI U MUŠKIM POSLOVIMA
    i da bi mene snimili.
    Itako su oni u prošu subotu došli iz Zg u Split i obavili smo jedno kratko snimanje,
    a reportažu ste vidjeli u redovnoj emisiji.
    evo i snimka :




    Znam da se možda neki neče složiti s mojim odgovorima
    al mislim da nisam ništa loše rekla u reportaži.
    Mislim da svi znamo da će trebati vremena i vremena da se uvidi da žena može obavljati ovaj posao.
    Neću reći da doslovce sve žene to mogu ali ima ih,
    jer zna se da ima i muškaraca koji taj posao ne može obavljati
    pa Bože moj nismo svi stvoreni da obavljamo iste poslove.
    Ja težim prema svom cilju tj da se bavim poslom kojeg volim i kojeg ću raditi sa srcem,
    to je naravno biti vatrogasac jer da mi nije želja nebi sada završavala za vatrogasnog tehničara!
    Nažalost ima ljudi koji mi zavide,koji su ljubomorni al zar sam ja kriva što imam svoj cilj i želim do tog cilja doći?!
    SVAK BI U ŽIVOTU TREBAO IMATI NEKI SVOJ CILJ I POKUŠATI GA OSTVARITI,a ako ga nemaju onda im je moj savjet da si ga postave a ne gledaju kako će kome iz leđa svašta govoriti ,no hvala Bogu takve ljude ne doživljavam!

    VAMA DRAGI PRIJATELJI VELIKI POZZZZZ I ČUVAJTE MI SE ,NADAM SE DA SE USKORO VIDIMO JER NATJECANJA POČIMAJU U JAKO SKOROM VREMENU,DANI PROLAZE MUNJEVITO.
    do slijedečeg pisanja
    wave cerek mahmahwave
    - 10:42 - Komentari (7) - Isprintaj - #