nedjelja, 20.08.2006.

hm...život je sjeban

većina vas koji me bolje poznate znate da imam curu...onu curu koju obožavam...za koju bi sve napravio...ali stvari se mjenjaju...mislim još ju obožavam...i sve...al sam totalno sjeban...ne znam šta da radim...mnogi bi mi rekli da to nikad joj ne oprostim...al...ne znam dok se svega sjetim što je bilo među nama...i svega što sam rekao njoj...to što sam rekao njoj mi je nešto najiskrenije što sam ikada nekom reko...ali ona ne zna to cijenit...ako griješim...nazovi me(na sestrin mob...)inače mi se živo jebe za sve...mislio sam da imam OK život...imam curu koja me jako voli...zakon frendove...zdrav sam...ali sve se okrene u sekundi...shvatio sam da životnije tak bezbrižan kak sam ja to zamišljo...moram o svemu porazgovara sam sa sobom...pa vam se javim...

- 00:07 - kOmENtaRi (37) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.