< listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Fantasy world!!!



Fantasy world





Made By: blogovaonica




Cursors



AKO NEKO ZNA RADIT POZADINE NEK MI SE JAVI U KOMENTARIMA...



Linkovi

Blog.hr
princessworld
blue girl
funcity
tikylife
coolblog
slave4you
pussycat
Dani lude mladosti
Blogovaonica
curiousbritney
britney150
imageshack


Click here to get more cartoon dolls like this!



ime:antonia
boja kose:smeđa
boja očiju:smeđa
visoka sam:155cm
teška sam:40kg
horoskop:ovan
godina rođenja:1994.
razred:6.a
živim na području:peščenica
treniram:hip-hop
najfrendica:nataša
ljetujem:na krku
naj pjevačica:Britney Spears
naj pjevač:Chris Brown
naj glumica:Jessica Alba
naj grupa:Pussycat dolls
dečko:no
volim:roćkase i sva mjesta na kojima se dobro zabavi, dečke, muziku (obožavam), hip hop, super trenericu iz hip hopa, zabavne i dobre ljude, istinu, horor filmove, komedije, svoj razred, još mnogo toga...
ne volim:ljude koji lažu, dvolične,zle ljude,ljubav (jer uvjek neko mora patit npr. ja nekad), školu, profesore, glupe učiteljice (ima neka koja bi najrađe pubijala sve ljud iz našeg razreda lud), još puno toga...:
...

Friendster images


layout for myspace


MySpace Layouts


layout for myspace


layout for myspace


myspace layout


image hosting file


Customize your blog


Images for your blog


Myspace








Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Friendster



Friendster



Friendster




Friendster



MySpace



myspace layout



free image hosting



free image hosting



Blog images



free image hosting



image hosting for myspace




Counters
Counters


MySpace

MySpace

Myspace layouts

MySpace

MySpace

Image hosting

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

četvrtak, 19.10.2006.

...NOVI POST...

Bokić wave
Evo npokon novi post...
Da vam prvo kažem da sam bolesna...
Malo mi i paše da sam bolesna... al opet morat cu sve prepisivat... necu smjet van...
A najgore je to kaj necu moc ic na hip hop nonono...
Joj tak kašljem da to nije normalno...
Al dobro ozdravit cu ja... samo se moram šopat vitaminima i puno pit čaj i nadam se da cu što prije ozdravit smijeh...
Joj jedan dan sam tako padala da to nije normalno...
Prvo sam pala kad sam se vračala iz škole...
Došla sam do haistora, a na haustoru su neke stepenice... i sad ja se penjem i tak padnem da nisam mogla gore... a kaj je bilo najgore malo dalje su bili neki moji susjedi... i sad oni mene pitaju jesam ja dobro... a ja ono: da, da, ma super sam...
Kad sam ušla u stan... malo sam se odmorila i otišla u sobu... i htjela sam prije hip hopa probat napravit most... uuuuuu onda sam se strgala...
Onda sam malo sjedila na stolcu na kotačiće... pa sam si prešla sa kotačićima preko prstiju...
A kasnije kad su mi starci došli doma... onda sam se popiknula i skoro ljusnula na moj jadan nos...
Taj da mi je stvarno bio užasan nut...
Al dobro da je prošao...
Za kraj ću vam stavit spotove od ciare... ženska fakat odlično pleše... nadam se da ce te glasat koji vam se najviše svidio...






Najbolj pjesma je...
get up
at Pop World
oh
one, two step
Free polls from Pollhost.com






| Komentari (96) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.