<bgsound src="http://www.brljok.com/Download/Postmortem-Sjecanja.mp3" loop=true> Vazduha mi treba - Cudesan Svijet - Blog.hr

Cudesan Svijet

Napisao sma ga u

četvrtak, 15.09.2005.

Tema:

Vazduha mi treba

Katastrofalnih nedelju dana....

Tolko puno posla da radim po citav dan, a onda se nadjem sa curicom, pa moram i sa njom provoditi vremena. Da ne bih zapostavio i drustvo ponekad je povedem sa mnom na cirku sa drustvom.

Od sve te guzve nemam vremena da pisem vama, mojim vjernim citaocima koji ste i dan danas tu posle 7 mjeseci druzenja. Neki su odlazili, neki dolazili ali sa ponosom i zahvaljenjem mogu reci da je moja najvernija citateljka DANCE TO TRANCE, mada ni ja nisam nju zapostavljao, vec sam odgovarao kad god sam mogao.

Sa mojom novom curicom je sooper. Odlicno se slazemo, mada uvjek ima pomalo nervoze posebno kad su bivse cure u pitanju. Ali ne valja se zaliti jer je bilo i gorih cura. Ova bar ima masu razumjevanja. Negdjecemo se slikati samo za vas dragi moji.

Sigurno sam vam pricao o tome kako treba da provedem 6 mjeseci u inostranstvo. E pa juce su mi poslali aplikaciju od organizacije iz Nizozemske i tu sam se prijavio. Oni sad salju moju biografiju njima i ako me prime, putujem tamo 1. avgusta 2006. godine. Ostacu tamo 6 mjeseci, a ako bude srece mogu da ostanem jos + 4 mjeseca tj 10 mjeseci. Radicu u jednom, po njima, "Velikom selu", mada vjerujem da je to selo kao neki od nasih gradova. Nalazi se plizu Ultrihta, a samo 20 minuta vozom do Amsterdama. Ako vas jos nesto zanima oko ovoga, slobodno pitajte.

Pozdrav od kapetanka
-Postavljeno tacno u 16:12 - Samo ti piši (3) - Šta će ti ovo u životu??? - Ovo je život...

<< Arhiva >>