<bgsound src="http://www.brljok.com/Download/Postmortem-Sjecanja.mp3" loop=true> Sve je cudno - Cudesan Svijet - Blog.hr

Cudesan Svijet

Napisao sma ga u

četvrtak, 08.09.2005.

Tema:

Sve je cudno

Evo mene ponovo kraj mog kompjutera.
Kako je cudno. Septembar-mjesec kad se krece u skolu,a ja vise ne idem u nju. Svo moje drustvo ili na fax ili u srednju skolu, a ja leskarim kolko mogu. Pocinjem tek da radim od 25. Do tada cu umrjeti.

Sto se tice ljubavi, jedna je upravo otisla. Jednostavno smo se razdvojili. Vidjeli ste i sami poruku koja je upucena njoj. Ali ja se nedam ucrnjaciti. Uvjek se trudim biti cool. Tako da je odmah dosla i druga cura. Posle ove koja je bila 3 godine mladja, dosla je neka starija curica. Starija je od mene 2 godine (tacnije godinu i 5 mjeseci). Sooper mi je sa njom za sad. Vidjecemo sta ce biti.
Ja ne radim, ona pauzira studije ove godine (studira knjizevnost) tako da smo skoro uvjek zajedno.

Veceras u mojem gradu gostuje Bajaga & Instruktori, u dobro poznatom lokalu "Cuba Libre". Inace to je moj omiljeni lokal za vecernje izlaske. Sjutra pisem kako je bilo... Mozda bude i nekih slikica, nikad se ne zna....
-Postavljeno tacno u 13:20 - Samo ti piši (4) - Šta će ti ovo u životu??? - Ovo je život...

<< Arhiva >>