čudnovati kljunaš

29.10.2006., nedjelja


KLJUNAŠ USKRSNUO
Image Hosted by ImageShack.us

DRAGA BRAĆO I PREMILE SESTRE
Kljunaševoj zbunjenosti i ničim izazvanom šutnjom....konačno je došao kraj....
Da....draga braćo i sestre....Vaš je istraumatizirani kljunaš opet s Vama.

Naime....iz potpuno čudnih i kljunasto nepoznatih razloga....Vaš je kljunaš jednostavno
zaboravio kako se pišu postovi i komentari...a bogme i kak se postavljaju slike....
I tak....neki dan..sjetim se ja kak...i odem na blog....i imam kaj za vidit....

Pa draga braćo i sestre.....gaaanuulo me do krila...kak ste se brinuli...
di sam i kaj je s menom...a ja jebiga...evo tu u Zagrebu....pregledavam svoje
stare postove i sjetim se svoje važne misije.....(naravno.... spašavanje životinja i mir u svjetu)

I kaj sad da radim....pa brijem si....jebiga.... ratovi su kolko vidim svuda...
tu baš i nemrem bog zna kaj napravit....
a u subotu me je ugrizel i pes....pa sad jebiga....kog ja da spašavam....

Draga braćo i premile sestre
Ukoliko nađete vremena, molio bi Vas da vašem kljunašu predložite neku novu misiju
u kojoj bi kljunaševe vrline došle do punog izražaja...

U iščekivanju vaših prijedloga
Sve Vas voli Vaš istraumatizirani brat
Čudnovati kljunaš
- 21:50 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>