čudnovati kljunaš

26.11.2005., subota


KLJUNAŠ BEZ ALKOHOLA
Image Hosted by ImageShack.us


DRAGA I NAPAČENA BRAĆO TE POSEBNO NAPAĆENE SESTRE

Kako ste i sami mogli primjetiti, Vaš kljunaš povremeno popije...a ponekad boga mi i stalno...
I tako.... jednoga se dana kljunaš onako ulovio.... kako razgovara sam sa sobom... o tom problemu....
I riječ po riječ...gesta na gestu...tvrdnja na tvrdnju...i jebiga...posvađa se kljunaš sam sa sobom....
al onako za pravo....
I kaj sad...mislim si ja....pa kojem kljunašu da vjerujem...jedan mi veli ...pa kljuni... odi popij nekaj...kaj buš doma...a drugi mi veli...ma daj... kaj buš u birtiji...uvjek se usvinjiš...i pare spiskaš....
I kaj sad u p.m...mislim si ja...kojeg da poslušam... kaj da radim...jebiga...
A niš...brijem si....ko ih jebe obadvojicu....idem si ja ljepo ujutro kupit jutarnji i malo se sredit....
I kaj pročitam....
Pa jebemti....umro Đorđ Best....tam u Engleskoj...nekad najbolji nagometaš Evrope i to od cuge...
Pa jebemti....brijem si....pa ja sam najbolji Kljunaš...pa kaj i mene takva sudbina čeka....
I tak draga braćo i predrage sestre.....
Vaš kljunaš uspaničen ovakvim razvojem događaja odlučio je više ne piti....a kak će mu biti...e to ću vam javit u idućem postu....do tada...
Kljunasto vam fala na vašim komentarima i dajte malo podrške...
Zauvjek Vaš
Čudnovati kljunaš


- 19:00 - Komentari (36) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>