čudnovati kljunaš

25.08.2005., četvrtak


KLJUNAŠ SPASIO KEKSE I OSTAO BEZ RUČNIKA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


DRAGA BRAĆO I SESTRE
Evo me....naravno pogađate...iz akcije spašavanja...
Dakle...hodam ja tako Opatijom bajnom, ne bi li ugledao kakvog utopljenika ili ne daj bože... kakvu pticu slomljenog krila...kad negdje prije Voloskog ugledam na plaži kekse....
I sad gledam ja.... jel me neko gleda...a ono nigdje nikoga...cijeli Lungo Mare prazan...i sad ja jebiga...kaj ću...vidim kutija je puna...a ja pohlepan
A niš velim ....idem ju spasit...
I tak ju ja spasim...al u brzini.... zaboravim ručnik....i niš jebiga...okrenem se i idem natrag po ručnik..
Pa brijem si...nema ga ko uzet....sigurno je još tam..
Dođem natrag do plaže i RUČNIKA NEMA
Pa mislim si...jebemti kakve goste imamo.... nije ni čudo kak nam je.......
Vaš brat
ZAČUĐENI KLJUNAŠ

- 19:00 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>