čudnovati kljunaš

30.06.2005., četvrtak


KLJUNAŠ U OPATIJI
DRAGA BRAĆO I SESTRE

Kako me nema već 7 dana...pogađate.... radi o vrlo važnoj stvari....
Naime...jedna moja draga sestra pozvala me u Opatiju da pokušam održati biološku ravnotežu ugroženu od strane velikog broja domaćih i stranih turista....
Spremno sam se odazvao te odlučio pomoći jednoj od najugroženijih vrsta....
Pogađate...radi se o Jadranskom priljepku....
I tako...šećem ja Lungo Marem...kad dva Talijana, udaraju kamenjem po stijeni, čiste i jedu našu ugroženu vrstu...i kaj sad mislim si...jebiga...
Taljanski neznam, sestre Jasne kaj Taljanski zna...nje nema...i kaj...mislim si..kaj da radim..
I niš....jebiga...odem ja...
Ona dva Taljanu su ogromna...brijem...još ću dobit po kljunu...
I tak sam otišo...a spasil sam svoj kljun...jebiga...

Draga braćo i sestre.. možda i nisam najhrabriji al sam uvjek za nekakvu inicijativu...
A nekak si brijem da je i to spašavanje opasan sport....
Puno pozdrava od vašeg začuđenog kljunaša..


- 10:00 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>