čudnovati kljunaš

20.06.2005., ponedjeljak


DIGNIMO PROBLEM NA VIŠU RAZINU
DRAGA BRAĆO I SESTRE KLJUNAŠI

S obzirom da u spašavanju životinja i nisam polučio neke sjajne rezultate, (osim naravno sprečavanja nasilja između kaktusa i fikusa)...na što sam vrlo ponosan, odlučio sam pomagati i živim ljudima...
Krstareći...neobavezno po blogu...naletio sam...baš naletio...na post...
http://bszagreb.blog.hr/ ČEKAJU DA UMREM...čekaju da umrem,
Čekaju da umrem,
Kako mi kljunaši...znamo prepoznat nepravdu...na današnjem kljunaškom vijeću odlučili smo ovaj problem, zajedno sa Vama draga braćo i sestre, dignuti na višu razinu....
Pa valjda ne bu umro...brijem si...i kaj bu s tim stanarskim pravom...i kaj ja znam kaj je sve pisal s čim još....al vidi se da je fulll bijesan...ma sigurno su ga nekaj zajebali.....

Vaš kljunaš.....

- 00:30 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>