Objavljeno: nedjelja, 16.09.2007.

pozdrav...

Bok ljudi! Malo sam se zaljenila u zadnja vrijeme pa nisam dosa dugo napisala novi postić. Danas sam našla malo vremena pa sam vam odlučila pisati. U školi je za sad sve ok,ljubav cvate.
Imam malih poteškoča sa zdravljem al nadam se da nije ništa ozbiljno.
U srjedu sam bila na zagrebačkom velesajmu pa ću vam staviti jednu moju sliku sa šeširom. Slobodno se smijte i ja sam kad sam je vidjela.

evo vam par pjesmica

Ima nešto i od mene veče, kad tebe
ugledam neznam što bi od sreče.
volim tvoje okice male što kao
dva bisera za mene sjaje.


Neka ti čarobni veo divnih snova
uljepša noć,kad u krevet poželiš poć,
anđeli nek čuvaju anđela mog,
poljubac iz srca šaljem ti svog.


Ja sam pjesnik slomljenoga srca
ja sam onaj koji curu ti prca,ovo su
rječi u stihu i prozi nebio ti mojoj kozi.
izvini za ovo malo rime,popuši svima
u moje ime


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 13:54 - Angel Pray... (11) - Print Angel Pray... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.