Objavljeno: nedjelja, 22.10.2006.

PATnja

Znam, zaklela sam se sebi da više neču pisati o tebi i da oplakujem našu ljubav, jer osječam da ću se ugušiti u vlastitim osječajima. Silna tuga nagomilala se u mom srcu, sječanje na tebe nikad neče umrjeti. Ne mogu da se borim sa tim. Znam da sam bacila sve stvari koje si mi dao, spalila neke slike, željela da se tako pomirim sa činjenicom da više nismo zajedno. Jutros sam pronasla CD s nekim pjesmama koje sam ti pržila dok smo bili zajedno. Mislila sam da ću zaboraviti sve te pjesme, ali one mi nedaju mira jer nežele da padnu u zaborav. Donose mi sječanje koje je istovremeno i sretno i tužno.
Da, mali moj, nekad si stavrno bio moj. Teško mi je priznati da te još volim,jer boli me svaka kap od oceana ljubavi koji još uvijek osječam prema tebi. Jedina mi je želja da mi budeš sretan, jako sretan jer samo tako će patnja otići iz mene. Jer mali moj znam da i ti patiš-zato mi je još teže.

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

- 10:39 - Angel Pray... (40) - Print Angel Pray... - #

Objavljeno: ponedjeljak, 02.10.2006.

Da Li LJubav Boli?

Ko još nije iskusio ljubavni bol? Ili je to bol izazvana odbijanjem? Bol koja izaziva sumnju u sebe? Bol ili strah? Važno je napraviti razmak između ljubavi i potpuno drugačijih osječaja. Kad se pojavi bol koja okružuje ljubav tada je radije nazivamo dodacima ljubavi. Iz nekog razloga dosta ljudi predpostavlja da su negativne emocije dio i element ljubavi. Ali iz iskustva znamo da nije tako.
Ljubav nije bolna već je to nevjerojatan osječaj. Bol i povrijeđivanje koje osječamo ne dolaze od ljubavi već od sumnji,strahova,tjeskobe,uočenih odbijanja,iznevjerenog povjerenja, ljutnje,ljubomore i zavisti. PA zašto onda stavljamo sve te osječaje u isti koš s ljubavlju? Možda zbog toga često iskusimo neugodne osječaje i vežemo ih za našu ljubavnu vezu. Naše ljubavne veze su nam na prvom mjestu pa tako pretpostavljamo da su ove sumnje i strahovi dio ljubavnog iskustva. ALI DALI JE ZAISTA TAKO? KAd nas je strah, kada smo ljuti,zabrinuti,nesretni i ljubomorni, dali zaista doživljavamo ljubav? Ova su osječanja zaista drugačija nego ljubav.zar ne? Ljubav je topla,otvorena,radosna i ispunjena dubokim osječajem poštovanja. Bol dolazi u ljubavnu vezu kada pređete iz faze željene ljubave veze u fazu potrebne ljubavne veze.
ukoliko stupate u vezu, a da se ne osječate sasvim dobro po tom pitanju vrlo je vjerojatno da čete postati ovisni o tome da od partnera tražite da vam pomogne da se osječate dobro u toj vezi. Ukoliko smo se osječali isprazno prije nego što smo započeli vezu s partnerom, onda čemo osječati strah da će se praznina vratiti kada nas oni napuste. A opet, ništa od ovog nema veze s ljubavlju već sa stahom koji osječate.

- 21:07 - Angel Pray... (32) - Print Angel Pray... - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.