Dok god je covjeku glava na ramenima, nista nije izgubljeno.


12.01.2011. . K .. >komentari<(7..) . P . # . ^

0


< siječanj, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2013 (1)
Travanj 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Travanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (3)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (12)
Travanj 2008 (12)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (12)
Siječanj 2008 (10)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (17)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (54)
Svibanj 2007 (32)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



 

design by: Zmija

Opis bloga










Moje ime je Dea Diana Z.- i pisem sve sto mi pada na pamet.




Guns N Roses - Don´t Cry
...Talk to me softly...
...There is something in your eyes...
...Don't hang your head in sorrow...
...And please don't cry...




Ako zelis da ostavis trag, prvo pronadji cist sneg a onda pazljivo koracaj... Otisci ce biti vidljivi do prvog sunca...


Neces me moci zaustaviti..
Neces mi moci objasniti..
Neces me moci zaboraviti..
Sve i da odes na kraj sveta..
Sve i da odes tamo gde me nema..
Sve i da ljubis savrsene "lake"..
Sve i da imas sve sto pozelis ..
UVEK CU TE PRATITI!!!

***S Obe Noge Stojim Cvrsto Na Oblacima***



Look into my eyes - you will see
What you mean to me
Search your heart - search your soul
And when you find me there you'll search no more !!!


-Zivot ne treba svatiti preozbiljno,
u ostalom ko se iz njega izvukao ziv!!
-Danas je tesko biti glup,konkurencija je velika..
-Ako je zivot sretan zasto smo se rodili placuci?
-Kad neznate o cemu bi pricali,pricajte o ljubavi..
-Zivi kao da ti je svaki dan zadnji,
jednog ces dana biti u pravu!!



ZASTO JA I DALJE RAZBIJAM GLAVU TIME
TKO OVE NOCI DOZIVA TI IME!?
ZASTO JA TE I DALJE ZABORAVITI NE MOGU
A TOLIKO DUGO SAM SE MOLILA BOGU
IZBACITI TE IZ GLAVE NE MOGU I NECU
ALI TAKO NIKADA NECU NACI PRAVU SRECU
ZNAS LI TI SRECO MOJA KAKO BOLI KADA SE ISTINSKI VOLI
MNOGE NOCI BESANE NA TEBE SAM MISLILA
I BUDNO SANJALA KOLIKO SMO VREMENA ZAJEDNO PROVELI
ZNAS LI KAKO BOLI KAD SE VOLI A NIKADA NE PREBOLI......



Opet mi sivilo obuzima dusu... Bistar um se muti u venama dok tiho otkucavaju poslednji damari svesti. Bludeh putevima maste i eto me nesigurne na raskrsnici zelja... Bujica osecanja me nosi putem ljubavi, ne vidim ga ali ga osecam... Gorim neobuzdanom vatrom zivota u tvojim ocima unapred se prepustajuci tvojim dodirima uzavrelim, tako nestvarnim... Jece bregovi uzdrhtalog tela dok poniru stubovi ponosa u izmaglicu nepovrata...



Ljeto...na obrazima punim smijeha
Sto me miluje...nocas...
I ti,kao kletva i ocaj sjedinjeni...
U jedno...zlo i ukleto bice...
Za mene i moju dusu.
Uvijek!

Ma koliko bjezala...
Glasno vristala...
Nikad se necu predati
Niti oprostiti...
Nikad!

I u sutonu nemira
I cijeloga svijeta
Drugome cu suze pokloniti...
Vjeruj mi!
Vjeruj mi!


Linkovi


NeViNaScE
malijanica
Uživaj u životu, imaš puno vremena biti mrtav!
Bili smo jednom najbolji...
dijete u meni
I just want to live

Sta volim!!!


Prvo i najjjvaznije volim svog
bebcija najvise kiss
-Jako se volim grlitirolleyes
-Muziku
-Cokoladu
-Praznike-jer se ne radi party
-Spavanje sretan

-Pricati;brbljati kako samo
ja to znam smokin
-Biti zaljubljena cerekcerekcerek

NEVOLIM
-Lazljive
-Dvolicne
-Licemjerne
-Ljubomorne ljude....




Counter
Counter