> <font size=5>Plankače</font> - Čučka - Blog.hr

CuCka

28.06.2007., četvrtak

Plankače

Jezero, cigle, bicikli, cigare, krastavci, banane, salto, plankača.....uf još uvijek boli!

Jeste kad jeli samog sira?
Jeste kad gledali snjega kako pada?
Jeste kad kupili kilu kruha u vrećici?
Jeste kad...?

Oko moje zeleno na ringišil se popelo pa mjauče!
Vau, vaouuu
Zove moje ime, a ja budala čekam, igram se sa srećom.
Smišljam taktiku, no, netko me sa strane šamara...
...tko si ti? Pitam?
Odgovara:
Čuvječe, ja sam vrijeme koje prolazi, želiš li biti to isto???
Svake sekunde gubiš sve više...
...
Ruke drhte, zubi zvokoču, mozak zablokirao....
Jedino noge trče, noge ne razmišljaju, Gledam gdje me vode!
Vidim ono što želim vidjeti, ma što vidjeti, okusiti...
U meni se javlja ona kukavica i zbori, bježi odavde, ne znaš ti to!
Glava opet misli prviše, pregrijava se, pretvara mi mozak u sataraš.
Nege ne, one nastavljaju trčati, one idu prema cilju, ne mogu stati.
Konačno su stale, počinju klocati, oko moje zeleno gleda me zbunjeno!
Pa gdje si do sada...
Što reći?
TRažiti izliku?
Neću, ne zaslužuje to?!?!
Potpuno se otvaram, bacam sve karte na stol, postajem ranjiv__
I vidim cijeni to. Svidja joj se...
Opasna igra nije ništa naspram toga, strah me!
KaŽe: Budi ono što mi nitko do sada nije, gledaj me takvu, probaj me takvu, diši zajedno sa mnom???
Odgovaram apsurdno: Neću(suze joj oči prekrile), bit ću ti puno više od toga!
Ima nas i takvih, to se zove hrabrost!
Tko je frajer?

Jeste kad jeli samih žganaca?


Poanta je: MOLIM DA JU OSTAVITE U KOMENTARIMA!
@ svaku kritiku sa razumljevanjem prihvačam@




k

<< Arhiva >>