< travanj, 2009  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

~About me~

Name: Ivy

Old me

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

New me

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Likes: my friends, msc, glam, cyber-goth, nature, photography, make-up, ice, graveyards, PVC, latex, erotic, fetish, anime, medicine, wicca, being bitten, modeling

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Dislikes: primitive people, clones, rules, bugs, noisy people, me acting like a bitch, fatness, any mess or dirt, being touched by strange ppl, tears

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Music: *Industrial,EBM,Gothic,Darkwave*

Blutengel
Deathstars
Suicidal Romance
Dope Stars Inc.
Tristesse De La Lune
Ayria
Unter Null
Diva Destruction
Psyclon Nine
Einsturzende Neabauten
Zeromancer
VAC
L'ame Immortelle
Covenant
Orgy
Grendel
The Cruxshadows
Ihsahn
Lacrimosa
Trail of Tears
Emilie Autumn
Evanescence
Exilia
Flyleaf
Echoes of Eternity
Mortal Love
Crimson Tears
Cradle of Filth

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Me on other sites

MySpace

VF

Moj stari blog

Blogovi

Morphia
ElectroKiss
Blacken the angel
hard
Princeza na konzervi graška
bloody_angel847
vrazica
emily.strange.
mindtraveller
Mali Trol
wild child
Wega
AngelDust
Bella Black
broken7
...labia...
Gothic Puppet
...mali zločesti kiwi...
~Evil~
Vampires_life (tajchy)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

petak, 24.04.2009.

Where are we now...?

Nekako sam znala da nećeš moći ostati.
(bila sam sigurna)
Srce ti je otišlo drugdje.
(odlutalo kao tvoje misli)
Ne sustižeš svoje dijelove. Ne trudiš se dovoljno. Protegni ruke. Uhvati se za sebe.
(dodirni svoju sjenu)

Gledam u sat. Kazaljka prelazi dvanaesticu po stoti put.
Tik, tak (čuješ li?)
Željela bih pretvoriti taj tren u vječnost.
Ah... (to čarobno vrijeme)
Dovelo mi te, isto tako oduzelo (prokleto bilo)
Želiš li se vratiti na staro? Biti ona malena koju sam tada toliko obožavala? (hoćeš li probati?)
Znaš kako to jako želim. Želim ti opet biti najdraža. Želim biti ona dosadna djevojčica koja je stalno trčala za tobom.
(jesi li to ikada primjetila?)
Da. Bila si mi uzor na neki način. Bila si jaka tada. Nisi im dala da te smotaju. Iako si pred njim onda popustila. Ali sam tamo bila i dala ti svoju snagu. Opet sam te gledala kako se boriš sa mislima (pobjeđivala si, uglavnom)
Željela bih ti opet dosađivati. Dolaziti ti u sobu usred noći kada si... kada su tekle one suze.
(kada sam čula one nečujne jecaje upomoć)
Sjećaš se kako bi se iznenadila kada bi me ugledala? Tim divnim očima. Sa ta dva lijepa bisera. Da, da. Vidim taj ciničan osmijeh.
(vidim i te suze u krajičku oka)

Fališ mi znaš. Često se pogledam u ogledalo i vidim tvoj odraz pored svog. Kada smo se šminkale i sređivale, popravljala jedna drugoj pogreške, nadomještale nedostatke. Sjećam se onih mutavih pogleda ujutro sa istom, sada već razmazanom šminkom, kada bi se probudile. Teturale bismo do kupaone da bi utažile žeđ i ubile onu suhoću usni zbog sinoćnjeg pijanstva.

Jutarnja kava, cigareta i žmirkanje očiju zbog naleta dima, trježnjenje.
Sjećam se namrgođenih izraza lica za doručkom, kada ne bismo mogle ništa staviti u usta jer nam se dizao želudac na samu pomisao na hranu.
(smješna sjećanja, znam)
Ali me sve to prati. Tu je. Ništa nije zaboravljeno. Pratit će me dok sam živa jer... ti si dio mene. Onaj dobar, neiskvaren.
Sjećanja... Otkad te nema, stalno ih spominjem, znače mi previše.
Rastužim se na samu spomen tvog imena, no smiješak mi padne na lice kada vidim tvoj lik, bio on zamišljen ili stvaran.
Volim te...
Nismo zaboravljene <3

Image Hosted by ImageShack.us

- 20:28 - Komentari (4) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

POSJETI I NARUČI! LADY MAKAI DESIGN!