< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

~About me~

Name: Ivy

Old me

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

New me

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Likes: my friends, msc, glam, cyber-goth, nature, photography, make-up, ice, graveyards, PVC, latex, erotic, fetish, anime, medicine, wicca, being bitten, modeling

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Dislikes: primitive people, clones, rules, bugs, noisy people, me acting like a bitch, fatness, any mess or dirt, being touched by strange ppl, tears

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Music: *Industrial,EBM,Gothic,Darkwave*

Blutengel
Deathstars
Suicidal Romance
Dope Stars Inc.
Tristesse De La Lune
Ayria
Unter Null
Diva Destruction
Psyclon Nine
Einsturzende Neabauten
Zeromancer
VAC
L'ame Immortelle
Covenant
Orgy
Grendel
The Cruxshadows
Ihsahn
Lacrimosa
Trail of Tears
Emilie Autumn
Evanescence
Exilia
Flyleaf
Echoes of Eternity
Mortal Love
Crimson Tears
Cradle of Filth

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Me on other sites

MySpace

VF

Moj stari blog

Blogovi

Morphia
ElectroKiss
Blacken the angel
hard
Princeza na konzervi graška
bloody_angel847
vrazica
emily.strange.
mindtraveller
Mali Trol
wild child
Wega
AngelDust
Bella Black
broken7
...labia...
Gothic Puppet
...mali zločesti kiwi...
~Evil~
Vampires_life (tajchy)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nedjelja, 08.02.2009.

A moment for the poet's play...

...until there's nothing left to say...

A imam ti toliko toga za reći, iako možda ostanem bez riječi. Jer toliko toga je u glavi, no ne može se složiti u rečenice. Puno puta sam ti to rekla. Možda stihovi pomognu.

...Two souls with everything yet to be said...

Ne znam kako početi, ne znam što ti uopće napisati. Toliko toga... A nigdje ničega.
Sjetim te se svakoga dana, a nikada ti to ne kažem. Ne. Sjetim se nas. Što smo nekada bile. Sada smo razdvojene. Ne možeš reći da smo još uvijek jedno. Znaš i sama da nismo. No nešto tebe je u meni.
(neki zanemarivi ostaci)
Ali puno znače. Srce ih ne može zanemariti.
Mrzim te ponekad. Žalim te ponekad.
Odrasla si. (otišla si)

Što ti je važno u životu?
(zapitaš li se ikada?)
Frendovi, škola, ljubav?
Definiraj mi jedno od toga. Reci mi. (onako iskreno)
Je li ti stalo do života? Želiš li uspjeti?
(ili ćeš se i dalje sažaljevati?)
Ne, ovo nisu riječi mržnje, ovo je razum.
(srce je sada postrani)
Misliš da je nekome stalo do tebe malena? Hej, odrasla si, ne možeš se više oslanjati na druge (znam što misliš sada)

Ne znam... nekako... zbunjena sam.
Ti me zvunjuješ.
Ta konfuzija u tebi. (osjetiš ju?)

Da li ti je on najvažniji?
Ili je netko drugi? (ne misli na mene)
Želim te samo spasiti od ponovnog pada. (sama se guraš u provaliju)

...even in your pride I never blamed you...

Ne želiš opet biti povrijeđena, no to se događa.
Ljudi su oko tebe, navikni se.
Da,da. Oni te najbolje razumiju, ali tko te i najbolje povrijedi? Oni naravno.
(razmisli...)
Znaš da te najviše bole grube riječi od drage ti osobe, ona koja ti puno znači.
Nemoj se previše vezati za druge.
Jer... (pročitaj prvu rečenicu ovog ulomka)

Why am I loved only when I'm gone?

Jednom ćeš se i to zapitati.

Shvatit ćeš tek kada budeš povrijeđena. Ne, nećeš biti sama. Ali osjećat ćeš se tako. Shvati. Želim te maknuti od tih sr*nja.
Ali ne mogu. (sada kao da ti ništa ne značim)

Dobro su mi rekli. Frendovi odu kako i dođu. To nisu frednovi. To su samo ljudi. Sa svojim manama zbog kojih nisu važne vrline. Prestani živjeti u mašti. Ne možeš biti ona djevojčica iz bajke koju si toliko voljela.

...no healing hand for your disease...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 19:55 - Komentari (5) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

POSJETI I NARUČI! LADY MAKAI DESIGN!