< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

~About me~

Name: Ivy

Old me

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

New me

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Likes: my friends, msc, glam, cyber-goth, nature, photography, make-up, ice, graveyards, PVC, latex, erotic, fetish, anime, medicine, wicca, being bitten, modeling

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Dislikes: primitive people, clones, rules, bugs, noisy people, me acting like a bitch, fatness, any mess or dirt, being touched by strange ppl, tears

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Music: *Industrial,EBM,Gothic,Darkwave*

Blutengel
Deathstars
Suicidal Romance
Dope Stars Inc.
Tristesse De La Lune
Ayria
Unter Null
Diva Destruction
Psyclon Nine
Einsturzende Neabauten
Zeromancer
VAC
L'ame Immortelle
Covenant
Orgy
Grendel
The Cruxshadows
Ihsahn
Lacrimosa
Trail of Tears
Emilie Autumn
Evanescence
Exilia
Flyleaf
Echoes of Eternity
Mortal Love
Crimson Tears
Cradle of Filth

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Me on other sites

MySpace

VF

Moj stari blog

Blogovi

Morphia
ElectroKiss
Blacken the angel
hard
Princeza na konzervi graška
bloody_angel847
vrazica
emily.strange.
mindtraveller
Mali Trol
wild child
Wega
AngelDust
Bella Black
broken7
...labia...
Gothic Puppet
...mali zločesti kiwi...
~Evil~
Vampires_life (tajchy)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nedjelja, 11.01.2009.

This one is... For us...

Nadam se da neće sve biti zauvijek izgubljeno...
Nadam se da neću izgubiti tebe, jer sam bez tebe ništa, bez tebe nemam kuda otići, bez tebe mi ništa ne znači novo osvanulo jutro.
Nadam se da neće nestati još jedna osoba koju volim. Potražit ću te, tražiti dok te ne nađem. Ne bih samo onako odmahnula rukom i čekala da mi se sama vratiš. Jer znam da nećeš.
Borit ću se do zadnjeg trena da ostaneš tu.
(znaš ti dobro gdje)
Tu si...
(čuješ li moje misli?)

Istina. Ovo... je neopisivo... Nitko nikada neće moći ni zamisliti ovo što nas dvije posjedujemo.
Ta povezanost... ta sjećanja...
(ona bol...)
Znaš... još uvijek me možeš nazvati i pričati mi svoje doživljaje od proteklog dana. Znaš i sama da ćemo se opet onako glupavo smijati.
(barem koliko možemo)
I znaš... znaš da i meni nedostaje tvoj osmijeh. I tvoj pogled ubit ću te jer sam nekome rekla nešto što nisam trebala. Znaš i sama da nije bilo namjerno. Znaš da i taj pogled obožavam. I da obožavam kada se ljutiš i kada me mrziš najviše na svijetu i kada bi me najrađe udarila, a onda se nakon vikanja baciš meni u zagrljaj, a ja nakon par sekundi osjetim mokru mrlju na ramenu.
Volim sve što smo ikada proživjele.

Toliko toga znam da znaš... znam da i čuješ... a opet. Nikako da mi odgovoriš.
Poznajem te. To si stara ti. Onakva kakvu sam upoznala i kakvu sam te zavoljela. To nitko i ništa ne može promijeniti.
(ili si to samo ti u mome sjećanju?)
Svejedno.
Bitno da si tu.
(jesi, zar ne?)

Obje se opet vraćamo istome. Svake večeri, kada legnemo u krevete, daleko jedna od druge... mislimo o istome, jelda?

Evo je... suza...
(opet je tu...)

I'm just human like you said...

Znam da mi sada zamišljaš lice, i kako ta suza teče i kako ju stiže druga i onda stotine novih. Sjećaš li mi se lica uopće? Ništa se nije promijenilo. I dalje one zelene oči čekaju da ugledaju tvoj lik, da se sretnu pogledom sa tvojim očima. Da dođe onaj sjaj u njih. Znaš i sama da sam najsretnija kada te ugledam.

In my dreams I can see you
I can tell you how I feel
In my dreams I can hold you
And it feels so real...


Nekako sam znala da ćeš otići. Znala sam da ćeš me ostaviti. Ne, ne nabacujem ti nikakvu krivnju. Samo... tako se osjećam. Ostavljenom. Ali nisi kriva. Nemoj to misliti. Znam i sama da bi došla ponovo k meni da možeš.
Eh...
E i da...
Bila sam u onom prokletom wc-u. Uređen je znaš. Sada se više one smrdljive pločice ne raspadaju. E al daska od školjke je sjebana. Zamislila sam te kak padaš s toga.
(sada zamisli onaj blesavi smješak)
Zapalila sam kao u stara vremena. Vratila sam se u ono vrijeme.
(suza...)
U tih 10 minuta mi je toliko toga prošlo glavom. Sjetila sam se kako smo ušutkavale jedna drugu da nas ne skuže da smo tamo. I kako smo nosile dezić sa sobom da se ne osjeti dim. Dobro, to sam uglavnom ja radila, znaš kak ja paničarim, a ti si flegma. Heh.
...
(evo još jedne...)
Sjećam se kako bi odahnule kada bi skužile da nas nitko nije skužio. I onda bi se pukle smijat jer smo prije par sekundi obje mogle naje***
Lijepo je to bilo vrijeme, slažeš se?
Meni možda čak i najljepše što mi se u ovo malo mog života dogodilo. Da upoznam jednu malu vragolanku koja me isprva onako podcjenjivala, a onda smo si postale kao sestre. Sjećam se kako sam već nakon par dana visila u tvojoj sobi i kak smo pričale o mjuzi. Sjećam se kak sam te uvela u novu vrstu glazbe i novi stil koji isprva baš i nisi voljela. I sjećam se kak si ti meni pokazala da se može zajebavati na glazbu koju ja nisam nimalo voljela.


You said this three words: never forget you
But when i opened my eyes you were gone far away



Sjećam se kako smo jedna drugu izvlačile iz sra***
Uvijek bi stale jedna za drugu, iako smo znale koje su nam posljedice, ali nije nam bilo važno jer smo znale da bi ona druga to isto napravila. Sjećaš se kada smo se vratile u 7 ujutro? I kako smo čekale u pol 6 ujutro na kolodvoru da naiđe netko s pljugom? I kak su nas kokoši budile dok smo praktički spavale, a nama se od tog zvuka dizala kosa na glavi?
...
(stiže treća...)
I kako smo bježale od kuharice u busu? Sjećaš se svega znam...
Najbolje vrijeme ikada. U tih par mjeseci sam se zabavljala kao nikada. Vjerujem da i ti.
Jao sjećaš se kada bi pijane dolazile gore i kako bi pridržavale jedna drugu da ne padnemo dok smo se ispričavale što kasnimo? Haha. To je bilo zakon.

Ima još toliko toga... mogla bih po cijele dane pisati o tome što mi je u glavi. U biti samo sam željela to sve izbaciti iz sebe, jer ti ne mogu to sve reći preko poruka. A i baš se ne čujemo često. Nadam se da će se i to promijeniti.

For every time you think you're lost
For every raindrop that will hurt
Fly high
Fly my butterfly


Ovo je zapravo bio samo odgovor na ono što si ti napisala meni.
I nemoj plakati.
(osjetim taj suzni pogled)
Radije se nasmiješi pa ću i ja biti sretnija.
Jer znam da će ovo zauvijek u nama živjeti i nikada sve proživljeno nećemo zaboraviti.
I znaj da nas nitko i ništa ne može rastaviti.

Ti... ja...
Jedna duša u dva tijela...
Sjećaš se?
Ja se sjećam. Mogu se sjećati za obje.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 13:28 - Komentari (7) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

POSJETI I NARUČI! LADY MAKAI DESIGN!