< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

~About me~

Name: Ivy

Old me

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

New me

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Likes: my friends, msc, glam, cyber-goth, nature, photography, make-up, ice, graveyards, PVC, latex, erotic, fetish, anime, medicine, wicca, being bitten, modeling

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Dislikes: primitive people, clones, rules, bugs, noisy people, me acting like a bitch, fatness, any mess or dirt, being touched by strange ppl, tears

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Music: *Industrial,EBM,Gothic,Darkwave*

Blutengel
Deathstars
Suicidal Romance
Dope Stars Inc.
Tristesse De La Lune
Ayria
Unter Null
Diva Destruction
Psyclon Nine
Einsturzende Neabauten
Zeromancer
VAC
L'ame Immortelle
Covenant
Orgy
Grendel
The Cruxshadows
Ihsahn
Lacrimosa
Trail of Tears
Emilie Autumn
Evanescence
Exilia
Flyleaf
Echoes of Eternity
Mortal Love
Crimson Tears
Cradle of Filth

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Me on other sites

MySpace

VF

Moj stari blog

Blogovi

Morphia
ElectroKiss
Blacken the angel
hard
Princeza na konzervi graška
bloody_angel847
vrazica
emily.strange.
mindtraveller
Mali Trol
wild child
Wega
AngelDust
Bella Black
broken7
...labia...
Gothic Puppet
...mali zločesti kiwi...
~Evil~
Vampires_life (tajchy)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ponedjeljak, 09.06.2008.

How many times have I done this to myself, how long will it take before I see, when will this hole in my heart be mended, who now is left alone but me?

Čak i onda kada si htio napustiti ovaj svijet nisam ti to dopuštala, nisam htjela da napustiš mene jer ja nemam smisla bez tebe, moje življenje je bezvrijedno ako ti ne postojiš, moje srce ne želi kucati ako osjeti da tvoje više ne živi. Želiš da te samo tako pustim? E pa neću, tebi u inat, pokazat ću ti da to mogu, dokazat ću ti da mogu napraviti ono što sam naumila, držati te na tankom koncu života koji nikada neće puknuti. Duša mi je postala ovisna o tebi, um mi se previše prilagodio na teve živoga koji dišeš i u tome ne uživaš, ali pokazat ću ti drugačiji način tog neugodnog osjećaja.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Morat ćeš se naviknuti na moju tvrdoglavost jer neću dopustiti da hodaš po liniji između života i smrti i da cijelo vrijeme gledaš na stranu potonuća. Slučajno ćeš se okliznuti na stranu svjetlosti, a ja ću biti ta koja će te gurnuti. Neću se olako predati, za svoje življenje mene ćeš kriviti, a ja ću se napokon iskreno smiješti. Mrzi me zbog toga, mrzi ljubav koju osjećam prema tebi, ali sjeti se ti si polovično kriv za to najdraži, zbog tebe će mi život suditi. I nemoj misliti da to radim kako bih ti napakostila, ti si htio moju sreću koju ću ja uskoro predati tebi, a sretna sam dok osjetim pomicanje tvojih prsa svake sekunde koja odaju da si tu zbog mene.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Završiti ću ono što sam započela, nećeš mi moći stati na put i prkositi jer maknut ću te s njega i ono meni najvažnije nastaviti. Gradi zidove između života i sebe, sjećaš se, lakše je srušiti nego sagraditi, a ti ćeš biti taj koji će prvu ciglu maknuti jer na to ću te natjerati. Život češ napokon u naručje primiti i nikada ga ne ispustiti. Čak i kada će ti postati pretežak za nositi sjeti se da sam tu s razlogom i sve će postati bolje, jer dvoje lakše nose križ. Težu stranu ću na sebe prenijeti i neću se olako predati kako si ti mislio, morat ćeš me trpiti jer tako si davno odabrao. Neću ti dopustiti da izgubiš ovaj rat zbog nekoliko poraza. Oni su te samo ojačali i shvatit ćeš da se zbog toga treba nastaviti boriti, dalje hodati i ne posustajati, samo zbog tvoje sreće nikada neću ustrajati. I tako će biti.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


I sada kada razmišljam o tebi što radiš i kako se osjećaš gledam oko sebe izgubljeno, možda negdje uspijem ugledati tvoj lik. No za sada sobu ispunjuje tiha glazba, note se lijepe po zidovima u kojima sam zatočena i koji me guše. Smiješak mi se još uvijek uspio zadržati na licu jer ću barem uz glazbu umrijeti umjesto privremenih lažnih jecaja i suza jer vas napuštam. Sada će vam život biti lakši bez mene, nećete morati osjetiti težinu zidova koji su me okruživali, udisat ćete život punim plućima.
A ti moj voljeni zapamti moje prošaptane riječi koje sam ti nježno govorila jer nisam htjela da me svi čuju, te riječi sam samo tebi htjela uputiti, na srce ti ih zapisati.
Možda ćete me se jednog dana sjetiti dok će vjetar tanke latice kroz livadu nositi i prvi će vam jaglaci u srcu cvasti, dok sve stare rane topli će vam pljusak izlječiti. Čuti ćete zvukove koji će vam kucati na uho i boje će se napokon probuditi. A vreteno će se ponovo vrtiti od mojih riječi i svaki puta kada ćete se na njega ubosti moga lika ćete se sjetiti...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 14:08 - Komentari (36) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

POSJETI I NARUČI! LADY MAKAI DESIGN!