utorak, 25.06.2013.

YES,Abs are the new skinny

Da,imam ispite ovih dana
Da, trebala bih učiti
Da, imam 65 kg
Da, početi ću vježbati
Da,ove godine neću ići na more
Da,fakultet kao fakultet
Imam ispite u četvrtak,petak,subotu i ponedjeljak.

Kosa mi ispada kao luda.
Stara mi kaže da trebam vježbati trbuh,
jer izgledam kao svinja.

Iskreno,ne znam zašto sam ovo napisala.
Volim čitati svoj blog,jer vidim svoje misli.

Želim ići u Francusku ili Englesku.
Engleski baš znam,a Francuski tako-tako.
Ima haljina koje želim obući.
Ali traperice sam dala,one koje su mi bile male.. Zašto???
Tako bi mi dobro došle.
Pusa

Keira

thinspo photo: thinspo thinspo.jpg

p.s. da li znate koje thinspo blogove,ana ili proana blogove.. ja ih ne mogu naći na blog.hr.
pa nije vrag,da sam ja jedini thinspo blog,koji živi.?
stvano mi je zanimljiv životcrycrycryheadbangbang

- 10:57 - Reci mi (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.