subota, 24.03.2012.

this is the part of me........ you can KEEP the diamand RING



Ne mogu više ovako!!
YOU CAN KEEP THE DIAMAND RING,
NOW LOOK AT ME
Svaki dan ne jedem,i onda dođe večer i sve nadoknadim..
Dont look at me..
Žao mi je što sam izbrisala zdrave slike,slike
normalne težine i opet stavila ana slike...
Neču,ovaj put ču pobjediti..
Imat ču zdravu težinu,znam da če svaki dan biti borba..
Znam da problem neče nestati...
Neču se uništavati zbog nekog drugog..

Imam 59...jesti ču,vježbat ču..
Neću da vide da imam problema...

Imati ču zdravu težinu...


Previše se dvoumim...previše jebem tijelo,sa svojim načinom prehrane.
DOSTA!!
Imati ću tijelo kakvo trebam imati...
Jesti ću,ali ču i voziti bicikl,i trčati...
Svaki dan će biti borba,svaki dan izazov...

that was THENE,
but this is NOW
jebiga,mogu si sama kupiti PRSTEN,i
da DUŠO nositi ću ga na vjenčanom prstu..
Preboljet ču te,kako si licemjeran,
ALI,
NEĆU, se UNIŠTAVATI zbog tebe






I WILL FIGHT

l WILL love you 4 ever,but
l love myself first


ako se može preživjeti brak,
onda i ja mogu preboljeti tebe,
izaći ću odavde,kao pobjednica
i da...kupit ću si prsten

- 21:05 - Reci mi (6) - Isprintaj - #

subota, 17.03.2012.

truth was there all the time **update

toliko toga želim reći,ali riječi ne izlaze iz mojih usta
nije mi jasno...kako je mogao sve odbaciti??nono
kako??

dobila sam 1 iz testa,sa priprema..
da znam,plaćaju ali ja ne učim..

mislila sam da imam savršenu obitelj,ne 100 %
ali barem donekle..ali prevarila sam se 100%

nije mi jasno...


život nije onako kako sam planirala...bang

sada samo želim spavati tuzan

_______

kg:59...

- 20:04 - Reci mi (6) - Isprintaj - #

četvrtak, 15.03.2012.

black or red

what to do??

još uvijek stojim na sredini..
DA,želim biti mršava,ali NE želim
ispadanje kose,blijedu put

gledam slike od kate moss(njezin stil odijevanja mi je zakon)
taylor swift, princeze kate..
ali i rihanne te malo jačih ženski..

ne znam...nonono

koju da stranu odaberem....???
normalnu-malo jaču,ne stanem u hlače stranu
mršavu-blijedu put,ispadanje kose,stanem u hlače stranu

drži te se...

svi su mi rekli da dobro izgledam...da izgledam zdravo
ali osjećam se loše

- 21:15 - Reci mi (5) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 12.03.2012.

...standing on the cliff

standing on the cliff,
staring down on the END again

maybe we gave our all...
the last song

kako se trenutačno osjećam???
zlo mi je od hrane,žalostan pogled u mojim očima.
želja da se to događa nekome drugome,
želja da opet imam "dobar" pogled u naše živote..
želja za sve,obitelj,školu,novce,ljubav..sve
još tu stoji
ali i to je život...želim utjecati na to,
želim utjecati na događaje

razočarana sam u sebe,zbog xy stvari koje nisam učinila

..trenutačno sam na crti...stojim u sredini,
ali koju stranu odabrati??
lijeva strana..ponovno dijeta,i sve
desna strana..nastavak života..

privlači me lijeva strana i dalje želim,da me
ljudi vide kao osobu sa malo kila i puno volje...
želim da me vide kao poslovnu mršavu ženu..
kao Angelinu Jolie...

trenutna težina 61 kg..
moram se baciti na gubljene kg,i na učenje...
kiss

keira



- 17:07 - Reci mi (8) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.