srijeda, 28.12.2011.

U know I deserved it

Hy dolls!!

Kako ste??
Evo,ja sam bacila sve 4 u zrak,i uživam..

Razmišljam što mogu popraviti kod sebe..
1.moram POVEĆATI samopouzdanje
(stvarno sam nestabilna osoba)
da li netko ZNA kako??
2.povećati guzicu
3.vježbati
5.bolje organizirati vrijeme
6.manje vremena provoditi na internetu
7.govoriti BEZ straha,sa puno samopouzdanja
8.prihvatiti sebe kakva jesam
9.one ŽELJE iz prijašnjeg posta MORAM
realizirati

Više nisam u depresiji,
kilogrami se vrte oko 56-57...
Ne opterećujem se sa hranom previše..

Sjetila sam se prijašnjih vremena,prije 3-4 mjeseca,
kada sam povraćala savršeni ručak..
Kada sam bacala savršeni ručak u smeće..
Sada se pitam gdje mi je bila pamet...?!!
Stvarno se nadam,da je sve ovo IZA mene..

Cure,držite mi se..
Biti ću uz vas,tu sam
Sunce će izaći jednog dana samo morate stajati


Keira
----ovo je 90 post!!!---

- 20:04 - Reci mi (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.