četvrtak, 24.11.2011.

3 dana/previše osjećaja

Sramotiš nas. Pogledaj u koju školu ideš,i kako izgledaš. Sramotno

Sramotiš nas,kako jedeš. Što tako brljaviš,sve se jede,i meso.

Danas sam jela kaloričnu bombu,kruh,sir,šunka sve zapečeno
Jela sam meso,fuj...i još u 10 pm fritule

Sramotiš nas,pogledaj si znanje. Neznalice



Što ti je u očima?
Ništa ,samo je prehlađena-odgovara netko drugi.
Da,prehlađena sam-potvrđujem.

Svaki puta,kada se sjetim ovih scena,hoču se rasplakati...

Jela sam stvarno puno,i previše,ali njih to ne zanima.

Sve ne zdravo,pogotovo kruh sa masti,sirom,i šunkom..
-nikad zadovoljni
Keira

I have been every where,man,
looking for someone,
where have you been,
couse I did never see you around
are you hiding from me,
somewhere in the croud??
where have you been


__________________________________


Gledam izloge okičene za blagadane..
Na mojem licu,tužan izraz,bez osmjeha

Gledam mršave cure...

Jela sam sada u 11 navečer..
Čokolada,keksi sa mlijekom,voče,štrudla..
Sve je to postalo dio moga tijela

Ne sviđa mi se što če mi kilaža rasti,ali mi je drago što sam se najela...
Iako mi je mučno od jela

Ne želim ujutro imati više od 54.0
Moram prije Božića doči do 49/50 kg...


_____________

što ti je u zadnje vrijeme,keira??
što si tužna??
što si ljuta??
imaš glas kao da umireš

daj prestani glumatat,i trgni se

*želim prestati pokazivati osjećaje.

jedem previše,samo da se udebljam,i
da me puste na miru...

zašto nisu nikada zadovoljni sa mnom??

stvarno ne znam koliko imam kila

- 19:40 - Reci mi (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.