nedjelja, 06.11.2011.

lutka na koncu




Evo,predajem vam
svoj život,
svoje srce,
svoje osjećaje,
budite glavni


Radite sa njima što želite,biti ču kao lutka

Smijat ču se,
udebljat ču se do 60 kg,
radite samnom što želite
Više neču pokazivati osjećaje

Ako vas to čini sretnima,zadovoljnima,evo dajem sebe

Učit ču,jest ču,biti ču savršena kčer....
samo da vi budete sretni

Ali kada sve ovo prođe,kada čete zaboraviti vratit ču se..
Jača no ikad,doči ču do cilja od 50 kg....

----oni kao ništa ne traže,
samo daju doznanja postupcima,riječima-


Keira
Trenutačna kilaža 52

Cure,toliko suza sam prolila u zadnjih sati,ali ako to njih čini sretnima,
evo dajem im svoje tijelo,neka rade od njega što žele...
ja ču plakati u sebi,ali smiješak če mi stalno biti na licu....

Ako smatraju da sam premršava udebljat ču se,tako da budu sretni...

Ako smatraju,da trebam više učiti,učit ču

Ako smatraju da se trebam početi šminkati,da se ne vidi
blijedo ispijeno "bolesno" lice,i to ču,iako se ne volim šminkati...


Ali lutka je bez osjećaja, jel da?? Lutka ne može misliti...

No ana če uvijek ostati dio mene,
i tu ništa ne mogu učiniti,
nju nosim do zadnjeg dana

Pisat ču još na blogu,tu ču pokazivati prave osječaje i sve,

Ali za njih ču biti lutka,sa kojom če se igrati kako če željeti i htjeti


Cansu Dere Pictures, Images and Photos


hvala,što ste uz mene i dalje,nakon svega

- 20:29 - Reci mi (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.