srijeda, 28.09.2011.

promjena dijete??...ma ne,stila života

Ima dana kada se rasplačem,ima dana kada sam presretna,a ima dana,kao danas

Svaki dan gledam na netu videe o životu životinjacrycry ,
tako mi ih je žao..svaki dan čitam o pravilnoj prehrani,iako o njoj i učim u školi,nešto slično govore...

Do 31.12.2011.sam vegetarijanac,a nakon toga vegan..
zato što sam več sada primjetila da izbjegavam koliko je to moguče jaja,mlijeko-fuj,sir..
več sam si kupila sojino mlijeko,tofu,a i mama radi više povrča..
to mi trenutačno odgovarathumbupthumbup

Čak sam si kupila i kikiriki namaz-znam nije zdravi,ali ima dosta proteina,
tako da to konzumiram za doručak..
Jučer je kilaža pokazala 54,3 a danas navečer 53..
tako da variram sa kilažom

Jučer sam strašno pogriješila,pojela sam cijelu kutiju milka sladoleda,dobila sam mengu,pa to pripisujem njoj
i da bilo mi je mučno,ali rekla sam više ne
;sada kada ču htijeti nešto slatko,uzet ču kikiriki maslac..

Ali,btw..kako ste mi vi??


Keire



- 23:37 - Reci mi (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.