ponedjeljak, 05.09.2011.

Prvi dan škole.....

Prvi dan ludnice,pakla

Ova godina,če biti paklena,svi me u razredu živciraju,sve te ljude moram gledati svaki dan
Jedna prof koja je dala riječ,nije održala obečanje,skoro sam se rasplakala u razredu

Nitko nije komentirao moj izgled,iako imam skoro 8 kg manje...

Tek su me danas,prestale boljeti noge,nakon one vježbe,i sutra ču ponovo....

Trebam što manje spavati,a tijelo hoče 10 sati odmora kao preko ljetnih praznika,ali počela je škola...

Evo još danas,uživam,tek je prvi dan,a onda krečem sa učenjem...
Ne znam kako ču provesti ovu šk godinu,jer me živcira škola-oličili su je u ružnu boju,kada ulaziš u nju,izgleda kao da ideš u vrapče-ludnicu,ali doslovno...
Profesori kao profesori....
Toliko mi svi idu na živce,da sam pod velikim slušala muziku na mobu.....

Tek je prvi dan

Trebam se žrtvovati ove godine,ali mislim da nisam sposobna za to...

Još samo ova godina

I wanna go so far away

jedem,puno,previše,još ne stanem u hlače od levisa veličina 27 ,ali kada mogu,nekada dođe mia
Pusa,držite mi se
keira

- 20:34 - Reci mi (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.