četvrtak, 01.09.2011.

1.9.2011.

dobro,ovako stvari stoje...

bila sam u depri več duže vrijeme zbog izgleda, tj. da budemo precizniji zbog trbuha,iako sam bila na orbitreku,nije se smanjio,ali jučer navečer sam našla na youtube video

Banish Your Muffin Top Workout For Busy Moms


i odlučila sam ga isprobati,i mogu reči da me bedra bole,ne trbuh,ali bedra me ubijaju...

evo obečajem,da ču se svaki dan buditi u 5 sati,tako da napravim video,osim weekendom,onda odmor...do 1.10.

kilaža mi stoji oko 55 malo dolje-malo gore,ali odlučila sam srediti trbuh i imati mišiče...



pusa.
izgleda da okrečem novu stranicu,gdje ču više vježbati,jesti sve....i puno,puno više učiti

držite mi se


- 08:03 - Reci mi (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.