petak, 05.08.2011.

I still care

-Čuli su se koraci iza ugla.Prošao je pekarski naučnik s mrežom topla peciva:zamirisale su žemlje itd.-
Krleža,Povratak Filipa Latinovicza

Od ponedjeljka navečer sam na posebnoj dijeti,tj. nije to dijeta,to je a la post,više jedem povrče,meso skoro ništa,pijem 3-5 litara vode dnevno-uz ovu vručinu,to nije problem...

Danas sam bila na orbitreku 45 minuta,umrla sam,znoj je curio sa mene..

Kada sam se vratila sa mora kilogrami su bili 56-57,sada su 54-55-56...što je super..u tijedan dana

Ima dana,kada hoču,cijelu čokoladu,pa pojedem dječju kašicu,ili žlicu nutele

Ima dana,kada hoču,meso,ali malo,onda uzmem komad nareska

Ustvari si sa ovim ništa ne zabranjujem nego,pronađem drugi način..

Jedva čekam dan kada ču moči obuči sive hlače,veličine 27, koja je to naša veličina???

Začudo,mama podržava dijetu tj. post,zbog toga što imam problema sa zdravljem,pa bi ovakav post,nešto pomogao...

Cure,uživajte,imate veliku pusu od
Keire

thinspo Pictures, Images and Photos

- 21:11 - Reci mi (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.