nedjelja, 07.03.2010.

bez naslova..jubilarni 50 post



Jučer,je kao dobro prošlo. Nisam puno jela. Čak mislim da mi nešto poručuju, zato što sam dobila mali i tanki komad torte(to je dobro).
Vagala sam se danas, i imam 64.4 kg…

Škola me živcira,ali doslovno..toliko za učiti,ne znam…stvarno..


želim izaći van….

Imate pusu od keire

p.s.hvala na komentarima

- 12:41 - Reci mi (7) - Isprintaj - #

petak, 05.03.2010.

...budi moj medo...

…od mame sam dobila medu…malog slatkog medu…

…neznam koja mi je kilaža…moram se vagati svaki drugi dan..sada sam svaki dan..
Doručak:kava
Ručak:sir+kruh
Večera:voče
I još…kava,2 bajadere i ako sam nešto zaboravila..mislim da nisam..

Sutra je rođendan,tako da ču morati jesti….

ovaj u kružiču je moj....

Photobucket

- 21:59 - Reci mi (6) - Isprintaj - #

četvrtak, 04.03.2010.

malo dobrih vijesti..u moru loših

sada sam se vagala i imam 64.8sretan
vidjela sam frendicu..koju sam zadnji put vidjela prije 3 godine..i cura se prepolovila..ali doslovno..

a ja sam debelo prase..koje je danas pojelo 10 i više mini čokoladica,dobila sam mengu..pa i zato....

no..dobro..nije važno još cca 6 kg,dolje i to bi bilo to...

da li netko od vas viježba balet....stvarno me počeo zanimati.

- 18:19 - Reci mi (9) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 01.03.2010.

...ušla...sam...ili ne....?

da me opet..ne izbaci....kratko rečeno prenajela sam se...ali neču sutra pokleknuti....čokolada...čips...

vaga je pokazala 65(MRZIM TAJ BROJ)..i ja sam u bedu navalila na hranu.....

trebam imati tanke nogice....

Photobucket

- 19:23 - Reci mi (6) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.