subota, 07.03.2009.

ZLATNA SREDINA


..negdje u sredini….s ocijenama..s kilažom...

…jučer..sam učila matematiku..zato što sam ju trebala pisati(jučer)..ali nisam..zato sam pisala engleski…i dobila sa 4..

Sljedeći tjedan pišem hrpu testovabang..pita…hrvatski..povijest..fizika…geografija…biologija…latinski…cry

Ali dobro je to što u petak neču iči u školu….yes

Nadam se da vas još ne pitaju..kao nas…headbang

Kilaža mi je 57…što je super nasprom koliko jedem…thumbup


Cijeli razred(cure) su na dijeti..pijemo vodu…ali jedemo sendwiche.eek.


Ja ne..ipak želim smršaviti..

Sda shvačam kako one ovise o hrani..kao ja nekad..ali ne kada osijetim glad..uzmem žvakaču…zato što znam da kada dođem doma…mama če me šopati…ali onda nastupa mia…

Ah..nije važno…
Imam puno za učiti..tako da če se tako isto trošiti kalorije…
Kiss od Keire..mah







- 10:49 - Reci mi (8) - Isprintaj - #

utorak, 03.03.2009.

Normalno stanje..Stres..kilaža...škola....nokti...

Žao mi je što se dugo,dugo nisam javljala…

Nisam..mogla pisati..imala sam šta za reči..ali nisam mogla pisati…

Svaki sam dan bila na blogu…

Kilaža mi je oko 57 kg…

Škola..nije normalna…svaka dan test…

Ne znam kako da to sve naučim…

DA LI VI IMATE NEKI SAVIJET ŠTO SE TIČE UčENJA??

DA LI ZNATE KAKO DA PUSTIM NOKTE..A DA IH NE STRGAM???
UVIK KAD IH PUSTIM 1 CM..STRAGJU SE…

Pijem tablete..ali djeluju tek nakon 3 mj…

Pusa od Keire..

You’re gonna be in the emergency room

Tryin to call a nurse but nobody can help you now


obožavam nokte
Image Hosted by ImageShack.us


ah..thinspo...

Image Hosted by ImageShack.us

- 18:14 - Reci mi (5) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.