subota, 24.01.2009.

evo našla sam vremena...

danas sam krenula u ljekarnu..ali putem sam razmišljala..i vratila sam se kuči praznih ruku...

u školi ništa novo..osim...možda idem na natjecanje iz matematike...ako ču znati riješavati dva zadatka bit če super...idem zbog toga što me zanima kakvi su zadaci...

zašto pišem post tako kasno..zato što ga mogu u miru pisati..bez mame i tate...kilogrami stoje negdje između 60-59 kg..trudim se piti minimalno 1.5 l vode na dan....vježbam svaki drugi dan

največi mi je thinspo katie holmes....kako je mršava....

ja želim biti takva...
nadam se da sve mi sve zdrave...i da ste bliže svom cilju...

kiss od keire..

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

- 01:27 - Reci mi (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.