subota, 17.01.2009.

Shattered Glass

Shattered Glass..nisam krivo napisala naziv posta…slušam britney pa sam odlučila da mi se post zove kao njezina pjesma…

Ne znam gdje da počnem..od kilograma…škole…depresije….


Kilos….vagala sam se danas i imam 60 kg…a znate zašto…zašto….zato što me je jučer mama dočekala s pizzom….kao razlog je bio što ču dugo učiti..što uopče nije istina..išla sam spavati…oko 12..a probudila sam se u 11 sati….

Školos…..kao da je cirkus..ali ono fakat…evo što pišem..sljedeći tjedan…ali svaki dan može pitati svaki predmet…to mi se nije dalo pisati…
lektira.......Kemiiiija... engleski..Hrvatski jezik.....matematika..kemija vježbe(pita)



Zašto sam u depresiji…zato što mi ništa ne ide po planu…kilogrami se nakupljaju…škola traži sve više…svakodnevne svađe sa mamom i dedom(živi s nama)..cinka me mami…jedino što je dobro je to što neču ići kod gostiju danas..zato se moram primiti knjige..nadam se da ču uspjeti…
Ali neću vas zamarati sa svojim problemima…

Nadam se da vama ide bolje nego meni…

Kiss KEIRA…

p.s. sutra je mjesečeva..možda uspijem…HVALA SVIMA NA SAVIJETIMA...

- 11:45 - Reci mi (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.