utorak, 13.01.2009.

...mama...škola...mobitel

Kao prvo moram vam se ispričati….mama me je jučer šopala sa jelom….svađala sam se s njom…ali nije pomoglo…vagala sam se danas ujutro..imam sretne vijesti….imam 59.6 kg…

Što se tiče škole…sljedeći tjedan pišem tri testa….u ponedjeljak jedan…i to još iz lektire….knjiga se zove životinjska farma….moram pročitati….a sljedeća dva pišem u srijedu….i to opet iz hrvatskog…jezik….nemam pojma….a drugi test je iz kemije…računanje…to ćemo još sutra ponavljati….

Ne znam kako ču naučiti to sve….i još u subotu idem kod gostiju…kako vi naučite tako puno gradiva..u tako malo vremena????

Imam problema sa mobitelom…sam se gasi..pali…sam zove…npr:danas sam ako zvala frendicu u pola 6 ujutro..ne znam što da radim….za 2 mjeseca ističe garancija…imam sony-ericsson..onak kao kvalitetni mobitel….ali več je bio na popravku 4 puta….što da učinim???
Nadam se…da je vama bolje…da vi uživate….kada već ja ne mogu…..

Svi imate pusu od keire!!!

- 11:35 - Reci mi (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.