nedjelja, 11.01.2009.

.....danas....

danas je mjesečeva...pokušala sam zajsta jesam...iznevjerila sam leptirice...dobro do 2 sata nisam ništa jela samo sam pila čaj,capuccino,vodu..ali onda je došla moja mama i svađali smo se zbog jela..pa sam ipak jela kao prase.headbang..ali navratila je mia,i sada mi je mučno....vagala sam se imam 60.8kg...grozno...ali šta je tu je....tuzan
za sexy body..evo ti linkovi..pa napravi neki mix slika...kiss
gwen stefani 28.6.2002.
gwen stefani 14.7.2002.
IMAM JEDAN SAVIJET ZA SVE LEPTIRICE:KUPITE SI HLAČE DA VAM BUDU ISKE,MOŽETE IH ZAKOPČATI ALI SU VAM USKE,TAKO KADA ČETE IH MOČI OBUČI ZNAČI DA STE SMRŠAVILI...JA SAM KUPILA HLAČE OD LEVISA 600 KN,SAM IH PLATILA...ALI ZNAM DA ČU ZA TE NOVCE SMRŠAVIRTI....DA IH MOGU OBUČI...KUPITE TAKO I VI!!!yes

- 14:58 - Reci mi (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.