utorak, 03.07.2007.

koje sranje!!!

jučer sam napisala da neču ništa jesti...zdržala sam do 15 sati....ali poslje je počelo prežderavanje...i naljutila sam se na sebe...pa sam odlučula pokušati...malo kasnim....ali koga briga...ako dođem do 50..ali može i malo niže...ja sam najsretnija cura na svijetu..a kada dođem do te kilaže...prestajemyes
Danas sam jela za dodoručak 2 breskve...a dalje čemo vidjeti...
Ujutro: voće ili povrće po izboru (ali nikako konzervirano ili s dodacima)
Ručak: apsolutno sve (da, sve, eventualno paziti na količinu 'zabranjenih' namirnica)
Večera: voće ili povrće po izboru

Ostalo: vježbe iz OK!-a i/ili Joy-a (nisu komplicirane, a vjerujem da djeluju), šetnja ili lagani jogging svakodnevno + 50 trbušnjaka (nisu uključeni u gore navedene vježbe)
- ne jesti između obroka
- piti barem 1,5 vode dnevno; tko može više, samo naprijed
- jednom tjedno je dopušten neki 'slatki grijeh'; čokoladica ili tome slično, no nikako ne pretjerivati!


Imam jedno pitanje:kakve su to zabranjene nemjernice?
Javljat ču vam se svaki dan pa da vidimo rezultate...KISS svima držim fige..

- 10:07 - Reci mi (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.