Image Hosted by ImageShack.us e da idemo na belfast food u subotu....stara me pustila...jedva cekam da vidim društvo....ajme kak mi je to sve falilo...joj...evo slikica radi ufuravanja u atmosferu...:)


11.10.2006. u 10:26 | K | 4 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


bla...


Ime:Laura
god:16 sa osobnom-e da laura ima osobnu....
glazba:punk/rock
obitelj:emi-sestra,ima svoj mali blog za koji mi nije htjela rec
imam i starce naravno
ideologija:komunizam
društveno uređenje:socijalizam
sanjam:ljeto
zašto komunizam:DAJE PRIVID ZAJEDNIŠTVA,JEDNAKOSTI I SLOGE...

ime: Kristina
god:16 000
glazba: punk/rock
obitelj: nažalost imam to.. antonio-braco i co.
ideologija:komunizam
društveno uređenje:socijalizam
naj životinja:pingvin
sanjam:festivale koji će bit u ljeto

Mrzimo:sexiste,šoviniste,
narodnjake,
naciste,umišljene i narcisoidne ljude,
površne i plitke ljude, povrće,dotičnu profu,
wc bez vrata,tipkovnicu koja nezna pisat...


glazba:
anti flag,nofx,pennywise,
ramones,rancid,clash,
rise against,reel big fish,afi,
ska P,dead kennedys

kud idijoti,gužva u 16ercu,
debeli precjednik,six pack,tito's bojs,
kbo!,

diverzanti,ska ringišpil,antiTodor,o.p.o.,
đubrivo,mikrofonija,motus,

goblini,riblja čorba,trula koalicija,
atheist rap,pasi,lude krawe,
azra,nula,seekers planet,antenat...

Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Free Web Counter
Free Web Counter

Prcka
Buljana
Bed time for democracy
reklama sestri
ena
fotkice





Kud Idijoti
#m
Kad srce radi bim-bam, bam-bam-bam
A
Sve drugo je manje vazno
Hm F#m
Ne zelim pjevati ne zelim plesati.

Kad srce radi bim-bam, bam-bam-bam
Sve drugo je manje vazno
Svaka fontana srece je premala za mene

C# D Hm
Samo zelim da si sa mnom ti
Svaki dan i svaki tren...

E
O-ho-ho
A E
Sjedim ispred kino "Zagreba"
A E
Svjetlo sja iz izloga
A E
Trombociti jure zilama
Hm D
A tebe jos nema
A E
Znoje mi se dlanovi
A E
Oko mene je grupa cikova
Hm D A
Gledam niz ulicu jos nema te...

Image Hosted by ImageShack.us



Bandiera rossa

--------------------------------------------------------------------------------



Avanti o popolo, alla riscossa,
Bandiera rossa, bandiera rossa
Avanti o popolo, alla riscossa,
Bandiera rossa trionferŕ.

Bandiera rossa la trionferŕ
Bandiera rossa la trionferŕ
Bandiera rossa la trionferŕ
Evviva il comunismo e la libertŕ!

Degli sfruttati l'immensa schiera
La pura innalzi, rossa bandiera,
O proletari, alla riscossa
Bandiera rossa trionferŕ.

Bandiera rossa la trionferŕ
Bandiera rossa la trionferŕ
Bandiera rossa la trionferŕ
Il frutto del lavoro a chi lavora andrŕ.

Dai campi al mare, alla miniera,
All'officina, chi soffre e spera,
Sia pronto, č l'ora della riscossa.
Bandiera rossa trionferŕ.

Bandiera rossa la trionferŕ
Bandiera rossa la trionferŕ
Bandiera rossa la trionferŕ
Soltanto il comunismo č vera libertŕ.

Non piů nemici, non piů frontiere,
Sono i confini rosse bandiere.
O comunisti, alla riscossa,
Bandiera rossa trionferŕ.

Bandiera rossa la trionferŕ
Bandiera rossa la trionferŕ
Bandiera rossa la trionferŕ
Evviva il communismo e la libertŕ!







--------------------------------------------------------------------------------

Revolutionary Italian song.
Lyrics: Carlo Tuzzi


Six Pack - Vazdusna

Uđi na sigurno mesto
tu se i muk lako pretvori u zvuk
sirene, bezobrazno često
dakle, Robin Hud, strela i luk
Ovde nekom treba jebati mater
moje je ime REVOLUCIJA
mnogi bi pesmom da zakrpe krater
ove krvave zemlje, ovog ukletog tla
Želeo bih da verujem da se ne bojim
da ne postojim
i da pod nogama svojim gazim ptice čelične.



Ska Ringišpil - Ska & Punk manijaci

Sta je to, nesto novo
Neko ruzan, prljav, zao
Ska i pank manijaci
Unistavaju nam grad

Ovo nije sedamdeset i sedma
Ovo nisu predgradja Londona
Ska i pank manijaci
Unistavaju nam grad

Ovo nije suncana Jamajka
Ovo nije anarhija sa majica
Ovo je dan kada nema vise nazad
Sve je stalo, svi se menjaju sad

Ska i pank manijaci
Unistavaju vam grad
Gomila nas gleda u cudu
Sve je stalo, svi se menjaju sad

Six Pack - Avijone, baci mi bombone

Ni proroci nisu videli
Šta bi, eto, moglo da se dogodi
(časna pionirska reč)
a kao mali sam slušao bend
koji je sve znao unapred,
svi su se smejali... kao na skeč

Rođeni na raskršću ratova i paktova
spremni smo čekali vesti u šest
(... o, Bože Gospode)
nekad provokacija zvuči kao uvreda
ti to ne kapiraš, zar ne ?
I dok sanjaš svoj popodnevni san
tvoj će sin, mali vragolan, mahati ka nebu
i u trku pevati iz sveg grla:
Avijone baci mi bombone
A ja tebi pare da kupiš cigare...

Mislio sam da će proći sve
i nestati ko ožiljak pod obrvom...
Nikad nisam umeo da lažem
a sada lažem sebe da je sve pod kontrolom
Samo slepi nisu videli kakav
je režiser Toma Talični
(ma ko bi rekao ?)
Tog dana je čistio cev
i hladan čekao hvalospev
njega ne zanima moj gnev



Anti Todor - Ona odlazi

Svaku noc sam cekao usred grada
al znao sam da vise neces doc
ulicama trazim sad neku nadu
da i ona mene trazi jos.

i nije lako biti sam
nije lako biti sam,
a najgore je to sto dobro znam
da ona odlazi
zauvijek odlazi
da ona odlazi sa njim...

utjehu sam trazio svake noci
al kurve tu ne mogu pomoci
i nisam se promjenio svih tih dana
od svega toga samo gore je.

i nije lako bitisam
nije lako biti sam,
a najgore je to sto dobro znam
da ona odlazi
zauvijek odlazi
da ona odlazi sa njim...

ona,ona odlazi
ona odlazi
odlazi
ona odlazi...


Anti Todor - Gubitnik

I nije me briga više za tebe,
za nju, za njega, niti za sebe,
i nije me briga više za one
što stomaka punih dolare broje,
za one što plaču, za one što mole,
i vjeruju jednom bit će nam bolje,
zato okrećem glavu i sklapam oči
jer ja sam onaj koji gubi
jer ja sam od onih koji gube...

Ja sam čovjek koji nema nikog osim sebe,
ja sam onaj koji ne zna kojim putem poći
zato makni se od mene, pobjegni što dalje
jer ja sam onaj koji gubi
jer ja sam od onih koji gube.

I nije me briga što u 4. reichu mladi nacisti podižu ruke,
što nedužna djeca umiru od gladi,
što mlada se kurva svima sad gadi,
što tvoja sestra umire od droge,
što se side se strašne pederi boje,
zato okrećem glavu i sklapam oči,
jer ja sam onaj koji gubi
jer ja sam od onih koji gube...

Ja sam čovjek koji nema...



Bez Panike - Sjećanja

Jednoga dana kad ostanem sama
i kada cijeli svijet prekrije tama
bit ću kao pjesma što pjeva
o danima koji su ostali za nama.

Godine dolaze,godine prolaze,
čini se kao da nema svršetka,
tražeći nešto odavno izgubljeno
postali smo žrtve izgubljenog svijeta.

ref
Ostaju samo blijede uspomene,
sjećanja koja prodiru u vrijeme.
Moja je sreća,
moja je radost nestala.


Djubrivo - Vaša kćerka

Vaša kćerka je kurva
Po njoj se klizi i skače
Uz to se gonga i fura
A vama kod kuće plače

Kako je nitko ne razumi
I da je nitko ne shvaća
Ne znate kako vam glumi
A to je opet na ulicu vraća

Vaša kćerka je drolja
Po njoj skaču stari i mladi
Dal' je to vaša greška ili volja
Da joj netko stalno gura ili vadi
Nemojte lagat samu sebe
Kćer vam se u for gasu jebe
Vaša kćerka je . . .

. . . glupa
Ne zna što su prezervativi
A kada se napumpa
Za dicu su joj drugi krivi

Ona ima radno vrime
I sa njom nema zime
Za pare ona daje svima
I sve veličine prima


FNC Diverzant - Biba

Opet sam u svijetu drame
Ni trenutka ne oklijevam
Za sve one naše dane
Ja ti ovu pjesmu pjevam
Slušaj sada i ne plači
Ja sam onaj koji puši
Znam da ništa ti ne znači
Al još nosim te na duši

Slušaj sada i ne plači
Ja sam onaj koji puši
Znam da ništa ti ne znači
Al još nosim te na duši

Ostala si još u meni
Ko nedovršena priča
Ostala si kao dio
Ove pjesme, ovog kiča
Sada savršeno sjetan
Predajem se hladnoj noći
Znam da tebe više nema
I da nećes doći

I dok gledam nebo
Tražim vrijeme da se vrati
Pitam sebe dal će ikad
Ova pjesma stvarno stati
Čekam da se sunce vrati
Spoji dvije sjene
Da osjetim kako Biba
Stoji tu kraj mene



FNC Diverzant- Slobodan

Na radiju mi svira neka pankerija
Ja se izlezavam i pijem limunadu
Biti solo doma bas je prava brija
Nitko te ne jebe da strajkas u svom radu

Prvi puta zelim da mi zivot ne dosadi
Pa da onda opet svi mi ljudi mogu reci
Eto decko opet vrijedan je i marljiv
A ja opet necu u miru ici leci

Zelim biti slobodan barem jedan dan
Rasterecen zelim utonuti u san

Zelim biti slobodan da ne znam gdje sam, s kim sam
Zelim biti slobodan, sam panker ili nisam
Zelim biti mlad, napusen i lud
Zelim biti najbolji, da me ima svud


Image Hosted by ImageShack.us

Grupa Tvog Života - 24 Milje Baći

Konventikvatromilebaći
Ljubio sam te ja na plaži
Konventikvatromilebaći
Dal ti to danas nešto znači

Konventikvatromilebaći
Poljupce brojalo je more
A zvijezde blistale su sve
Rekla si: "dragi, volim te"

Za ono divno plavo more
Za - ja odozdo, a ti gore
Sad dao bih na svijetu sve
Sve, je, je, je, je, je, je, je

Konventikvatromilebaći
Ljubio sam te ja na plaži
Konventikvatromilebaći
Dal ti to danas nešto znači

Vatre su gorile na plaži
Dal si me zaboravila
Ili sam ti draži,
Mila, mala…

Grupa Tvog Života - Umiru jeleni

Umiru jeleni
I sad u meni tamo gdje si bila
Slomilo se jutro
Tko ti je rekao da snovi tamne
Nikad neću znati
Jer bit ću samo trag čovjeka
I bit ću vođa skitnica

Nek bude dan
Kad divlje ptice krenu
Preko istog mosta ja ću prijeći
Ako me tamo čeka tvoja sjenka
Ništa neću reći
Jer bit ću samo trag čovjeka
I bit ću vođa skitnica

Ne brini, ne brini
Jeleni umiru sami
Ne brini, ne brini
Jeleni umiru sami

Nek bude dan
Kad divlje ptice krenu
Preko istog mosta ja ću prijeći
Ako me tamo čeka tvoja sjenka
Ništa neću reći
I bit ću samo trag čovjeka
I bit ću vođa skitnica

Ne brini, ne brini
Jeleni umiru sami
Ne brini, ne brini
Jeleni umiru sami


Grupa Tvog Života - Muflino Kolo

Op, njiiiiiii, cm*
Ježa sam ulovio, dragana
Operi mi lonac najveći
Pa u peći ću ga peći
Pa u peći ću ga

Iglice od bora, iglice od ježa
Ne naslanjaj se na kapiju
Dok je farba svježa
Iglice od bora, iglice od ježa
Ne naslanjaj se na kapiju
Dok je farba svježa

Na pecanje
U kurvanje
U subotu idem, janje
U sredinu kola stati
Pepeljaru zapišati
Kraj bandere povraćati
I turčina ustopati

Iglice od bora, iglice od ježa

Iglice od bora, iglice od ježa
Ne naslanjaj se na kapiju
Dok je farba svježa
Iglice od bora, iglice od ježa
Ne naslanjaj se na kapiju
Dok je farba svježa

Samo gazi, samo gazi
Sutra se ne radi…

Kotlina i švajcarnica
Crna roda, feherica
U staroj dravi glavu perem
Jer u onu pravu serem
Prava drava zdrava nije
Jer zaprima fekalije

Na dnu mulja šaran spava
Zbog mene ga boli glava
Plaši ribu srebrnicu
Da ne gutne udicu

Iglice od bora, iglice od ježa
Ne naslanjaj se na kapiju
Dok je farba svježa
Iglice od bora, iglice od ježa
Ne naslanjaj se na kapiju
Dok je farba svježa

Ajmo, metalci, da se muda oznoje…

A patrola ko patrola
Traži promil alkohola
Kroz valpovo do miholjca
Ima baja brdo novca

Oj, curice iz mađarske
Kako ste se prašit znale
Još se sjećam suknje plave
Ukrajinke moje male

Iglice od bora, iglice od ježa

Iglice od bora, iglice od ježa
Ne naslanjaj se na kapiju
Dok je farba svježa
Iglice od bora, iglice od ježa
Ne naslanjaj se na kapiju
Dok je farba svježa

Kroz našice sam propičio
U koški sam glavni bio
U bizovcu ukro ovcu
Onda pravac josipovcu

U osijeku velegradu
Poljubit ću tebe mladu
Litru rakije popiti
Sve stakleno porazbiti

Iglice od bora, iglice od ježa

Iglice od bora, iglice od ježa
Ne naslanjaj se na kapiju
Dok je farba svježa
Iglice od bora, iglice od ježa
Ne naslanjaj se na kapiju
Dok je farba svježa

Volim piti i voziti
Na svakome ko me gleda
Bilijarski štap slomiti
Prase, janje okrenutiiii…



KBO! - Moja drzava

Sutra kad prodje vece
i kada s' jutrom dodje sunca sjaj
u srcu rana pocne da pece
sto odlazim zauvek, znaj.
I sve sto imam moram da vratim
sve sto je do sada bio zivot moj.
Buducim vremenom moram da platim
od sutra cu biti domovina i nisam vise svoj.

I svaki se moj korak vreba
i zbog toga idem na ovaj dugi put
kamo srece da placa ko treba
ko uzima mora da vrati svoj dug.
Bez nje sam niko, a sa njom nista
od drzave zavisi kakav mi je trag
nekom je sluzav, a nekom blista
umesto mene neka ide neki pravi gad!

ref:
Ovo je moja drzava
jednog dana izacicu i ja!

A sutra bice - nisu krivi ljudi!
"Izvini, takva su bila vremena."
Umesto lopova placace drugi
koplje je isto, samo druga zastava.
Da barem ima ko da je cuva
da neko bude srecan posle nas,
ma uzalud svaki vetar duva
oduvek je bila ista svaka vlast!

ref:
Ovo je moja...



Loš Primjer - Ničija ovca

i da li će i danas biti isto
i da li ću i danas doživjeti strah
i da li ću se morati sakrivati na ulici
ili će me pustiti da slobodan budem ja
ovo je ružan san
pustite me van iz mojih okova
ničiji nisam ja; ničija ovca !!!
i da li ću i dalje slušati ista sranja
i da li ću i dalje dopustiti da me mlate i gaze
a ako skupim hrabrosti da nešto kažem
lako će se oni mene riješiti jer njima pendrek pomaže
ovo je ružan san
pustite me van iz mojih okova
ničiji nisam ja; ničija ovca !!!




Loš Primjer - Ugrožena vrsta

svakog dana sve je isto
ostali smo sasvim sami
kiša pada po cijeli dan
odlučili smo da odemo u grad
kroz mračne ulice prolazimo mi
oči tih ljudi gledaju nas u mraku
kao da nismo poželjni ovdje
kao da nas ne vole
ne želimo biti ugrožena vrsta
u gradu nema mjesta za nas
hodaj mirno, ne otvaraj usta
da ne dobiješ batina
mi želimo da kiša prastane
da crne ulice dobiju svijetlo
da slobodno hodamo i pričamo
da svoj ponos nikad ne zaboravimo


Image Hosted by ImageShack.us


Mikrofonija - Pank

Kući kasno vraćam se,
tulum je baš bio odvratan,
u glavi čujem bumbari
još sam uvijek mamuran.
Prekopavam džepove,
tražim ključeve od stana
Ne znam što će biti sa mnom
kad me vidi moja mama!

Meni moja mama neda da sviram pank! x4

Ujutro sam se probudio,
ništa nisam slutio.
Kaže: Smrdiš kao pas! Nećeš više svirat pank!

Meni moja mama neda da sviram pank! x12



Motus - Holandija

Sad pjevam svoje pjesme
Volim sve što se nesmije
Ja sam svoje duše
Gospodar

Holandija je zemlja lijepa
zemlja puna slobode
al susjedi joj lešinari
na robiju ljude odvode

Išao sam jednog dana
kući svojoj ja iz Dama
dođoh tek do granice
a kad tamo čekali su me

Jedno mjesto malo
na granicu samo stalo
ogroman Knast ima
ljude hrane krompirima

Sad pjevam svoje pjesme
Volim sve što se nesmije
Ja sam svoje duše
Gospodar

Rešetka se kaže Gitter
šetnja u krug je Freistunde
vuko sam se poput puža
da izdržim do kraja runde
Čuvar sluša Metallicu
zalomi se Chilli peppers
kad iziđem na Freistunde
u ćeliji rade pretres

Sad pjevam svoje pjesme...

Ako želiš pušit tabak
raskivaš il skivaš lance
a lanac se kaže Kette
poslovođa turčin smeten
U turskoj ima kćer i sina
a do Turske pet godina
njemu ovdje nema sreće
i on samnom u krug šeće


Oružjem Protivu Otmičara - Mladicu moj

Zelim ti zabavan dan
Najuzbudljiviji san
Nikad da ne budes sam
Druge da setas, meni da smetas

Zelim ti uspeh i moc
Najludji provod kroz noc
Ceo svet neka je tvoj
Druge da imas, naravno
Mene da nemas, ne ne, ne ne

Mladicu moj, problem je tvoj
Sto si mi tako sladak
Mladicu moj, problem je tvoj
Kako si mek i gladak
Mladicu moj, problem je tvoj
Luduju sve za tobom
Mladicu moj, problem je tvoj
Moram ti reci zbogom, zbogom, zbogom

Zelim ti zabavan dan
Najuzbudljiviji san
Nikad da ne budes sam
Druge da setas, meni da smetas

Zelim ti uspeh i moc
Najludji provod kroz noc
Ceo svet neka je tvoj
Druge da imas, naravno
Mene da nemas, ne ne, ne ne

Mladicu moj, problem je tvoj
Sto si mi tako sladak
Mladicu moj, problem je tvoj
Kako si mek i gladak
Mladicu moj, problem je tvoj
Luduju sve za tobom
Mladicu moj, problem je tvoj
Moram ti reci zbogom, zbogom, zbogom



Image Hosted by ImageShack.us


Pasi - On i on

Ako želiš biti moj… Ja ne želim!
Ja cu uvijek biti tvoj… Ja ne želim!
I ako stvarno žeiš to… Ja ne želim!
Bit cemo uvijek zajedno…. Ostavi me!

Šetat' cemo se po mjesecini mi… Ja necu!
Po cijelom tijelu cu te ljubiti… Baš neceš!
Za ruke cemo se držati… Necemo!
I nikad te necu ostaviti ja... Jao meni!

Ajde mali bježi sada ti… Ti me neceš?
Inace cu ti nauditi… Ti me neceš?
Svoga decka ja cu pozvati… Ti ga neceš?
Tvojeg malog ce išcupati…. Ti se šališ?

Ona mene ne voli… Ko te jebe!
Ona mene ne želi… Koga briga!
Srce mi je slomila… Šta me boli!
Ostao sam bez mog malog... Jadan mali.


Pasi - Lajk` a prejer

Life is a mystery, everyone must stand alone
I hear you call my name
And it feels like …

ref:
When you call my name it's like a little prayer
I'm down on my knees, I wanna take you there
In the midnight hour I can feel your power
Just like a prayer you know I'll take you there

I hear your voice, it's like an angel sighing
I have no choice, I hear your voice
Feels like flying
I close my eyes, Oh God I think I'm falling
Out of the sky, I close my eyes
Heaven help me

ref:

Like a child you whisper softly to me
You're in control just like a child
Now I'm dancing
It's like a dream, no end and no beginning
You're here with me, it's like a dream
Let the choir sing

ref:

Just like a prayer, your voice can take me there
Just like a muse to me, you are a mystery
Just like a dream, you are not what you seem
Just like a prayer, your voice can take me there

Just like a prayer, I'll take you there
It's like a dream to me


Tito'S Bojs - Nazi skinjara

Boli me želudac od lošega smijeha,
i uši me također bole od njega.
Tvoj smijeh se odbija od zidova,
izaziva poremećaj živčanog sustava.

Mrziš jer nisi iskusio patnju,
zbog toga ćeš u paklu pušit kurčinu crncu.
Ti si debil sa smradom iz ustiju,
tvoje nisko čelo ukazuje na IQ.

Ti si skinjara, nazi idiot, ti si skinjara, stari ti je drot.



Trula Koalicija - Alkoholicarka

Bese lepa kao bog, al je otisla do mog
Od pica i od droge
Sve je lepo imala, a sad je ruznija
I od babaroge
Oci su joj upale, usne su joj sprzene
Od viskija i sljive
Jetra joj je propala, zeludac ne oseca
Noge su joj krive

Samo dobra casica njena je drugarica
Od uvece do jutra
Sve sto stavis joj na sto ona spremna je da to
Iz cuga proguta
Misevi su setali, zidovi su plesali
Rusila se soba
Svako jutro, svaki dan, to se stalno ponavlja
Sve dok ne stize do groba

Jednom je progutala cetiri kile konjaka
i bilo joj je gore
U klozet je otisla, vise nije vadila
Glavu iz WC-solje
Misevi su nestali, zidovi su prestali
Da plesu da se krecu
Flasu je ispustila, telo je dopustila
Da je strpaju u vrecu


Image Hosted by ImageShack.us

Lude Krawe-Naš Svet

Nas svet pocinje
tek kad se spuste zavese
uz kakve takve drugove
obilazimo birtije
i blenemo u case danima
a dani su nam pivo i rakija
na na na na.
Manje vise sve se probalo
i kad bi mogli mi bi ponovo
al' svemu je kraj
na na na na.
Dobro dosli
nestala je magija
mi smo stari refren
koji niko ne peva
na na na na
Danas nas svet pocinje
tek kad se spuste zavese
uz kakve takve drugove
obilazimo birtije
i blenemo u case danima
a ovih dana dani su nam kao pivo kao rakija
na na na na.
Dobro dosli
nestala je magija
mi smo stari refren
koji niko ne peva
Malo smo se napili
pa udarili o politici
debela konobarica
i momci matori
jedno drugom u oci gledaju
vide zadnji voz kako odlazi


Lude Krawe- Ne volim promene

Sunčani maj dan kao dobar dan
ja ovde sam pomalo sam
vratiću se ja ti pravi se da
isto je ko pre- ne volim promene
VRATIĆU SE PRAVI SE
DA ISTO JE BAŠ SVE
ČAK I DA JE DRUGAČIJE
NEMOJ DA MENJAŠ SVE
VRATIĆU SE PRAVI SE
DA ISTI SMO KO PRE
ČAK I DA JE DRUGAČIJE
Da li se još basket tri na tri
igra u gimnaziji
da li se u vedrim noćima
ubija litar po litar
pod gusti krošnjama
gde danju šeta gomila devojčica



Image Hosted by ImageShack.us


Ska Ringišpil - Molder

Radeci u FBI-ju na dosijeu X
Jedan covek pokusao je nemoguce
Rasterace svu tu bagru, rekao je
Istina je tamo negde, viknuo je

Molderu, vrati se, sve ti verujemo
Molderu, vrati se, sve ti je oprosteno
Molderu, vrati se, sve ti verujemo
Ne mogu bez tebe one jajare iz FBI-jajaja

Radeci u FBI-ju na dosijeu X
Jedan covek pokusao je nemoguce
Rasterace svu tu bagru, rekao je
Istina je tamo negde, viknuo je

Verovao je, svi smo zrtve zavere
Nismo sami, sakrili su tragove
Istina je tamo negde, viknuo je
Ali borba sve je teza, predao se

Molderu, vrati se, sve ti verujemo
Molderu, vrati se, sve ti je oprosteno
Molderu, vrati se, sve ti verujemo
Ne mogu bez tebe one jajare iz FBI-jajaja


Ska Ringišpil - Ulice

Novo jutro u paklu ili raju
vise nije bitna stvar
isto vreme isti prostor
isti ljudi tamne senke

Izlazim i gledam ih
svi mi se smeju
ali briga me jer tu si ti
pruzas mi ruke

I sad od sanka pravim svet
Od praznih flasa gradim grad
Video sam ljude pevali su glasno
Nasmejane devojke osvojile su ulice



Image Hosted by ImageShack.us



Ska-P Lyrics - America Latina Libre Lyrics

America Latina libre!

Hermano peruano, hermano colombiano
Hermano cubano que con tu sangre hiciste la revolución
Hermano boliviano , hermano mexicano
Hermano chileno, rios de sangre que derramo el dictador

Yo te quiero Nicaragua, yo te quiero Salvador
Yo te quiero Guatemala, yo te quiero mogollón
Yo te quiero Nicaragua, yo te quiero Salvador
Yo te quiero Guatemala, te quiero mogollón (bis 3)

mamii boom boom boom
mami mamiiboom boom booom

Bailalo mamita este ritmito sabrosón
Bailalo mamita hasta que salga el sol
Bailalo mamita este ritmito sabrosón
Bailalo mamita hasta que salga el sol(bis)

Hay dolor en América Latina
El clamor de todo un pueblo por la libertad
La pobreza creó a los insurrectos
Que mueren en las montańas por la libertad
Soportando fingidas democracias
Dictaduras que les privan de su libertad
Sometidos al imperialismo yanqui
Al poder del dolar

Largate, déjale su tierra elaborar
Largate, no le robes su riquezas
Largate, déjale su tierra elaborar
Largate, yanquis imperialistas

mamii boom boom boom
mami mamii boom boom boom

Bailalo mamita este ritmito sabrosón
Bailalo mamita hasta que salga el sol
Bailalo mamita este ritmito sabrosón
Bailalo mamita hasta que salga el sol
Duerme ,mi negrita y sueńa con la libertad
Duerme, mi negrita y sueńa con la paz

Al final del camino, la victoria
Las heridas cicatrizan con la libertad
La violencia se llama economia
Que destroza su cultura, su libertad
Centenarios, malditos carrońeros
Por encima del dinero esta la libertad
Represión en América latina
Gringos, żhasta cuando?

Largate, déjale su tierra elaborar
Largate, no le robes su riquezas
Largate, déjale su tierra elaborar
Largate, malditos yanquis

América Latina, yo te quiero mogollón
América Latina, yo te quiero mogollón

Ecuador, Argentina, Panama, Venezuela, Haiti, Uruguay
Honduras, Paraguay, Costa Rica, Republica Dominicana
Brasil, América Latina Libre



Skap Lyrics - Cannabis Lyrics

Y saco un papelillo, me preparo un cigarrillo
y una china pal canuto de hachís ˇHACHÍs!
Saca ya la china, "tron", ˇVenga ya esa china, "tron"
quémame la china "tron", ˇNO HAY CHINAS!

Saco un papelillo...
No hay chinas, no hay chinas hoy.
No hay chinas, no hay chinas hoy.

Saco un papelillo...
No hay chinas, no hay chinas hoy.
No hay chinas, no hay chinas hoy.

Legalegalización ˇCANNABIS!,
de calidad y barato
Legalegalización ˇCANNABIS!,
basta de prohibición.

Ni en Chueca, en La Latina, no hay en Tirso de Molina
ni en Vallekas ni siquiera en Chamberí ˇHACHÍS!
Yo quiero una china "tron", dame esa china "tron"
saca ya la china "tron" ˇNO HAY CHINA!

Sin cortarme un pelo, yo quiero mi caramelo
voy corriendo buscando ami amigo Alí ˇALÍ!
Pásame una china "tron", yo quiero una china "tron"
una posturita "tron"
"No chinas, no chinas hoy"
ˇNO CHINAS, NO CHINAS HOY!

Legalegalización...

ˇCANNABIS, CANNABIS, CANNABIS!
Legalegalización
Yo te quiero Marihuana...

ˇLEGALIZA, LEGALIZA!, ˇLE-GA-LI-ZA-CIÓN!
ˇBasta ya de hipocresía!, ˇLE-GA-LI-ZA-CIÓN!
ˇLE-GA-LI-ZA-CIÓN


blog

blog

mali denser

blog

blog

gle pa tu nema nis



blog

blog

zekoslav


blog Layouts

blog Layouts

slatko


blog Layouts

blog Layouts

zabaC


blog Layouts

blog Layouts

U NICE

images

images

EV TI CVETAK


blog

blog

CIA


blog Layouts

blog Layouts

ZVONKA


blog Layouts

blog Layouts

TUPKO


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

design by Spuky