04.06.2006., nedjelja
don't you just love them ili kako smo se igrali gluhog telefona..

Image Hosted by ImageShack.us

kako znate (a oni koji ne znaju saznat će sad), moj dragi ne živi u zagrebu..
ja sam žensko sklono promjenama raspoloženja jer nisam zadovoljna određenim stvarima u životu. ponekad. ali nitko nije :)
fali mi moje muško.
i tako se sinoć vozimo secret i ja, stanemo na semafor, a na radiu počne pjevat barba toni cetinski.. i ja se malo rastužim, jer eto.. na nekim pjesmama želim ga imat uz sebe da ga mogu onako jako, jako stisnuti i ljubnut.. i padala je kiša sinoć.. i tako, sve pomalo.. jedino što sam htjela je reći mu da ga volim..

***

-ej m., di si?
-ko je to?
-*zbunj* pa, a.
-e, e.. zovem te sa secret mobitela, krepat će baterija, samo sam ti htjela reć da te volim.. ajde boook

-ajd ćao!

ajd ćao?? a "volim i ja tebe, ljubavi moja najljepša, najseski, najpametnija, najbolja, sve naj naj"??? ruše se svjetovi, u glavi se stvaraju najkatastrofičniji filmovi, te me ne voli, te je s drugom, suze kapaju, noge se odsjekle..

***

-a rekla si mi brzo, ja sam te skužio da će ti krepat baterija i da ćeš me nazvat od doma.. na kraju sam čekao i zaspao..

***

cerek volim svoje veliko, zbunjeno muško koje me ne sluša dok pričam cerek

Image Hosted by ImageShack.us

cure, jel i vaše muško ima veće sise od vas? wink



- 02:11 - Komentari (14) - Isprintaj - #





< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





ako me baš jako trebate...

MAIL:
mesehti@gmail.com

MSN:
mala.iz.zadra@gmail.com

ICQ:
300-716-483