CROSTOJKOVIC1958

< prosinac, 2017 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veljača 2024 (3)
Listopad 2023 (1)
Kolovoz 2023 (4)
Ožujak 2023 (1)
Listopad 2022 (5)
Kolovoz 2022 (8)
Srpanj 2022 (14)
Lipanj 2022 (13)
Prosinac 2021 (2)
Studeni 2021 (8)
Listopad 2021 (8)
Rujan 2021 (7)
Kolovoz 2021 (11)
Srpanj 2021 (26)
Lipanj 2021 (30)
Svibanj 2021 (32)
Travanj 2021 (14)
Ožujak 2021 (2)
Veljača 2021 (17)
Siječanj 2021 (24)
Prosinac 2020 (29)
Studeni 2020 (15)
Listopad 2020 (15)
Rujan 2020 (21)
Kolovoz 2020 (23)
Srpanj 2020 (36)
Lipanj 2020 (49)
Svibanj 2020 (45)
Travanj 2020 (37)
Ožujak 2020 (43)
Veljača 2020 (32)
Siječanj 2020 (31)
Prosinac 2019 (21)
Studeni 2019 (45)
Listopad 2019 (23)
Rujan 2019 (12)
Kolovoz 2019 (31)
Srpanj 2019 (60)
Lipanj 2019 (83)
Svibanj 2019 (83)
Travanj 2019 (71)
Ožujak 2019 (72)
Veljača 2019 (34)
Siječanj 2019 (54)
Prosinac 2018 (46)
Studeni 2018 (84)
Listopad 2018 (37)
Rujan 2018 (32)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








20.12.2017., srijeda

DO ŠETALA JE I OTIŠLA DALJA - I TKO JE DRUGARICA MARIJANA ?!



Župan Damir Bajs, financira iz proračuna BBŽ-a, časopis "Puni Mjesec" u kojemu on sebe reklamira i svoje ljude... Taj časopis plaćaju (uređivanje i štampanje) porezni obveznici Bjelovarsko-bilogorske županije.

Dana, 12. prosinca 2017. godine, oko podne, na moj broj mobitela; 0958148290, javila mi se je ženska osoba, sa svoga mobilnoga telefona; 0958871342, i ta osoba je pitala - da li je dobila gospodina Branka Stojkovića? Ja sam rekao; da, ja sam! Ta ženska osoba u početku ja kazala da ostala bi najradije anonimna... Ja sam joj rekao da ima pravo na to - te ona mi je kazala; da ima za mene neke informacije...

Gotovo sat vremena smo razgovarali. No, na tapeti razgovora je bio, i Mladen Marušić, pročelnik za graditeljstvo, promet, i prostorno uređenje, koji se vodi; da radi u upravi Bjelovarsko-bilogorske županije.. Na kraju našega razgovora upitao sam tu gospođu - kako da spremim njen broj u svoj mobitel - po kojim nadimkom? On je rekla "Mare". Mi smo se dogovorili da sutra 13. prosinca 2017., se negdje nađemo u kafiću na piću.

Mare je predložila kafić "ITD", u blizini pošte u Bjelovaru. I tako našli smo se mi u 13,00 sati, u dogovorenom kafiću. Gotovo smo razgovarali dva sata. Iz toga razgovora sam saznao ime i prezime od te 38-godišnje žene, i zaključio sam ubrzo; da je bila ljubavnica od Mladena Marušića, i da snime se je viđala... I sad iznosi svoje i njegovo "prljavo rublje" na vidjelo... Baš zato sad želim sve ovdje napisati - jer ženska je sklona manipulacijama...

Kada sam se prvi puta čuo sa Marijanom Mraz, ona je kazala - kako mene zna iz grada, i da nekada smo se znali pozdraviti, a nekada ne. To uopće nije bilo točno: Tu žensku kad sam vidio drugi dan u kafiću "ITD"; ona mi je bila potpuno nepoznata, odnosno nisam je mogao percipirati.. U našem razgovoru - oči u oči - često sam primjetio da "lamanta" i njene riječi su propadale u prazno... Taj prvi razgovor uzeo sam s tolerancijom...

Pomislio sam; ženska nije rječita i načitana,.., a možda je i uzbuđena s naši susretom... Zato sam svaku njenu riječ provlačio sa svojom koncentracijom i zaključcima... Jer, ona je preskakala s teme na temu... Marijana je bila u braku sa Zdravkom Mrazom - Cicom, i ujedno je živjela, i viđala se s Marušićem. Sa Mrazom i Marušićem, ona je bila sad vidim iz materijalnih i financijskih razloga..

Marijana - Mare, moja nova prijateljica mi je, i ovo ispričala: kako je živjela u kući kod Cice-Mraza, i jednom prilikom je u svojoj sobi našla Marina Mraza - Ninu, kako s digitalnim aparatom slika (njezin) donji njezin veš, i stvari,.., te da ga je počela tući i navlačiti za kosu... Tu u nazočnosti s Ninom je bio i Ivan Fejer - Fer, koji je na sudu završio kao svjedok. Meni je to sve bilo smiješno?! Jer, Morino je imao operaciju, i ima tuđi (od mrtvaca) transplantirani skalp na glavi - odnosno kosu... Ja je pitao - kako to da mu nisi iščupala kosu?! Ha,ha,ha,!

Marijana je s Cicom živjela, jer je mislila da će ovaj prodati veliku kuću; koju je naslijedio od pokojnih roditelja u ulici kod kafića "Monaka" u Bjelovaru. Sve je pomrsio planove Morino Mraz - Nino, koji se je pojavio iz Amerike, i tužio brata Zdravka Mraza - Cicu, i tražeći je pola vlasništva. Nino je zablokirao imovinu obiteljsku do okončanja suda. A na sudu se je našla i Marijana Mraz, koju je Nino tužio za povrede...

Naše piće u caffe baru "ITD" sam ja platio. Marijana mi je kazala i ovo; da prije nego što se je vjenčala za Mraza, imala je brak sa Dragoslavom Vučinovićem, iz sela Galovac, koji je sad na stanu u Bjelovaru. I da sa Dragoslavom, ima dijete, i to sina staroga 14. godina. U glavnom poslije našega susreta u kafiću "itd", Ja i Marijana, kojoj je djevojački prezime Radanac, ćuli smo se poslije preko telefona..

Onda ujutro u subotu 16.12.2107., Marijana, me nazvala i pitala - da li bi je mogao sa svojim autom odvesti u mjesto "Velika Ludina" u 15,30 sati. Ja sam joj kazao da ću joj ja dati svoj auto - da ona vozi,.., i da ću ja biti suvozač, jer da ja imam (tri mjeseca) zabranu vožnje do 12. siječnja 2018. godine. Ona je rekla da ima vozačku, i da se ne usudi voziti...Ja sam kazao da onda će voziti moja supruga Živka, i Marijana je pristala.

No, kazao sam Marijani, da mora minimalno dat za gorivo, tj. za plin 120 kuna, i to u oba smjera. Kaže da: taksista Kruno Beljan, ju je tražio samo u jednom smjeru 300 kuna. I tako Marijana i ja smo se dogovorili u 15,30 kod kafića "Domino", da odande krećem. Mi smo došli točno u dogovoreno vrijeme, ali Marijene nije bilo. Ja i žena smo sjedili u autu, i onda je uslijedio telefonski poziv. Marijana je pitala gdje smo mi?! Ja sam kazao da smo došli na vrijeme. I ona je rekla da sad će doći... Za svoje kašnjenje, se nije nije ispričala...

Sve više što sam s Marijanom, razgovarao, ona sve više mi je postajala kao neko "lamantalo". Putem je pričala da je radina nekad u kafiću "L-A", kod Leke, i da je radila u privatnom domu za starije i ne moćne osobe. Te, da od tereta sa starcima joj se spustio mjehur, i da ne dugo je izašla iz bolnice, gdje je provela mjesec dana. Da ima na sebi firmu "Puni Mjesec", čiji časopis uređuje Zdravko Mraz - Cico, koji dobiva iz županijske uprave gotove tekstove da ih objavljuje...

Marijana između ostaloga kaže; da sa Mrazom nije konzumirala sex, jer Cico ima velikih zdravstvenih problema... Da se je od njega službeno rastavila, ali da nije skunula njegovo prezime "mraz", zbog firme koja se vodi na nju... Kazala je; da je Marušića pitala da je zaposli upravi u BBŽ-u. I da je gad iskoristio i prevario, i da ima još neke ženske s kojima je u vezi...

Marijanu smo ostavili u centru "Velike Ludine", u kafiću "Bolero". I mi smo se vratili doma.. Sve mi je to bilo malo čudno. Marijana ide na neki rođendan kod kolegice, i po nju treba doći neki Danijel, u Veliku Ludinu. Prema tome mjestu "Ludina" ne voze nikakve gradske prevozi, niti autobus... Sutradan ujutro (u nedjelju, 17.12.2017.) prije podne nazvala me je Marijana, i pitala je li možemo doći po nju u Vokoder kod Kutine.

Ja sam joj rekao - prijateljice moja što se je desilo? Zvučiš mi potpuno melankolično i iscrpljeno, jedva da govoriš.... Ona je rekla da je boli grlo, i da će mi pričati kad dođemo po nju. Ja i supruga smo krenuli iz Trojstvenoga Markovca, u 13,00 sati, po Marijanu. Sjetio sam se putem kako je Marijana, prvi puta - kad me je nazvala, htjela ostati anonimna, i da ona će mi davati informacije... A sve se sad svelo na neke njezine usluge... Što je ona mislila da ću je ja besplatno kreditirati, i to sebi na štetu?"

E, kakvo je to prijateljstvo iz interesa?! Došli smo ja i supruga u Voloder, i nazovem ja marijanu i pitam; gdje si? Rekla si da ćeš biti ispred kapelice u centru Volodera, mi tu već stojimo sa autom... A ona meni prodaje "luđačku priču" da je je ispred kapelice. Ja joj kažem: da samo vidim jednu kapelicu u Voloderu. Marijana meni na telefon dade njezinu kolegicu Anitu, da mi objasni. Ja toj nepoznatoj ženskoj kažem da stojim s autom ispred kapelice u centru.

Anita meni kaže: da ja sam u gradu Popovači, ispred kapelice, a ne u Voloderu. Ja pitam Anitu, je li se ti drogiraš ženska, ili ti "šmrćeš bijelo", što je tebi? Tu smo u centru Volodera, i sve table okolo pišu na firmama Voloder. Je si ti tu domaća, ili si nedugo doselila? Izađem ja iz auta van, i gledam okolo... Kad se ja vrati u auto i sjednem kao suvozač do supruge Živke, kažem joj ja - nigdje nisam vidio one dvije glupače.. Živka me rukom gurne - kao da šutim, i skužim da iza mene sjedi Marijana.

Marijana se je ušuljala u auto, da me nije na mobitel nazvala, ili okolo potražila... Ma, ja bio sam ljut zbog takvog njezinoga ponašanja. Kad smo krenuli jučer iz Bjelovara, s Marijanom, ona je bila dobre volje,i ušminkana, sad mi je izgledala kao da su joj sve "lađe potopile". Izgledala mi je bijedno i jadno... Piatao sam je; kako si se sad našla u Voloderu? Rekla je; da tu je bila kod kolegice.. Ja je pitam što ta tvoja kolegica radi, i je li se drogira? Marijana je rekla da radi kao medicinska sestra. A da je njezin otac viši policajac, i da živi s mamo, odnosno s roditeljima.. Pitam ja Marijanu, koliko tvoja kolegica ima godina? Ona mi kaže 23. godine.

Vidim ja da tu nešto "smrdi" u tome svemu... Pitam ja Marijanu, što ti imaš zajedničko sa tom Anitom, koja je puno mlađa od tebe. Da su bile u disko klubu cijelu noć, i da se je nadisala dima od cigarete, i drugoga smrada... Te, da ju je jedan pijanac gurnuo dolje s podija gdje se pleše... A da tu nije bio Danijel, njezin prijatelj sekuriti, da je morao biti negdje drugdje... Dovezli mi Marijanu kući u Haulikovoj ulici u Bjelovaru, i ona kao ofurena je otišla... Ono što je sramota - Marijana jednu kavu nije platila mojoj supruzi koja ju je u dva dana, dva puta vozila...

To ti je ono: pomozi sirotu na svoju sramotu... Dana, 18.12.2017., u ponedjeljak, u 09,49, ja sam nazovem Marijanu, i pitao je - prijateljice je si živa?! A ona se meni stala jadati, kad sam je upitao - je li ti živiš u dvorištu kod Božidara Riseka? Da, jednom prilikom kada sam bio u tom dvorištu s Risekom, me je napala neka glupača koja radi u FINI-u Bjelovaru, da što ja imam protiv cucaka? Na to mi je Marijana kazala, da ta iz FINA-e je dovela sa Lazarevićkom iz "Šape" k njoj neku napuštenu kuju, koja je okotila, male psiće, a te dvije idiotkinje; da su dovele novinare Bjelovarskog lista", da to sve poprate... Tako da se je i sama našla u novinama..

Ja Marijanu pitam znači ta kuja je tada lajala na mene iz čistoga mira.. Ona mi kaže da njena susjeda Ljuba, i danas ima psa, koji po dvorištu ostavlja "nagazne mine", govna... I ja Marijanu pitam - zašto te nije htio voziti taksist Kruno, a nedugo si s njime bila? Čini mi se da ste razgovarali - ti s prozora, a Kruno je stajao na nogostupu ulice, i držao na uzici pudlicu.. Marijana je odgovrila da s krunom nije više u dobrim odnosima...

Ovdje na kraju moram spomenuti da je platila taksi, u dva dan - tamo i vamo - to bi Marijanu koštalo 1200,00 kuna. A ovako se je meni Marijana, prišuljala i prošla je samo - za vožnju sve ukupno za 240 kuna. I to je bila ljuta - jer je mislila da ćemo je mi zabadava voziti... Bivša moja prijateljice: Marijana nađi ti sebi drugu neku budalu koja ćeš moći iskorištavati... Što drugo više da kažem - ne popravljivi je to psećiji mentalitet... I budi ti prijatelj s takvim ljudima?!

-------------------------------------------------
BRANKO STOJKOVIĆ
B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.)
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
Udruga "ŠTIT"
URED. Masarykova 8
H R V A T S K A
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 20.12. 2017. godine
-----------------------------------------------------
1.) https://twitter.com/crostojkovic195
2.) https://twitter.com/stojkovic1958
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
-----------------------------------------------------
Broj članaka: 4070.


- 11:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #