CROSTOJKOVIC1958

< ožujak, 2017 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Travanj 2024 (1)
Veljača 2024 (3)
Listopad 2023 (1)
Kolovoz 2023 (4)
Ožujak 2023 (1)
Listopad 2022 (5)
Kolovoz 2022 (8)
Srpanj 2022 (14)
Lipanj 2022 (13)
Prosinac 2021 (2)
Studeni 2021 (8)
Listopad 2021 (8)
Rujan 2021 (7)
Kolovoz 2021 (11)
Srpanj 2021 (26)
Lipanj 2021 (30)
Svibanj 2021 (32)
Travanj 2021 (14)
Ožujak 2021 (2)
Veljača 2021 (17)
Siječanj 2021 (24)
Prosinac 2020 (29)
Studeni 2020 (15)
Listopad 2020 (15)
Rujan 2020 (21)
Kolovoz 2020 (23)
Srpanj 2020 (36)
Lipanj 2020 (49)
Svibanj 2020 (45)
Travanj 2020 (37)
Ožujak 2020 (43)
Veljača 2020 (32)
Siječanj 2020 (31)
Prosinac 2019 (21)
Studeni 2019 (45)
Listopad 2019 (23)
Rujan 2019 (12)
Kolovoz 2019 (31)
Srpanj 2019 (60)
Lipanj 2019 (83)
Svibanj 2019 (83)
Travanj 2019 (71)
Ožujak 2019 (72)
Veljača 2019 (34)
Siječanj 2019 (54)
Prosinac 2018 (46)
Studeni 2018 (84)
Listopad 2018 (37)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








11.03.2017., subota

ŽALBA (10.03.2017., PETAK) SAŠA MARAS - POLICAJAC IZ BJELOVARA



----------------------------------------------------------
BRANKO STOJKOVIĆ
BJELOVAR, 43000
Trojstveni Markovac
Đurđevačka cesta 159


VISOKI PREKRŠAJNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE
10000 ZAGREB
Augusta Šenoe 30


Ž A L B A


na Presudu Broj: 5.Pp J-285/16., od 01. ožujka 2017.,
koju sam preporučeno poštom primio, dana 07. ožujka 2017. godine.


Ja sam predsjednik Udruge za ljudska prava "ŠTIT" iz Bjelovara. Bio sam kandidat na izborima za gradonačelnika, župana, i Sabor RH., i druga sva državna tijela. Prvak sam države u građanskom triatlonu i vrhunski sam sportaš... Totalno sam neporočan čovjek... Imam petero lijepe i zdrave djece.

Međutim, u zadnjih 20-tak godina otkrio sam mnoge kriminalne radnje u bjelovarskoj policiji, i drugim službama... Zbog toga načelnik policije u Bjelovaru, Žarko Čanađija i njegovi ljudi žele me ušutkati,.., odnosno uništiti, te kako su to napravili i drugim ljudima... Ako se ta nepravda ne zaustavi nema nam svima nikakve budućnosti.

Policajac Čanađija, sustavno me već progoni 15-tak godina, mene i moju obitelj. Laže da sam je vrijeđao policiju. Kažnjavali su me za sve i svašta... A primjeran i uzoran sam građanin, i moja obitelj je stabilna, na odnosu onih koji pišu mi ove fingirane* prijave, i tako na nas vrše nasilje i teror...

Zabrinjavajuće je, za naše društvo mnoge i silne zloupotrebe položaja i ovlasti u policiji, u institucijama koje bi trebale biti odgovorne. U biti ja se već niz zadnjih godina borim i branim od montiranih procesa.

Moje priče su interesantne u opisanih "pet knjiga" koje sadrža materijal oko 500 stranica, o radu bjelovarske policije. Sve knjige uredno su zaprimljene u Uredu ministra MUP-a RH. Nikada nisam na njih dobio nikakav odgovor.

Postoje još mnogi podaci na internetu, koje sam ja postavio na svome blogu, o radu policije u Bjelovaru. Da u toj Policijskoj upravi, rade briljantni kriminalci, ratni zločinci i profiteri... Da neki su počinili razna ubojstva, rušenja i paleži tuđih kuća, stanova i vozila... i dr. Čuvajte nam bjelovarsku miliciju,.., o pardon! Policiju, kao zjenicu oka svoga...
Dobro je da sam još živ što mi je sve policija učinila, jer zaštitili su me pošteni ljudi u svim (važnim) institucijama države Hrvatske. Blago je rečeno; da policija mene "vrijeđa", oni ukinuli su mi elektronske novine ŠTIT , na internetu i to bez sudskoga naloga. Nema u hrvatskoj institucije kojoj se nisam za ove sve probleme obraćao.

Čak je prije mjesec dana predsjednik Sabora RH., gospodin Božo Petrov, zatražio od ministra policije Vlahe Orepića, istragu u svezi moje pismene predstavke državnom saboru i USKOKU-u i DORH-u, ja nisam još dobio nikakav odgovor.

Vidite što se ovih dana dešava i što svi mediji prenose, i kakvo je rasulo u USKOK-u i DORH-u, oko smjene g. Dinka Cvitana, i drugih... Sve se politički urušava, i tako "jao si ga nama građanima"...

I u ovome slučaju su izmislili u policiji - da sam ja vrijeđao policiju, odnosno policajca Sašu Marasa, samo kako bi na taj način mi zabranili - da bilo što pišem o bjelovarskoj policiji, jer ona skriva mnoge tajne od leševa i grobnica iz "Domovinskog rata", i kriminalne pretvorbe i privatizacije... itd.

Ako policajac Saša Maras, stvarno misli da sam ga ja uvrijedio i oklevetao, zašto me ne tuži?! Tu se ne radi o prekršaju remećenja javnoga reda i mira, kako se to meni stavlja na teret... Već o zabrani potpune slobode govora i mišljenja... No, u ostalom režimska policija u Bjelovaru, "sije strah i trepet", i grubo krši ljudska prava i građanske slobode čovjeka...

Policija u Bjelovaru, mnoge slučajeve je sakrila od javnosti, pa čak iz svojih redova... Što je potpuna suprotnost Ustavu i Zakonu Republike Hrvatske. Doista je teško zamisliti bolji način života u ovoj zemlji. Ali uvjeren sam da će ipak na kraju pravda pobijediti.

Nisam nikada fizički policajca napao, niti vrijeđao, niti vikao, niti što razbijao... A oni su mene puno puta hapsili, i bez sudskih naloga vršili pretragu mojeg vozila, i privodili me u postaju, pod lažnim optužbama... Oni, slali su na mene kriminalne delikvente - da me provociraju i napadaju; palicama, noževima, pištoljima...

Nikada ti sudski postupci nisu dovršeni u moju korist, policija je uvijek te osobe zaštitila, i to meni na štetu.... Vrlo sam iznenađen sa ovom presudom od Prekršajnog suda u Bjelovaru, od suca Ratka Labana, kojega sam do sad smatrao - da je ipak malo korektan čovjek. Očito je, da gospodin Laban, isto ide uz nos ovakvoj policiji, i donosi presudu meni na štetu.

Na kraju mogu reći da Ratko Laban, je izgubio svoj obraz i čast kao čovjek i sudac. Jučer (09.03.2017.) u četvrtak, sam zatražio da me sudac Ratko Laban, primi na razgovor, kojeg znam iz svog djetinjstva, i cijelu njegovu familiju i obitelj.
Sjedio sa u sudskom hodniku od 12,45 sati, pa sve do 13,05 sati, da bi mi gospodin Laban, po sudskome policajcu, poručio da me ne može nikako primiti... Pa, čak ni bilo koji drugi dan...

Sudac Ratko Laban, nije mi mogao kao čovjeku pogledati mi ni u oči. Što drugo kažem i da smatram; nego da se tu radi o podlosti i izdaji, morala i neljudskosti... I pristrano stavljanja na stranu Policiji... Pitam: Odakle policajcu Saši Marasu takve ovlasti da nas može (u noći u 01,00 sat) bez sudskoga naloga prati i gledati što ja radim?!

Prekršajni sud u Bjelovaru izmišlja svoja pravila. Na prvom ročištu ja sam se pojavio, a nitko od strane tužitelja se nije pojavio, niti navodni oštećenik policajac Saša Maras. Da je Sud bio imalo korektan odmah bi me oslobodio. Prošlo je ravno godinu dana od tog događaja. Na taj način policajac Maras je izbjegao da se suoči s mnom, i da ga ja ispitam pred sudcom Ratkom Labanom. Na drugom ročištu ja se nisam pojavio, ali zato se je pojavio policajac Maras, koji je o meni iznosio laži u zapisnik u kojem mi je čak prijetio uhićenjem. Svaljivao je krivicu na drugog policajca koji je bio tu večer s njime. Taj policajac je bio izrazito korektan prema meni i nema nikakve veze u ovom postupku.

Molim Visoki Prekršajni sud Republike Hrvatske, u Zagrebu da odbaci PRESUDU "U ime Republike Hrvatske", od sudca Ratka Labana, kao neosnovanu "Presudu" protiv mene, ili da predmet vrati na novo suđenje, jer sudac Laban, nije uvažio niti jedan moj dokaz,.., a kamoli pozvao i ispitao moje svjedoke... Te večeri u autu je bila sa mnom moja supruga Živka Stojković, kada policajac Saša Maras, nas je pratio, i to nije tada bilo prvi puta...


Molim Visoki prekršajni sud da uzme u obzir sve ovo što sam ovdje napisao u svoju obranu.


Primite izraze moga osobnog poštovanja !



PODNOSIOC ŽALBE:

Branko Stojković

U Bjelovaru, 10. 03. 2017.


------------------------------------------------------------
BRANKO STOJKOVIĆ
B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.)
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com
Udruga "ŠTIT"
URED. Masarykova 8
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 11.03.2017. godine
-----------------------------------------------------
1.) https://twitter.com/crostojkovic195
2.) https://twitter.com/stojkovic1958
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
-----------------------------------------------------

- 13:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #