CROSTOJKOVIC1958

< listopad, 2016 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2024 (1)
Veljača 2024 (3)
Listopad 2023 (1)
Kolovoz 2023 (4)
Ožujak 2023 (1)
Listopad 2022 (5)
Kolovoz 2022 (8)
Srpanj 2022 (14)
Lipanj 2022 (13)
Prosinac 2021 (2)
Studeni 2021 (8)
Listopad 2021 (8)
Rujan 2021 (7)
Kolovoz 2021 (11)
Srpanj 2021 (26)
Lipanj 2021 (30)
Svibanj 2021 (32)
Travanj 2021 (14)
Ožujak 2021 (2)
Veljača 2021 (17)
Siječanj 2021 (24)
Prosinac 2020 (29)
Studeni 2020 (15)
Listopad 2020 (15)
Rujan 2020 (21)
Kolovoz 2020 (23)
Srpanj 2020 (36)
Lipanj 2020 (49)
Svibanj 2020 (45)
Travanj 2020 (37)
Ožujak 2020 (43)
Veljača 2020 (32)
Siječanj 2020 (31)
Prosinac 2019 (21)
Studeni 2019 (45)
Listopad 2019 (23)
Rujan 2019 (12)
Kolovoz 2019 (31)
Srpanj 2019 (60)
Lipanj 2019 (83)
Svibanj 2019 (83)
Travanj 2019 (71)
Ožujak 2019 (72)
Veljača 2019 (34)
Siječanj 2019 (54)
Prosinac 2018 (46)
Studeni 2018 (84)
Listopad 2018 (37)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








01.10.2016., subota

PISMO MENI OD MOJE DALMATINKE IZ SPLITA


U prvome redu Žarko Čanađija, policijski načelnik u Bjelovaru.

Dana, 21. rujna 2016., u Policijskoj upravi bjelovarsko-bilogorskoj proslavljen je Dan policije i policijske kapelanije Sv. Mateja apostola i evanđeliste.

Svečanost je započela u 10,00 sati Svetom misom u crkvi Sv. Antuna Padovanskog u Bjelovaru, koju je predvodio biskup mons. Jure Bogdan, vojni ordinarij, a pjesmom ju uveličao policijski Vokalni sastav Sv. Matej (Klapa) PU bjelovarsko-bilogorske.


---------------------------------------------
sani.vm1@net.hr

To: brankostojkovic152@yahoo.com
Sep 26 at 11:38 PM

Branko,
vidim da si doživio neugodnosti od POLICIJE ali vjeruj mi, ništa bolje nepostupaju niti na jugu Lijepe naše.

Izdvojit ću par situacija o kojima smatram da mogu pričati(ali nikad se ne zna) jer prijaviti NASILJE i biti UHIĆEN je prestrašno.

Nemožeš niti zamisliti situacije o kojima ne smijem niti pisati, niti spominjati jer istraga navodno još uvijek traje. Prestrašno i skandalozno. Svi su umreženi :policajci-suci-odvjetnici... Mislim da ovakvo krivo-suđe, zaista više nema smisla i da istina vapi za lustracijom.

Poštovani Branko!
ponekad mi tako dođe, pa tako odem do tvog Bloga da vidim što se događa u bjelovarskoj županiji. Čitam tako da kod Vas rade nadobudni policajci, upit-noga morala i ponašanja.

Ako ti što znači,mogu te utješiti da su u Splitu,za vrijeme obnašanja dužnosti ministra Ostojića, radili puno gori i neprofesionalniji čuvari reda.

Neulazeći u političke razloge, kome je odgovaralo nacrtati svastiku na Poljudskom stadionu, uz tolike mjere osiguranja i plaćenih policajaca, mogu samo reći sramota od reda i morala. Bitno je da je tadašnji načelnik PU Splitsko-dalmatinske, ovancirao i valjda za nagradu (jer se nije otkrija crtač) postao II. čovjek Mup-a.

Ali, nejavljam ti se da bih pisala o političkim namještaljkama i posušivanjaima između Mup-ovaca, jer za to nisam kompetentna ali ću ti zato napisati, iz osobnog iskustva, što su meni priredili Ostojićevi neprofesionalci.

1.situacija
Odem ti ja tako jedne sv.Nedjelje u I.pol.postaju Split, da prijavim NASILJE koje sam doživjela od vlastitog sina. Pretpostavljam da je svakom normalnom čovjeku jasno, da nitko ne bih prijavio vl.dijete da vrag nije odnija šalu.Moja namjera je bila da mu pomognem ali kako u policijskim postajama rade ljudi sumljivog morala i znanja, mene ti oni g.Branko UHITE.

Naime, kako ti ja imam sestru policajku, njoj njen kolega javlja da sam ja došla prijaviti sina. Naravno daje joj upute, da izmisli "svjedoka" i da svjedok reče da sam sina isprovocirala. Vjerovao ili ne,svjedok je bija muž. Ali g.Branko, nitko nije bija u stanu(osim nas dvoje)kad se nasilje dogodilo.

Ponašanje u pol.postaji, bolje da ne opisujem, ali evo malo profesionalne atmosfere. Policajci i sin puše(nitko ne pita smeta li meni duhan-zbog operirane gušterače). Pokušavam pitati: zašto sam uhićena, jedan od policajaca govori: ako budeš pitala ići ćeš u pritvor. Ne samo što sam se srušila, kad mi je rekao da sam uhićena nego će mi to reći Prekršajni sudac, koji je za potrebe slučaja, vjerovatno dila između policajaca bija naručen iz Trogira.

U svakom slučaju, obadvoje smo dobili oslobađajuće presude, s tim da smo dobili zabranu približavanja a živimo u stanu od 50-tak m2. Nakon 15 dana, na kućnu adresu stižu presude ali presuda nema veze sa ničim što sam ja govorila. Što znači, da je sudac napisao ono zašto je i poslužio (vjerovatno odradio protuslugu) policajcima koji se ne bih postidili da rade na pazaru a ne u Mup-u. Žalba je još uvijek na Visokom prek.sudu...

2.situacija:
Dobijem ja od Porezne-Split neku lažnu "opomenu" ili bolje rečeno,poslale drugarice ne-postojeći dug:"ako prođe-prođe".Račun zbog kojeg ja završim na Hitnom Kiruškom .

Umjesto da nasilnici (sestra i muž) svoju agresiju ispolje na prevaranticama iz "porezne"koje su poslale "opomenu"oni svoj bijes iskale na meni,ni krivoj ni dužnoj.Uzalud su bila moja opravdanja da ja nikom ništa dužna,sestra-policajka bila je neumoljiva. Srića bog da me u večernjim satima zabolila glava,odem ja do Hitne jer bih u protivnom došli plavci i odveli me na neki drugi odjel.Pretpostavljaš di. Ono što ti želim reći je međusobno pogodovanje između policajaca.Možeš li pogoditi tko je dobija otkaz? Ako si slučajno promislija, djelatnica "porezne"ili sestra-policajka, ili muž (izgon iz kuće). Ne otkaz su dobili policajci koji su jedino ispravno postupili tj.policajci koji me nisu uhitili nakon što su dobili nalog da me odvedu na odjel p....

3.situacija,
Nakon što su Mup-ovci uvijedjeli da su prikardašili sa nepravdom prema mojoj malenkosti,prošle godine,bila sam pozvana osobno u prostorije I PU-Split i dobila sam ISPRIKU. Ali to nije sve,pošaljem ja tako te nebulozne situacije gdje je Policija vršila očito teror i nasilje nadamnom unutarnjoj kontroli Mup-a ,kad ono dobijem odgovor od onog smijenjenog policajca,voditelja unutarnje kontrole Mup-a g. Stjepana Jurenca da je postupanje policajaca bilo ok. Sad se ja pitam, kad je on mogao istraživati postupanje kolega iz Splita kad je očito da se vrh Mup-a očito bavio većim kriminalnim radnjama kao što je pljačka trezora i posušivanje njihovih međusobnih lopovluka

4.situacija
Najsmiješnije je kad Vam Policija kaže (još moraš i potpisati) da o kaznenom postupanju ne smiješ nikome ništa pričati a postupci traju godinama. Ovdje je netko sigurno u nedozvoljenom postupanju koje pod hitno treba sankcionirati. Najžalosnije je da nas otvoreno vrijeđaju suci,odvjetnici, policajci jer njihovo protupravno ponašanje i međusobni manifetluci su konačno za osudu. Do kada će narod trpjeti, ostaje vidjeti

Poštovanje,
Vedra

-------------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr

BRANKO STOJKOVIĆ
B j e l o v a r

0958148290 (Tel/mob.)
brankostojkovic152@yahoo.com

Broj članaka: 3324.

- 07:49 - Komentari (2) - Isprintaj - #