CROSTOJKOVIC1958

< svibanj, 2015 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Travanj 2024 (1)
Veljača 2024 (3)
Listopad 2023 (1)
Kolovoz 2023 (4)
Ožujak 2023 (1)
Listopad 2022 (5)
Kolovoz 2022 (8)
Srpanj 2022 (14)
Lipanj 2022 (13)
Prosinac 2021 (2)
Studeni 2021 (8)
Listopad 2021 (8)
Rujan 2021 (7)
Kolovoz 2021 (11)
Srpanj 2021 (26)
Lipanj 2021 (30)
Svibanj 2021 (32)
Travanj 2021 (14)
Ožujak 2021 (2)
Veljača 2021 (17)
Siječanj 2021 (24)
Prosinac 2020 (29)
Studeni 2020 (15)
Listopad 2020 (15)
Rujan 2020 (21)
Kolovoz 2020 (23)
Srpanj 2020 (36)
Lipanj 2020 (49)
Svibanj 2020 (45)
Travanj 2020 (37)
Ožujak 2020 (43)
Veljača 2020 (32)
Siječanj 2020 (31)
Prosinac 2019 (21)
Studeni 2019 (45)
Listopad 2019 (23)
Rujan 2019 (12)
Kolovoz 2019 (31)
Srpanj 2019 (60)
Lipanj 2019 (83)
Svibanj 2019 (83)
Travanj 2019 (71)
Ožujak 2019 (72)
Veljača 2019 (34)
Siječanj 2019 (54)
Prosinac 2018 (46)
Studeni 2018 (84)
Listopad 2018 (37)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








21.05.2015., četvrtak

UMNO BOLESNI NOVINARI "BJELOVARSKOG LISTA"PIŠU O MENI LAŽI (1-5)




UMNO BOLESNI NOVINARI "BJELOVARSKOG LISTA"PIŠU O MENI LAŽI (1-5)

Ne čitam "Bjelovarski list" jer smatram tu novinu, kao jedan "ne zreli" tisak. Znam da neki ljudi koji su se odcijepili od "gradskog lista Bjelovarac", čiji je (pokojni) direktor Ivan Butković Bubi" bio lopov i kriminalac, oni su poslije osnovali taj "Bjelovarski list", jer međusobno su se posvađali oko podjele plijena. A to su Zvjezdan Crljenjak i Dejan Vitanović, koji osnovali su svoj list, koji me sad opet kleveće. (Dali su svome listu čak isto ima) Ta novina nikada ništa lijepo nisu napisala o meni...

Zadnji puta kada su napisali laži o meni, morali su izvršiti "Demanti" ili ja bih ih tužio. Supruga mi je danas (10.05.2015.) donesla s posle foto-kopiju, tj. članak iz Crne kronike, sa naslovom: "Pokoškali se u banci pa nastavili mlatiti na ulici." (Bjelovarski list, str. 9.) PRVA JE LAŽ: "Šakački obračun u samom središtu Bjelovara". (Nitko nikoga nije udario šakom.) DRUGA JE LAŽ: "Kavgadžija Branko Stojković" (ništa nisam započeo) TREĆA JE LAŽ: "Sve je započelo verbalnom prepirkom" (S nikim se nisam prepirao" ČETVRTA JE LAŽ: "Nakon toga je započela izmjena udaraca" (Nikoga nisam udario) PETA JE LAŽ: Veću eskalaciju nasilja spriječila je gospođa u crvenoj majici. - Na koji način je ona išta spriječila? To su sve morbidne insinuacije! (Na fotografijama se vidi - gdje Drago Zlomislić, odlazi od mene okrenutih leđa.)

Kad smo kod toga lika,.., koji ima mirovinu 6200,00 kuna, kao invalid "Domovinskog rata", a nije nigdje bio ni jednu minutu. Svaki mjesec on uredno diže novce, iako nema ni jedan dan radnoga staža... Nikada nije bio u uniformi; niti je gdje radio. On kao "invalid" se daje za pravo da me ošamari u banci "Kovanica" pred 30-tak ljudi i nekoliko kamera video nadzora i to iz čistog mira. Stvarno novinari su "bolesnici" kad me nazivaju "Kavgadžija". Vani sam rekao Dragi Zlomisliću "Đoniju" da se vrati i da svoje postupke objasni policiji, Drago me je pokušao s lijevom rukom još dva puta ošamariti. Obadva puta sam se izmaknuo, a moj poznanik Čedomit Vukmanović, molio me da ga ne udarim. Zlomislić se je dao u bijeg sa nekom ženom - jer preko reda je podigao 4000 kuna, očito je - da ona ga je zbog toga čekala. Primila ga je pod ruku dok su brzim koracima odlazili...

Očito je, da ovdje se radi o halucinacijama "pristranog i zlonamjernog" novinara ili novinarke, koji svoj tekst je potpisan sa inicijalima, odnosno sa dva mala slova "bl". Taj novinski uradak je obično smeće. Mene nitko ništa nije o tom događaju od novinara upitao. Ne bude li u protivnome napravljen "Demanti" onda znate koliko taj list koji sam i prije nazvao "govnarski" vrijedi. Kako je to "otrcano i jadno" žele prodavati novine i tiraži na mojemu imenu. Jedva su dočekali da "nakenjaju" nešto o meni. Đoni me već godinama iz čistog mira provocira i napada, jer pišem protiv HDZ-a. Prijeti mi: Da je on Zlomislić i da ću ga zapamtiti... Da bolje se uhvatim posla - nego što se igram sa strujom u kazinu.. Da u kakvoj sam ja bio to uniformi.. Taj što je sa svojim mobitelom snimio te fotografije je "glup", jer sigurno nije "Bjelovarskom listu", prodao ih za nekoliko tisuća kuna.

KAZNENA PRIJAVA
Predana je policiji i Općinskom državnom
Odvjetništvu u Bjelovaru. (04.05.2015.)

Dana, 13.03.2015., u ponedjeljak u 16,30 sati bio sam u “cazinu”, koji se nalazi u Haulikovoj ulici (kod caffe bara “Luna” ), tada unutra je ušao u alkoholiziranom stanju Drago Zlomislić, koji ima nadimak “Đoni”. Počeo me tu vrijeđati, da što ja pišem po internetu, te je došao do mene i unesao mi se u lice, govoreći; “da će me zašamarati”. Kada sam mu rekao – ajde da to vidim, on se je povukao. Sa udaljenosti oko pet metara nastavio je galamiti i vikati na mene, te mi je izrekao prijetnju: “Stojkoviću, ubiti ću te i odrobijati!” Iza njega je sjedila Antonija djelatnica cazina, i sve je čula, jer bila je udaljena samo dva metra. Uostalom cijeli “cazino” je ozvućen i ima osam kamera, tj. video nazor…

Znam da je taj čovjek bogalj i da je bolestan, (ima deformiranu jednu ruku i nogu) upravo zbog toga se nisam dao isprovocirati,.., i nisam reagirao… Niti sam se htio s njim svađati. Nisam htio tada zvati policiju. Ovdje moram spomenuti da i prije “Đoni” me je vrijeđao u jednom lokalu, tada je bila sa mnom supruga Živka. Otišao sam iz lokala sa suprugom. Poslije toga sam rekao Slavku Zlomisliću, s kojim se poznam; da smiri svog brata, jer u protivnom ću biti prisiljeni i fizički reagirati. Slavko mi je rekao “da je Đoni lud, da ne mogu ni oni s njim na kraj. Jedno vrijem Drago se je malo primirio. Da bi poslije opet agresivan bio prema meni..

Dana, 04.05.2015., oko 09,20 sati nalazio sam se u banci “Kovanica”, i stajao sam u redu, iza mene je bilo oko dvadesetak ljudi. U banku je ušao Drago Zlomislić, i uputio se je ravno na šalter. Neki iza mene ljudi koji su stajali, rekli su Dragi – zašto je otišao preko reda? On je počeo vikati na jednog čovjeka. Ja sam rekao zašto tu viče, i da nije uredu da ide preko reda. Drago je došao do mene i zamahnuo svojom lijevom rukom na mene. Ja sam se izmaknuo a on me je “štrajfirao” po desnom uhu. Nato je skočio portir između nas. Drago se je naglo počeo udaljavati prema van vičući… U banci ljudi su ostali zgroženi, jer nitko nije ni slutio – da bi on tu tako nešto napravio.

Bio sam ljut i krenuo za Dragom van, govoreći mu: da ne bude kukavica, i da što sad bježi – da ostane i svoje postupke objasni policiji, koja treba upravo doći… Da to sve su vidjeli ljudi i kamere su zabilježile – što je napravio… Drago je vani još dva puta zamahnuo na mene – ja sam se izmaknuo. Drago je vikao i pjena mu je išla na usta, i počeo bježati. Moj poznanik Čedomit Vukmanović, mi je rekao; “pusti ga Stojko, neka bježi! Da ti lupiš takvoga sve novine bi o tebi pisale – da si udario “retardiranog i hendikepiranog” čovjeka.

I zato neka policija, državno odvjetništvo i sud u Bjelovaru, u ovom slučaju odrade svoj posao.

—————————————
Branko Stojković


Sad vidite kakve sve laži o meni piše “Bjelovarski list”. Da gotovo ništa od toga nije točno. Zlomislići me ne vole, jer sam pisao o krađama HDZ-a. I o tome kako su godinama izvlačeni i “prani” novci na gospodarskom sajmu u Gudovcu. itd.

Kad novinar spominje “tuču sa šakama”, Đoni se ne zna tući niti ne zna stisnuti svoju šaku… On mlati sa svojom lijevom rukom kao neka baba…. Ali zato je više od toga agresivan.

Dana (09.05.2015.) u 12,55 sati došla je policija kod mene kući. Te su me ispitali na okolnosti za 08.05.2015.., tog dana me je policiji prijavio Drago Zlomislić, tkz. “Đoni”", da sam ga oko 11,05 sati u parku sreo kod paviljona, i udario šakom u glavu.

Policiji sam rekao da toga dana i u to vrijeme sam bio u “Croatia osiguranju”. To može potvrditi zaštitar Maria Bokana, odnosno i video nadzor. Jedan od nazočnih policajaca mi je rekao; da ako je to istina da se nemam onda čega plašiti…

Priča od policajca koji je s mnom razgovarao nije imala ni početak niti kraj… Zato sam ga upitao – gospodine to što tvrdi Zlomislić, tko je to vidio? On može negdje pijan pasti i razbiti se i reći da sam to ja napravio…

Tom čovjeku u životu nisam nikada ništa napravio nažao, ali zato on me je godinama vrijeđao i prijeti mi s nekim ljudima… Te sve godine je to trajalo, i ja sam trpio uvrede od Đonija”, i to iz samilosti da je on nekakvi “invalid”. Sve što sam ja više ignorirao njegove napade, on se je više okuražio.

Policajci koji su došli u banku “Kovanica” pitali su me; je li to onaj “šepavi i pijani Zlomislić. Rekli su mi da napada ljude i da s njime imaju problema…

Kad smo kod napadanja ljudi; Drago Zlomislić, je napao u njegovoj birtiji Dejana Kržaka, kojega je vrijeđa da je “četnik” samo zato što je rekao Đoniju, da gostiona se zatvara i da nema više pića…

Mene novinari žele prikazati kao “nasuilnika” Ja ne idem u kafiće niti konzumiram alkohol. Zlomislić je nasilnik koji je napadao mnoge ljude, iz nekih gostionica su ga znali ljudi izbaciti van kao “kofer”. Već je bio nekoliko puta u zatvoru…

Đonija je očito to smetalo kod mene što ja pišem istinu – da ima puno lažnih invalida rata i da su to pretežno mladi ljudi “jaki kao bikovi”, a na grbači su ovog društva.

—————————————

Direktor: "drekenzi lista" Zvjezdan Crlenjak

Danas sam nazvao sa svog telefona 099/2423968 (marketing) "Bjelovarski list", jer na broju uredništva 043/221810., nitko se jučer nije javljao. Na tom broju javila se je gđca. Andrea Hrebak, koju sam pitao; da li mi može potvrditi - jesu li na svoj e-mail: info@bjelovarski.hr su zaprimili moj "Demanti":Ona je potvrdila da su dobili. Tražio sam da me spoji na broj direktora Zvjezdana Crljenjaka ili sa urednicom Alicom Pintarić. Gđca. Hreba je rekla da ih nema. Preko telefona sam čuo žamor više ljudi u njezinoj kancelariji - očito je: da se nitko nije htio javiti...

Htio sam pitati; kakav sam ja to "kavgadžija" i nasilnik? I zašto ih nije sram kad pišu laži o meni. U centru grada Bjelovara, zbog "ne korektnog" (njihovog) teksta u "Bjelovarskom listu", doživio sam danas svakakvih pitanja. Alen moj poznanik me je pitao - jesi li ga dobro istukao? Bivši djelatnik robne kuće "NAMA" Zdenko mi kaže: da Drago Zlomislić "Đoni" ima visoku mirovinu a "teški je pijanac", koji se je "osvinjio" od alkohola. Između ostaloga on kaže - da su "Đoni" i muž od njegove kolegice s posla sletili u jarak. Tom prilikom je poginuo taj čovjek u autu, dok je Drago Zlomislić prošao sa prijelomima... I da Đoni zbog toga pije..

"Bjelovarski list" o meni piše "kavgadžija" koristeći tu kafansku srpsku riječ. Moram ovdje reći: Zbog mene nikada nije poginuo ni jedan čovjek, niti je krvario ili nastradao,.., i ispada da sam ja loš čovjek. A "izvjesni" Drago Z. prikazan je ovdje kao žrtva. Zašto ta "poganska novina" ne istraži i ne napiše kako je 1991. godine, ispred svoje kuće Zlomislići u selu Klokočevcu , su napravili barikadu i davali noćne straže. Danas kojega sam god čovjeka pitao - da li je bila potrebna ta barikada u Klokočevcu, odgovor je bio "NE!"

Na toj barikadi za ratnih je zbivanja Slavko Zlomislić bio vođa straže. On je dao pištolj Tomislavu Rakniću - Tomi, koji je pijan "drkao" po pištolju i ovaj je opalio i ubio Srećka Urbaneka (25). Srećka su odvukli mrtvog, tj. njegovo tijelo u kuću, u kojoj je živio sa bakom. Prikazali su da "slučaj" se tu dogodio... Kad me sve ove godine Drago Zlomislić "Đoni" napada i vrijeđa i provocira, te mi prijeti smrču, želi mi se osvetiti za moje istinito pisanje o mnogim "tabu" temama.. Pozivam cijelu javnost i sve medije da upitaju policiju i Općinsko državno odvjetništvo - što su napravili i tko je odgovarao za ubojstvo Srećka Urbaneka? Hoće li ovaj "usrani Bjelovarski list" nešto o takvim temama napisati...

Drago je pijan sa balkona svoje kuće znao vikati: "kako sve srbe treba pobiti, zbog toga je učestalo dolazila policija... U tim: Ratnih godina sa sebe on nije skidao bijelu majicu sa natpisom "HDZ". Nitko od Zlomislića nije bio sudionik "Domovinskog rata", ali zato su oni vukli razne koristi i privilegije... Slavko Zlomislić je dopredsjednik udruge proistekle iz rata, iako on nema nikakve veze sa obranom zemlje - Hrvatske. Moj poznanik Damir B. mi kaže; "pusti tog bolesnika na miru!" Kažem mu ja: što da ja njega pustiti na miru - nisam ja prvi njega dirao. A danas na kružnom toku kod BILLE iz luksuznog auta talijanskih registracijskih pločica me pozdravljaju četiri ozbiljna i dotjerana starija Roma - on mašu mi i viču kroz otvoren prozor: "pozdrav mafijo!" I drugi ljudi u gradu su me pitali - što se je to dogodilo? Jer oni vidjeli su moje slike u "Bjelovarskom listu".

KORUMPIRANI NOVINARI BRANE "PIJANOG SMRADA" KOJI ME GODINAMA NAPADA

Novinarska "ološ" koja me kleveće

Rak ovoga društva danas se nalazi u medijima. Toj je jedna novinarska korumpirana bagra, koja s lažima truje narod. Ovim putem pozivam sve pučanstvo da ne kupuju "Bjelovarski list", koji nema nikakvu intelektualnu vrijednost. To je "žuta štampa"koja podmeće zlo jednoj društvenoj zajednici. Taj list je "živi šund" i trivijalni trač parti. Zašto ta novina ništa nije napisala o mojim plemenitima stvarima... O aferama koje sam ja sve otkrio...

Zašto to "smeće od novina" ne napišu o tome kako jedan kronični pijanac Drago Zlomisllić "Đoni" maše u banci "kovanica" sa lažnom iskaznicom i postotkom svoje invalidnosti? Te kado ide drsko preko reda. U toj banci mirovinu dižu svi invalidi. Kad smo kod lažnog predstavljanja treba i to upitati: zašto se godinama lažno predstavlja Slavko Zlomislić, kao direktor gospodarskog sajma u Gudovcu? Svi na to šute i prave se "duhovni boglji". Eto, ja sam za tu novinu "kavgadžija" jer sve laži i manipulacije vidim.

Treba se upitati zašto ti "napredni Zlomislići" svi od tri braće nemaju djece? I kakve sve bolesti imaju? Ja o njihovim bolestima neću ovdje pričati. Samo ću ovo reći: Oni su bolesnici koji su ljubomorni na mene... Ocu su im odsjekli noge - jer grijeh je očito nosio. Novinari ne pišu o stvarnim zbivanjima zašto mene takvi "protuzakonito napadaju". Kukavički je što svi "guraju glavu u pijesak". Zato je istina postala laž,..., a laž je postala istina... Zlomislići glume neke domoljube i "velike" Hrvate", treba se upitati što se iza toga krije? Jednom kad sam prolazio pokraj pavliona u parku, vidio sam svu trojicu Zlomislića, na proslavi "1. svibnja" u Bjelovaru.
Takve proslave samo obilježavaju "ljevičari - komunisti, i sav ne-radnički "šljam". (Gdje se ljudsko dostojanstvo prodaje za jednu porciju graha i pivo...)

U bivšom sistemu SFR-Jugoslavije, ja sam radio u "RO Tehnika" kao VKV alatnićar. Prvi puta sam tada vidio Dragu Zlomislića "Đonija" kad se je tamo pojavio na nekoj praksi u proizvodnom pogonu... Svi su se iz njega isprdavali i pričali da je došao iz "specijalne škole". Uglavnom radnici su "Đonija" slali u dućan po sendviče, cigarete i piće... To je bila sva njegova praksa. Jednom prilikom su ga "ti pijanci" radnici nagovorili da mome bratu priđe s leđa i udari mu "koks" po glavi. Rekli su mu da će ovaj početi odmah plakati... Moj brat je radio za strojem i ovaj je s leđa učinio to što su mu ovi rekli. Moj brat ga je tada prebio. I taga "pijanog smrada" Đonija, koji zadirkuje normalne ljude, ja se nikako ne mogu riješiti...

---------------------------------------
Branko Stojković iz Bjelovara
---------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
21. svibanj 2015. (Četvrtak)
ŠTIT - Udruga
Erste banka : HR 482 40 200 611 00 732 757
Tel/mob: 0958148290
URED. Ul. Masarykova 8. BJELOVAR, 43000
brankostojkovic152@yahoo.com

- 18:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #