CROSTOJKOVIC1958

< prosinac, 2013 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Travanj 2024 (1)
Veljača 2024 (3)
Listopad 2023 (1)
Kolovoz 2023 (4)
Ožujak 2023 (1)
Listopad 2022 (5)
Kolovoz 2022 (8)
Srpanj 2022 (14)
Lipanj 2022 (13)
Prosinac 2021 (2)
Studeni 2021 (8)
Listopad 2021 (8)
Rujan 2021 (7)
Kolovoz 2021 (11)
Srpanj 2021 (26)
Lipanj 2021 (30)
Svibanj 2021 (32)
Travanj 2021 (14)
Ožujak 2021 (2)
Veljača 2021 (17)
Siječanj 2021 (24)
Prosinac 2020 (29)
Studeni 2020 (15)
Listopad 2020 (15)
Rujan 2020 (21)
Kolovoz 2020 (23)
Srpanj 2020 (36)
Lipanj 2020 (49)
Svibanj 2020 (45)
Travanj 2020 (37)
Ožujak 2020 (43)
Veljača 2020 (32)
Siječanj 2020 (31)
Prosinac 2019 (21)
Studeni 2019 (45)
Listopad 2019 (23)
Rujan 2019 (12)
Kolovoz 2019 (31)
Srpanj 2019 (60)
Lipanj 2019 (83)
Svibanj 2019 (83)
Travanj 2019 (71)
Ožujak 2019 (72)
Veljača 2019 (34)
Siječanj 2019 (54)
Prosinac 2018 (46)
Studeni 2018 (84)
Listopad 2018 (37)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








06.12.2013., petak

PISMO IZ BJELOVARA OD ŠTIT-a JE UPUĆENO BIVŠEM ČLANU

KAZNIONICA - LEPOGLAVA

Prima: Kaznionica u Lepoglavi
Ulica: Hrvatskih Pavlina br. 1
42250 LEPOGLAVA
(Za, Očka Miroslava)

Miroslave!

Dobio sam tvoje pismo i sve sam razumio što mi pišeš. Nisam ti jedno vrijeme namjerno htio odgovoriti. Da budem iskren nisam ti uopće htio odgovoriti. Ako nisi bio shvati da sam čovjek, dok si bio u ŠTIT-u, shvati sada da sam čovjek. Biti ću iskren kao i uvijek i reći ću ti otvoreno što mislim.

PRVO: Ti si napustio ŠTIT prije nego što si upao u kriminale. Znači izdao si našu organizaciju i okrenuo si joj leđa.

DRUGO: Iako si me gotovo u Bjelovaru, svaki dan viđao u prolazu ili u gradskoj knjižnici, nisi mi htio pričati o svojim problemima - koje sad imaš. I sad tražiš od mene da ti ja pomognem. Moram ti reći da nisi fer.

TRI: Od mene tržiš da ti pošaljem novac za cigarete i kavu, iako me nisi s ničime bio zadužio. A i pismo koje si mi napisao - ja ga vidim kao napisano "s brda - zdola", u kojemu mi ništa ne objašnjavaš u što si sve upao. I tko su ljudi sa kojima si imao posla.Na koji način onda da ti pomognem? Je li ti i dalje misliš da sam ja naivan čovjek i da ništa ne kužim. Objasni mi zašto si dobio 8 godina zatvora, a još toliko te navodno čeka.. To je ukupno nekih 16 godina.

ČETVRTO: Moraš shvatiti da ja nisam "klošar" na odnosu s kakvima si "klošarima" imao posla. Kad si još bio u Bjelovaru, gledao sam te kako svakodnevno šećeš sa psa od one rastavljene ženske Danijele, nije te bilo briga za ŠTIT. I bilo ti je društvo psa bolje od mene. Koji sam častan i pošten čovjek. Bili su ti boli pijanci i lopovi i sav šljam... E, vidiš nitko od njih ne pita uopće za tebe.

PET: Bar sad imaš u zatvoru vremena da "posložiš" sve svoje životne kockice i da podvučeš liniju obračuna. Vrijeme je da o svemu dobro razmisliš; o svojim greškama i zabludama. I o tome kako si malo cijenio prave ljude.

ŠEST: Ono što bi ti ja preporučio je; da se dobro skoncentriraš, odnosno da aktiviraš svoj mozak. U zatvoru imaš puno vremena za učenje... Pitam te: Kako iz zatvora mi možeš napisati neozbiljno pismo? Šalješ mi pismo sa praznim poleđinama, odnosno ne iskorištenim prostorom za pisanje. (Prazan papir.)

SEDAM: Ako želiš da dobiješ moje drugo pismo, od tebe očekujem da mi se ubuduće obraćaš sa poštovanjem i iskrenošću. Između ostaloga u idućem pismu želim da mi redom pobrojiš sve "likove" s kojima si imao posla.: tko je bio šef, i što su sve radili,.., ako želiš da ti pomognem. Ako želiš da riješim "enigmu" i "rebus".

OSAM: Ja sad trošim svoje dragocjeno vrijeme na tebe i neke "bitange", a ti imaš sad vremena da mi sve istinski objasniš. Budi sretan što te uopće želim slušati i što trošim vrijeme na tebe, i trošim novac za pismo i marku...itd. Budeš li me pokušao lagati prekinuti ću našu komunikaciju.

DEVET: U posjetu u Lepoglavu ću ti doči, samo ako ispuniš moje uvjete, a oni nisu teški za tebe. Naučiti ćeš napamet sve po redu 46 knjiga starog Zavjeta iz Biblije. Znači; knjiga Postanka, knjiga Izlaska, knjiga Levitskog zakona,.., i tako redom sve do zadnje knjige Malahije. Znači samo naslove - a tvoje je dali ćeš htjeti pročitati što u njima piše. Nadalje, naučiti ćeš i 27 knjiga iz Novog Zavjeta, te naučiti ćeš napamet i Psalam 73. Sad o tebi ovisi koliko će ti trebati vremena. Možeš to sve svladati za 5-6 dana ili nekoliko mjeseci. Ne budeš li točno ispunio svoju zadaću, kad dođem kod tebe - ja se odmah bez razgovora vraćam nazad za Bjelovar.

DESET: Kad budeš spreman da mi sve uredno "izricitiraš", ja dolazim kod tebe i donosim šteku cigareta i novce za kavu... Tako da u buduće moraš shvatiti, da nešto i sam moraš zaraditi. Ja od tebe ne tražim ništa nemoguće, nego želim da ti pomognem. Znaš kako neki "Bildayu mišiće", ti imaš sad vremena da nabildaš svoj mozak. I to do savršenstva. Tako možeš pobijediti samoću i vrijeme. Ukoliko vidim da si krenuo na put da postaneš čovjek, i ja ću ti pomoći na tome... Od sad iskreno te tražim da budeš pošten prema sebi i meni...

JEDANAEST: Mislim da sam ovdje bio jasan u svemu. Vjerojatno vi tamo u kaznionici imate neku knjižnicu, gdje možete posuditi kakve knjige, Bibliju sigurno tamo imate. Ja nisam u nikakvoj vjerskoj organizaciji, religiji, ili sekti, tako da znadeš... Da ne bi pomislio da sam ja s nečime zaluđeni. Biblija će ti puno pomoći da lakše ti objasnim neke stvari u životu.

DVANAEST: Kad sam vidio taj dan u smrtovnicu u Bjelovaru, da ti je umro otac i da će biti zakopan, odlučio sam da ti nekako javim "tu crnu" vijest. Preko interneta sam putem e-maila poslao pismo zatvorskoj upravi u Lepoglavi, i zamolio ih da ti to saopće. Vidiš ja sam čovjek koji u svemu razmišljam, iako tvoj otac, majka i brat su izdali ŠTIT, i okrenuli mu leđa u vrlo teškim vremenima. Moj cijeli motiv osnutka organizacije ŠTIT je zapisan u Bibliji, od samog početka pa do kraja... Gdje se brojno puta spominje ŠTIT, a to sve se prešućuje u politici i vjerskim organizacijama... Zato ti dajem tu zadaću, da polako iz početka prođemo kroz svijet Biblije. Onda ćeš shvatiti što je život.

TRINAEST: Znam da nije lijepo da ti pričam o roditeljima; o ocu, majki i bratu, koji su jako loše završili. Budi sad jak u glavi i spasi sebe. Otac ti je umro od alkohola i poroka, a pod zadnje i sam se htio ubiti... Jednom prilikom je rekao pred gradonačelnikom Bjelovara, A. K. da će se raznijeti sa bombom kod gradskog pavlijona u parku. Tada sam i ja to čuo, što znači da nije neka lažna priča. Otac ti je "skrenuo" i njegove misli nisu bile dobre. Zaboravio je na vas djecu, i zaboravio vam je pokloniti roditeljsku ljubav... Bile su mu bitne gluposti. Uhvatio se je vradžbinskih poslova, počeo je proricati na neke karte i brojeve - putem datuma rođenja...

ČETRNAEST: Ja znam cijeli vaš život od kako ste doselili iz Vojvodine (Novoga Sada) u Bjelovar. I kako ste živjeli kao obitelj. Te, kako ti je majka prošla. Brat Mario ti je totalno "skrenuo" s klošarima pije po parku i prosi... Bolno je ovo što ti pišem, ali moraš se suočiti sa istinom. Sad budi hrabar i spasi sebe, nemoj klonuti i u glavi se predati. Budi borac i traži svijest protiv zaborava. Tamo u zatvoru onima svjedoći da u Bjelovaru postoji organizacija ŠTIT, koja je drugačija od ostalih mistifikatorskih udruga i stranaka... Ono što ti želim, je da ojačaš svoju dušu i tijelo. Znam da ti je teško, ali za to si se sam kriv...

PETNAEST. Još jednom ako želiš da ti pomognem izvještavaj me o svemu, o sudskim svojim procesima, pošalji mi zapisnike i sudske presude... Kako bi proučio tvoj problem. Ako dođeš do knjige; "7000 dana u Sibiru", od Karl Štajnera, pročitaj je dobro. Čitaj i informiraj se - nemoj dozvoliti da "pukneš" u glavi. Ostani stabilan i čvrst, to ti je već šansa da preživiš taj pakao. Što se tiče - kad me pitaš - što ima u Bjelovaru, naš grad je truli do daske...Vladaju bivši partizani i njihova djeca,.., ljevičari i komunisti, uglavnom je UDB-a i KOS na djelu... Ljudi ne rade i na svakom je ćošku siromaštvo i bijeda...

Pozdrav ŠTIT!
Pismo je dovršeno u 12,15 sati

-----------------------------------------------
HRVATSKI POKRET “ŠTIT”
BRANKO STOJKOVIĆ
————————————–
Adresa: Đurđevačka cesta 159
Bjelovar / 06.12.2013. (Petak)
HRVATSKA / CROATIA
Kućni telefon: 00 385 433 520
Mobitel: 00 385 (0)95 814 82 90,
Žiro-račun: 2340009-1100203086
Privredna banka Zagreb
http://crostojkovic1958.blorg.hr
brankostojkovic152@yahoo.com
URED: Masarykova 8
http://istinazanarod.blog.hr
www.crostojkovic1958.blog.ru
http://hr.netlog.com/stojkovicbranko
Članaka; 1820.
Uredništvo: ŠTIT BJELOVAR
------------------------------------


- 09:26 - Komentari (8) - Isprintaj - #