CROSTOJKOVIC1958

< srpanj, 2011 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Travanj 2024 (1)
Veljača 2024 (3)
Listopad 2023 (1)
Kolovoz 2023 (4)
Ožujak 2023 (1)
Listopad 2022 (5)
Kolovoz 2022 (8)
Srpanj 2022 (14)
Lipanj 2022 (13)
Prosinac 2021 (2)
Studeni 2021 (8)
Listopad 2021 (8)
Rujan 2021 (7)
Kolovoz 2021 (11)
Srpanj 2021 (26)
Lipanj 2021 (30)
Svibanj 2021 (32)
Travanj 2021 (14)
Ožujak 2021 (2)
Veljača 2021 (17)
Siječanj 2021 (24)
Prosinac 2020 (29)
Studeni 2020 (15)
Listopad 2020 (15)
Rujan 2020 (21)
Kolovoz 2020 (23)
Srpanj 2020 (36)
Lipanj 2020 (49)
Svibanj 2020 (45)
Travanj 2020 (37)
Ožujak 2020 (43)
Veljača 2020 (32)
Siječanj 2020 (31)
Prosinac 2019 (21)
Studeni 2019 (45)
Listopad 2019 (23)
Rujan 2019 (12)
Kolovoz 2019 (31)
Srpanj 2019 (60)
Lipanj 2019 (83)
Svibanj 2019 (83)
Travanj 2019 (71)
Ožujak 2019 (72)
Veljača 2019 (34)
Siječanj 2019 (54)
Prosinac 2018 (46)
Studeni 2018 (84)
Listopad 2018 (37)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








14.07.2011., četvrtak

SIVI SUD NAD TUŽNIM SUDBINAMA

TKO ĆE SUDITI SUCIMA


OTVORENO PISMO
(za javnost)
Uredništvo gradskog lista „Bjelovarac“

DA, VI PREDSJEDNIČE ŽUPANIJSKOG SUDA MLADENE PIŠKOREC STOJITE NA VRHU PIRAMIDE SUDAČKE KORUPCIJE U BJELOVARU.

Lažima me nepravedno podcijenjujete, naravno, kada mi u vašim dopisima, odgovarate (na moje prijaave ili prigovore o vašim sucima) vi uvijek kažete: da je sve u redu i po zakonu. Na pritužbe, na rad sudaca (broj; 10 Su – 534/05.) (Bjelovar, 01. prosinca 2005.) U toj zadnjoj pismenoj predstavci objašnjavate mi – da ste neposredno nakon uvida u spis kaznenog predmeta Općinskog suda u Bjelovaru br. K-56/05, u kojem se vodi postupak protiv optuženog Deana Vukčevića zbog kaznenog djela iz čl. 129. st.2 KZ-a, nije utvrđeno postojanje propusta u poduzimanju mjera radi osiguranja prisutnosti okrivljenika na nedolaske na glavnu raspravu, pa moj prigovor na udugovlačenje postupka ocijenjujete neosnovnim.

Što je zgrada vaše laži veća, to više strepite od trenutka kada će se srušiti. Drhtite od uzbuđenja jer znate kako će to biti velečanstveni krš kada vas i vašu laž razotkriju. Vi ste momentalno postali glavni šef sudaca po nečistom duhu. Dakako od očiju javnosti odvija se drama. Ubojica Dean Vukčević, svakodnevno se šeće po mojoj ulici te i dalje mi prijeti smrću, jer vi ste mu to dozvolili. Ono što je najveći apsurd, on ne dolazi na suđenja – a ide i šesto suđenje. Vukčević je to cijelo vrijeme radio kaznena djela, odnosno meni i mojoj obitelji je prijetio i uništavao stvari. No, sutkinja Sandra Galjer, sa Općinskog suda u Bjelovaru je nekoliko pute izdavala nalog da policija okrivljenog ptivede na suđenje. Okrivljeni ne samo da se je javno šeteo – nego se je skrivao u stanu od brata Nikole Hajdarevića policajca koji radu u PU Bjelovar.

Naravno, okrivljeni je to cijelo vrijeme i dalje činio kaznene djela, a vi napominjete u svom dopisu da je sve u redu. Da li je sud aljkav, korumpiraan, ili nesposoban, što je dovelo, do postupka suđenja, da od njegovog započinjanja – početkom 2005., pa sve do 2006. godine, sud se nije maknuo sa mrtve točke. Napominjem da šesto suđenje je zakazano za 02. veljače 2006. godine.

Gospodine Mladene Piškorec, moram vas posijetiti da za vašeg mandata doživio sam gotovo sve montirane procese. U kojim su najteže kršena moja ljudska prava i građanske slobode.

Iako sam ja nedužan bio, vaši korumpirani suci, kojima ste vi šef, osudili su me de facto* expres. Nekoliko puta sam lažno optužen i nekoliko puta sam osuđen. ( Pet mjeseci zatvora uvijetno na dvije godine.) Od vas kao predsjednika Županijskog suda u Bjelovaru sam tražio da zaustavite te montirane procese protiv mene, a vi ste još dali zeleno svijetlo, i zajednički navalili na mene. Niste zaustavili odrađivanje „fuša“, i to je sa moje strane vaša najveća sramota. Progonite me po političkoj liniji.

Žalosno je što branite korumpirane suce: Antoniju Bagarić, Sandru Hančić, Božidara Iverca, Gorana Milakovića, Mirijanu Tišljar, i druge, koji provode sudački blud. U vašim dopisima, vi perete, ližete, njihovo blato i grijehe… Dok s druge strane pljujete pravdi u lice, ili bolje rećeno bogu. Dozvoljavate ubojicama, kriminalcima, lopovima, i drugim nasilnicima, da protuzakonito napadaju Branka Stojkovića, jer i vi s njima trljate ruke.

Predsjednica Općinskog državnog odvjetništva gospođa Ksenija Pavić, mnoge moje kaznene prijave je odbacila, a fabricirala je „hrpu“ laži protiv mene, tj. fingirala* je i izmislila svjedoke koji po ničemu to nisu mogli biti. Odvjetništvo umjesto da mi dade pravne savjete i zaštiti me, ono me proganja – po čijemu to diktatu? Dok sudski postupci protiv Branka Stojkovića vođeni su po zakonu, jer i korumpirani policajci su u to umješali svoje ruke. Da ja budem osuđen – i to je bilo u interesu pravde? PRESUDA U IME NARODA (broj: K-327/03-11 od 13. veljače 2004.)

Dokle mislite,, da možete, raditi, to što radite? Nas građane varati i ponižavati? Moram primjetiti da je pomrčina u vašoj glavi i umu, jer činite sve suprotno svijesti. Biblijski prorok Mihej za vas kaže: „Čujte dakle ovo, glavari kuće, suci, doma naroda, vi koji se pravedni gradite, te izvrčete sve što je ispravno! Vi koji gradite grad u krvi i zločinu! Glavari sudački sude prema mitu, a (zakonodavci), pravnici, trče radi zarede i novca. A na Boga govorite da ga poznajete ili da nije on u vašoj sredini. I neće na vas zlo navaliti.“ ( Mihej 3, 9-11.)

Predsjedniče Piškorec, moram vas i na to podsjetiti, da sam vam uputio pismenu predstavku – da zaustavite kriminal koji se odvija „lančano“ u vašoj kući, tj. „palači pravde“, no očigledno suci zloupotrebljavaju svoje funkcije. Sutkinja Mirijana Tišljar je zloupotrebila svoj položaj – koju sam prijavio vama. (broj: 10 Su – 187/03 – 2) ( od 4. travnja 2003) Pet godina je ona vodila postupak na Općinskim sudu u Bjelovaru. (P-1288/01) Sve je to vrlo nisko i sramotno. Rastezanjem tog postupka kamate su narasle na 30.000 kuna.

A vi ste i krivi što na IZBORIMA u mjesecu svibnju 2005. godine, je Goran Milaković, predsjednik Općinskog suda u Bjelovaru, tada predsjednik izbornog gradskog povjerenstva, je zrušio našu Nezavisnu gradsku listu, te mi nije dozvoljeno da se kandidiram za gradonačelnika Bjelovara. Naša lista je proglašena ne važečom samo zato što navodno su prošle dvije minute iza ponoći od roka predavanja listi. Na sudu je poslije to među poštenim sucima izazvalo gađenje. I Vi ste bili u stožaru glavnog izbornog povjerenstva za Bjelovarsko-bilogorsku županiju.

Toliko ste nanjeli meni štetu i drugim ljudima da to nije opisivo. Nanjeli ste nam nepravdu. Da li vaša savijest može biti zbog toga normalna? Kažem vam sada – nema pravde bez istine! I gdje to ima ovakvog bezakonja? Mantije pravde kojima ste omotani uprljane su do zla boga. Ima tu logičnosti? A zna se zašto se Branka Stojkovića „ ŠTIT“ sudski progoni, jer njegova Riječ je opasna. Pa stoga se valja upitati: Za koga je opasna? A odgovor bi bio: Zna se – za koga, postojeću bagru, koja sije strah i koja zloupotrebljava vlast.

No, možemo se i dalje upitati: Pa, kakva je to vlast, za koju je Stojkovićeva „Riječ“ tako opasna? Iako bi imao puno pisati, na kraju, Branko Stojković PORUČUJE: Tko zdrav sud ima, neka sad pomno pazi na (svoj) ŠTIT, da bi mu vjera i djela ostala čista. A za bezakonike, bezbožnike, božanska sad pravda dolazi na svijet, ona je kazna.

Što je najgore od svega toga, i ja sam podržao vaš dolazak na mjesto predsjednika Županijskog suda u Bjelovaru, te sam i pismeno vam zaželio puno uspjeha u vašem radu i to što ste izabrani. Bio sam tada uvijeren da ćete nakon smjene Vladimira Gredelja vi uvesti red i pravdu na tom sudu gdje sada vlada još goras korupcija. Vaše ponašanje daleko je gore od vašeg predhodnika.

Po pravdi koja kad-tad izlazi na vidjelo, vrijeme vam je da se maknete sa funkcije kojoj očiti niste bili dorasli. Bolje vam je da dadete ostavku.

Pozdrav „ŠTIT“ !

PREDSJEDNIK POKRETA „ŠTIT“
Branko Stojković

U Bjelovaru, 27. siječnja 2006.

www.stit-bjelovar.hr
e-mail: brankostojkovic1@yahoo.com
Tel/mob: 091-797-65-56

- 11:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #