CROSTOJKOVIC1958

< veljača, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            

Travanj 2024 (1)
Veljača 2024 (3)
Listopad 2023 (1)
Kolovoz 2023 (4)
Ožujak 2023 (1)
Listopad 2022 (5)
Kolovoz 2022 (8)
Srpanj 2022 (14)
Lipanj 2022 (13)
Prosinac 2021 (2)
Studeni 2021 (8)
Listopad 2021 (8)
Rujan 2021 (7)
Kolovoz 2021 (11)
Srpanj 2021 (26)
Lipanj 2021 (30)
Svibanj 2021 (32)
Travanj 2021 (14)
Ožujak 2021 (2)
Veljača 2021 (17)
Siječanj 2021 (24)
Prosinac 2020 (29)
Studeni 2020 (15)
Listopad 2020 (15)
Rujan 2020 (21)
Kolovoz 2020 (23)
Srpanj 2020 (36)
Lipanj 2020 (49)
Svibanj 2020 (45)
Travanj 2020 (37)
Ožujak 2020 (43)
Veljača 2020 (32)
Siječanj 2020 (31)
Prosinac 2019 (21)
Studeni 2019 (45)
Listopad 2019 (23)
Rujan 2019 (12)
Kolovoz 2019 (31)
Srpanj 2019 (60)
Lipanj 2019 (83)
Svibanj 2019 (83)
Travanj 2019 (71)
Ožujak 2019 (72)
Veljača 2019 (34)
Siječanj 2019 (54)
Prosinac 2018 (46)
Studeni 2018 (84)
Listopad 2018 (37)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








18.02.2011., petak

DVA SPLITSKA LUĐAKA NACIONALNO VRIJEĐAJU SVE OKO SEBE !

BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTIT: PROSUDITE I SAMI IMA LI OVO VEZE SA ŽIVOTOM, BOGOM I CRKVOM?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Flag this message
RE: uuuuuuuuuuuuuuuuu
Friday, February 18, 2011 9:29 AM
From: "sgaliot" slavko.galiot@st.t-com.hr

Add sender to Contacts
To: "'Branko Stojkovic'" brankostojkovic152@yahoo.com

Nikakva ja tebi pisma nisam pisao idiote, samo ću sada poslati zahtjev MUP-u Bjelovar da obavi razgovor s tobom zbog uznemiravanja slanjem svojih bolešćina na moju adresu i to da ti to nisam odobrio. Ako ti objavljuješ nešto o nekome to je onda plus za tu osobu, jer će narod vidjeti da si ti jedan bandit koji se služi udbaškim metodama. A da si psihotik to znam od ranije, već sam te upozorio prošle godine da me izostaviš sa svojeg popisa adresa.

Gnjido udbaška, ne šalji mi svoje poruke više..



----------------------------------------------------------------------

MOJ ODGOVOR



JA ĆU ISTO TEBE PRIJAVITI POLICIJI U SPLITU ZA TEŠKE UVREDE I PRIJETNJE I MUP-u U ZAGREBU... IMAM SVA TVOJA E-MAIL PISMA JOŠ OD PROŠLE GODINE OD BANDIĆEVE KAMPANJE U IZBORIMA ZA PREDSJEDNIKA. OBJAVIT ĆU TVOJE TEKSTOVE JAVNO - EVO I OVAJ SVJEDOČI TKO SI TI I KAKO MI SE OBRAČAŠ.. ODGOVARAT ĆEŠ I ZA NACIONALNU MRŽNU KOJ ŠIRIŠ... TI I DON JOSIP ČORIĆ.. I VI STE UDB-aši I GNJIDE...



BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTIT

Bjelovar, 18.02.2011., petak

10,50 sati

------------------------------------------------------------------------------



NAJVEĆEM GOVNOJEDU LJUDSKE POVIJESTI
Thursday, February 17, 2011 8:46 PM

From: "Don Josip Čorić" jcoric@inet.hr

To: "Branko Stojkovic" brankostojkovic152@yahoo.com

VISCERALNOM ČETNIKU I SMRDLJIVOM ANTIHRVATU - BRANKU STOJKOVIĆU -
I kao četničić Brane bre je bio obzirom na ukuse 'uvek naš čovek'. Koristim prigodu što mi neće biti brata do sv. Josipa pa mogu pisati što hoću, iako mi je pred putovanje dao savjet da se u govna ne dira. Savjetujem četniku da ode svom pravoslavnom proti da mu prikaže svoje 'katoličanstvo i hrvatstvo'. I dok je takvih seronjskih govnojeda Hrvatska će biti jadna i smrdljiva. Drago mi je da je moja ekipa našla simpatičnu fotografiju iz djetinjstva 'borca za Hrvatsku'. Obzirom na navike ništa se nije promijenio.

----------------------------------------------------------------------------------------

From: Don Josip Čorić jcoric@inet.hr

To: "Branko Stojkovic" brankostojkovic152@yahoo.com

Date: Wednesday, February 16, 2011, 11:08 PM

SMRT FAŠIZMU, NACIZMU, A IZNAD SVEGA NEPROCESUIRANOM KOMUNIZMU!
˙
Dobar tek, bijedni, nepismeni, mržnjom zaliveni neprestani govnojede i ostavi mi brata na miru ne želiš li na Ravnu goru odakle crpiš govnojedne poslastice. Dok je takvih hrvatožednih Hrvata jadna će biti Hrvatska, smeće jedno koje se ne može reciklirati. Dobro ti hrkanje!

-------------------------------------------------------------------------------------------

From: Don Josip Čorić jcoric@inet.hr


To: "Branko Stojkovic" brankostojkovic152@yahoo.com

Date: Wednesday, February 16, 2011, 3:15 PM

˙
Najvećem govnojedu zgažene Hrvatske!
Možeš biti sretan što nije na životu tvoj uzor i duhovna okrepa Draža Mihajlović. No on može biti miran dok je govnojed Branko Stojković na ovoj, od njega i njegovih, zgaženoj zemlji

------------------------------------------------------------------------------------------
Monday, February 14, 2011 11:42 AM

From: "Slavko Galiot" slavko.galiot@st.t-com.hr

To: "'Branko Stojkovic'" brankostojkovic152@yahoo.com


Bandit si ti i svi takvi, jebi mater, ADZ je stvorio 'Rvatsku, ti i takvi bili ste s druge strane, pomagali ste agresora, i to kao petokolonaši. Izbriši moj mail



-----------------------------------------------------------------------------------------





Tuesday, February 15, 2011 8:52 AM

From: "Slavko Galiot" slavko.galiot@st.t-com.hr

To: "'Branko Stojkovic'" brankostojkovic152@yahoo.com


Ne šalji mi tekstove u kojima napadaš ovu hrvatsku vlast, a onu koalicijsku veličaš, zar smo mi ludi da popijemo vaše podvale o SDP-u ko novom spasitelju. Taj ološ je za svoje vladavine razbio sve što je hrvatsko: HV, Policiju, državnu upravu, medije, a hrvatske branitelje je proglasio kokošarima i privilegistima, i sada bi oni trebali nama biti nada. Takvi kao ti i dezerter Branko Borković samo nas još više homogenizirate u obrani hrvatskih svetinja. Borković je pobjegao iz Vukovara deset dana prije pada, kakav je to zadnji zapovjednik koji je otišao iz grada „po pomoć“, zapovjedniku je dužnost do zadnjeg daha braniti grad, a onda pregovarati o najboljim uvjetima predaje. Borković je na TV gledao kako mu kolju dojučerašnje suborce, a sada se kurči da je zadnji zapovjednik obrane Vukovara. Zadnji zapovjednik je zapovjednik Borova, on je branio grad do posljednjeg daha, i mogućnosti.

Jebo te Mesić, Josipović, Borković i cijela komunistička bagra.



-------------------------------------------------------------------------------------

Wednesday, February 16, 2011 1:18 PM

From: jcoeic@inet.hr

To: brankostojkovic152@yahoo.com

Bez treće nema sreće. Valjda će vam sada doći i privitak. Lijepi pozdravi Josip


-------------------------------------------------------------------------------------
From: "Don Josip Čorić" jcoric@inet.hr

To: "Branko Stojkovic" brankostojkovic152@yahoo.com

˙ Već sam vam nekoliko puta napisao da mi više nikada ne šaljete vaše dopise. Ne bih volio da se posvadimo i da se svađamo samo zbog toga što vi ili ne pročitate ili se ne obazirete na dopise i tako postupate izvan okvira normalnog ljudskog ponašanja. Vama želim svako dobro, a mene ostavite na miru Josip Čorić
------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------
Re: NAJVEĆEM GOVNOJEDU LJUDSKE POVIJESTI
Friday, February 18, 2011 12:47 AM
From: This sender is DomainKeys verified
"Branko Stojkovic"
Add sender to Contacts
To: "Don Josip Čorić"
Cc: brankostojkovic152@yahoo.com

VIDIM JA POPE DA SI TI DO KRAJA PROLUPAO I POLUDIO... MA NISI TI KRIV ŠTO TE GAMAD INFICIRALA I TAKO OBARZOVALA... PRAVI SI UBAČENI UDB-aš KOJI SI SE SAKRIO IZA MANTIJE... PEDERI NOSE HALJINE I MAŠU SA SOTONSKIM SIMBOLIMA... AKO JE NETKO ANTIHRVAT ONDA SI TO TI - JEDEŠ KRVAVI KRUH OD OVOG NAORDA...TI SI BIBLIJSKI EZEV* KOJI SE JE PRODAO ZA JEDAN OBROK..kAD SMO KOD JOSIPA BIBLIJSKOG - NJEGA SU PRODALI U EGIPAT - TAKVA BRAĆA KAO TI.. PRAVA SI NAKAZA I NEMAN...SAZIDALI STE SE VI HRAMOVE OG GOVANA I KAŽETE DA TAMO BOG PRESEDAVA.. OKREČENA GROBNICO PUNA SI TRULEŽI I SMRDLJIVIH KOSTIJU... KAD KAŽEM SMRDLJIVIH KOSTIJU ONDA MISLI DA GENI STE OD PASA O KAKVIM JE I SAM PAVLE GOVORIO U NZ-BIBLIJI.. IDI TI KOD PROTE, TJ. VLADIKE S NJIMA STE VI ZAMJESILI KRVAVI RAT I HRVATIMA I ONI SRBIMA..DEGENERIKU NEIZLJEĆIVI...DAJ NAĐI KOD PROTE I JEDAN MOJ TRAG..SMEĆE I TI SE ZOVEŠ SVEČENIK??

----------------------------------------------------------------------
----- Original Message -----

From: Branko Stojkovic
To: Don Josip Čorić
Sent: Thursday, February 17, 2011 8:39 AM
Subject: Re: SMRT FAŠIZMU, NACIZMU, A IZNAD SVEGA NEPROCESUIRANOM KOMUNIZMU!


TI SI PROMAŠEN SLUĆAJ I TVOJ BRAT ĐAVO, VI STE TI IZMIŠLJENI LIKOVI...VI STE ZARAŽENI SA GOVNARSKIM IDEOLOGIJAMA,.., REKAO SAM TI VEĆ - GOVNOJED SI TI, I SVI TVOJI TAKVI, JER CIJELI ŽIVOT JEDETE SVOJA I TUĐA GOVNA... SEREM SE JA NA TEBE I RAVNU GORU I NA DRAŽU, MAJMUNI JEDNI OPTEREČENI SRPSKI...SAD VIDIM DA MEĐU HRVATIMA I SRBIMA IMA ISTIH DEGENERIKA...

KAD KAŽEŠ DA TI OSTAVIM BRATA NA MIRU, BUDALO JEDNA KOJEG BRATA? JEL TI HALUCINIRAŠ? POPE DAJ LIJEČI SVOJU BOLESNU PSIHU...NISI LI TI POČEO PRVI S UVREDAMA - JA TI SAMO ODGOVARAM - JER ISPRAVNIJI SAM OD TEBE ČOVJEK.. DOSTA STE VI SA BIJELIM OKOVRATNICIMA PODČINJAVALI NAROD,... NUDILI STE SEBE KAO "SOL" ZEMLJE A U BITI STE BILI PRAVA GOVNA,,, PLJAČKATE I KRADETE OVAJ GLUPI NAROD... SAMO VAM GRADE VAŠE ĐAVLIJE I SOTONSKE KIPOVE - KAPELICE.. ZATVARATE KRALJEVSTVO A NI VI NE ULAZITE U NJEGA...BRANITE ONIMA KOJI ŽELE DA ŽIVE SLOBODNO - ODMAH IH LAŽNO OPTUŽUJETE.. ZARAZA STE PLANETE ZEMLJE...VI KAO IBIVŠI POTOMCI STE UBOJICE ISUSA...

PROKLETNICI NEIZLJEČIVI..I .INKVIZICIJO KRVAVA...!

BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTIT



------------------------------------------------------------------
POPE VIDIM DA ME HOĆEŠ UVREDITI !

POPE TI SI LUĐAK KOJI JE IZDAO ISTINU, IZDAO SI ISUSA I SVE BIBLIJSKE PRAVEDNE LJUDE..KRUHOBRIŽNIK SI I TOTALNI SODOMAC.. TE KITIŠ SE SA ISUSOVIM IMENOM... PROSITE NA IMENU ISUS I VAŠ BOG JE NOVĆANIK S PUNO "LOVE"... AKO JE NETKO GOVNOJED ONDA SI TO TI - NAJEO SI SE TI ĐAVLIJI GOVANA... PA TI SVA GOVNA CURE NIZ BRADU...

VIDIM DA SI ZAOSTA ČOVJEK I NEPISMEN - KAKVE JA IMAM VEZE SA TIM "MIHAJLOVIĆEM" ON NIJE NI BIO ČETNIK - BUDALO JEDNA... VALJDA SI MISLIO NA MIHAILOVIĆA, TO SU DVA RAZLIČITA PREZIMENA.. TIH TVOJIH MIHAJLOVIĆA IMA KOD NAS U PODRAVINI KOLIKO HOĆEŠ - TOČNIJE REČENO U SUHOJ KATALENI...

OSLOBODI ME BOŽE TAKVIH LUĐAKA - KAO TI I TEBI SLIČNIH...

BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTIT




-------------------------------------------------------------------


Original Message -----
From: Branko Stojkovic
To: Don Josip Čorić
Cc: brankostojkovic152@yahoo.com
Sent: Wednesday, February 16, 2011 11:14 PM
Subject: Re: SMRT FAŠIZMU, NACIZMU, A IZNAD SVEGA NEPROCESUIRANOM KOMUNIZMKU
---------------------------------------------------------------
Slavko ovo pismo sam napisao tebi !

Ti si se očito izgubio u vremenu i prostoru... Jel ti uopče čtitaš o čemu ja pišem? Očito ne - jer tvoja zasljepljenost ti neda da progledaš. Vidim koliki si ti Hrvat.. Nema te nigdje...Pogledao sam na Google pretraživaču, odnosno ukucao sam tvoje ime i prezime - na Googlu - o tebi ima oko 700 pojmova.. Eto to je tvoj cijeli društveno-politički javni rad. I zalaganje za Hrvatsku. Donosiš o meni krivi i lažani sud. Ili to činiš namjerno...

Ja nebi ovdje s time baš ništa postigao da te "ispljujem i izvređam" ili da ti zapretim, samo zato što ti imaš ograničeno mišljenje,.., i što me želiš uvrijediti. Jer tako primitivno postupaš...A ne želiš svatiti - jer inteligencija nije ti baš neka strana..Čovječe povezuješ me sa nekim tamo - pa reci četnicima - nemoj obilaziti. To su teške optužbe i uvrede - za koje bi mogao i odgovarati.. Ako bi se ja samo zainatio...Ja nisam bio ni u Titinim pionirima, a kamoli služio JNA, za razliko možda od tebe... Ja sam u svemu čist i zato sa stajališta - tako i progovaram. Ja se tebi nemam tu što ispovjedati i opravdavati..

I ja za tebe bi mogao reči da si "ćetnik", "Jugoslovenčina", antihrvat,.., i sve drugo, ili bolje rečeno - mogao bi ti prišiti razne etikete i nazive - jednom rječju - da si neprijatelj..itd. Mogao bi rabiti takvu retoriku...Ja nisam nikada bježao od nijedne činjenice i dokaza.. Pa stoga te pozivam sada da - daš mi neki čvrsti dokaz o meni.. Ili inače ćeš postati bludnik, koji huli na istinu.. Ili lamantaš kao neka poremećena osoba... Čovječe preispitaj sam sebe - koliko je korektno - ono što činiš prema meni - kao pravednoj osobi..

Nisam tu tvoju Srbiju o kojoj mi ti spočitavaš - u životu pošteno ni vidio - jer nisam tamo putovao.. U bivšem sistemu osuđivan sam kao državni neprijatelj... U ovom ratu - koji ti nazivaš Domovinskom - jugoarmija mi je zapalila kuću..Bio sam sedam mjeseci u ZNG i u sastavu i suradni sa hrvatskom policijom... Nitko me nije skinuo nečasno.. Nisam se htio boriti za komunjare o kojma mi ti govoriš - da je imam neke veze s njima.. Pa ti nisi normalan - kad tako zboriš... Ništa ne tražim od ovakve države, pa čak ni spomenicu za sudjelovanje u ratu.. Bio sam u HSP-u, i u HOS-u, a poslije i u HSP1861.Ja sam jedino sad ispravljač nepravde i želim normalnu državu Hrvatsku. Ne želim ovakvu zločinačku tvorevinu,.., i banditsku prćiju..

Moja cijela rodbina je iz Hercegovine , ali to nema veze.. Za mene postoje samo dobri ili loši ljuidi.. Pošteni i nepošteni.. Naprijedni li (ne)naprijedni.. Ti nemaš pojma i veze s mozgom kave su žrtve moji podnosili za Hrvatsku.. Moj ujak, odnosno od moje mame Drine - brat Ante Pezer je bio u ustašama i ubili su ga partizani u Grubišnom Polju, pokraj Bjelovara... Ministar u NDH-u Andrija Artuković je naš rođak. Moj drugi ujak isto brat od moje mame Franjo Pezer je bio predstojnik ustaškog ureda u Mostaru... Mamin bratić Rade Pezer poslije 1945., kao ustaški časnik pobjegao je u Njemačku,.., u Breme.. U Grudama je moj bratić Miljenko Pezer darovao zemljište Branimiru Glavašu, to si mogao čuti ili proćitati u novinama.. Moja majka je bila u Hrvatskom proljeću, odnosno u Matici hrvatskoj od 1971.-1973. godine..

Moja familija su starosjedilaci u Hercegovini, tačnije u Donjim Mamićima, Cerovom dolcu, Čapljini i Ružićima... Žive neki na Širokom Brijegu, a bratič Stjepan Pezer - Čipa ima hotel u Neumu...Eto vidiš napao si totalno krivo jednog čovjeka i "čistu i čestitu obitelj" - nije mi jasno zašto to činiš? Moja familija živi u Hercegovini, Zagrebu, Dubravi,..,Kapanu (pokraj Virovitice), u Londonu, Njemačkoj,.., Italiji i Australiji... Nitko od njih nije imao veze sa komunizmom.. Niti su bili s čime povezani,.., ili ime moje obitelji i familije - da su imali veze sa SFRJ. U bivšem sistemu imao sam na sebi stigmu* "da sam iz ustaške obitelji", nije nam bilo lako s time živjeti..Upirali su prstom u mene - to ti je sin Hercegovke. Sad me netko želi uvrijediti da sam čak i "četnik".. Pa to stvarnio ne graniči sa zdravim umom... Naslušao sam se ja svakakvih pogrdnih naziva zbog moje istine. Znam je te UDB-aške metode i specijalni rat, kada su se partizani i komunisti 1991. godine predstavljali - kao ustaše, a opet mi smo tada za njih bili nepodobni - pa čak i Srbi i četnici,.., i tko zna što.. Samo da oni opet zauzmu pozicije...To samo govori koliko je Hrvatski čovjek "glup i zaostao" i da taj rat je bio čista "komunistička frakcija" skrivena iz nacionalizma.. Sa potpirivanjem svečenika..

U bivšoj Jugoslaviji u Bjelovaru me je sudio Miroslav Čačija povjerenik UDB-e, današnji župan Bjelovarsko-bilogorski sa dva mandata, zato što sam stragao za Titov rođendan 1978. godine zastavu s petokrakom. Josip Broz - Tito je bio tada živ.. A znaš kakve sankcije za takva djela su se poduzimale... Hoćeš da ti malo prićam o sebi - kako je UDB-a i Milicija često obilazila moju kuću na Radićevom trgu 40., u Bjelovaru. Kako smo često bili lektimirani na javnim mjestima, pa čak i pred svojom kućom.. Nikakve privilegije i povlastice nismo imali, dapače bili smo šikanirani i proganjani... Omalovažavani i nepriznati...

Eto jednog dana bio sam priveden - tko zna po koji put u krim-službu u SJS (SUP-a) na razgovor pod optužbom da sam "crno-košuljaš".. Jer stalno sam nosio na sebi crnu košulju - koja dobro mi je stajala.. Tamo su me slikali za dossije i uzimali otiske prstiju i dlana,.., znaš kako to več sve ide... Na tim krim poslovima radila su dva Srbina.. Jedan od njih me je pitao - što ti imaš to tetovirano na ruci? Ustaški grb NDH-a i znak od Hitlera..Malteški..križ.. Voliš li ti Pavelića i Hitlera..? Čak me je htio i fizički zlostavljati, odnosno mlatiti...Ali ovaj drugi Srbin je rekao svome drugu - ma daj pusti dećka na miru vidiš da je mlad i jedva punoljetan - šta bi on volio Pavelića i Hitlera?. Tada imao sam sreće što ovaj drugi nije pristao na tretman - da me mlate...
Iako me je jednom prilikom s pendrekom mlatio milicijski isljednik Vojo Kutić i milicajac Vijeko Mudrić. Te tukli su me i milicajci Najil Brulić i Ivo Šimunec...

Onda je došao rat 1991. godine. A tada bio sam se iznenadio - kada sam tih dana pročitao u "Bjelovarcu", u tjednom listu - da su minirali auto Jovanu Brkiću - Jovici. Onda sam se sjetio toga čovjeka - koji me je spasio od sigurnih batina.. Taj čovjek je bio dobričina, a nije zaslužio da tako prema njemu se postupa.. Minirali su mu auto - samo zato što je Srbin i što ima takvo ime.. Pitam te Slavko - Jel u tome svemu ima svijesti i razuma - što su neki poludjeli i euforični branitelji činili.. Branitelji tobože za neku Hrvatsku, koju su je oblatili i nakazili.. Pokrali i zadužili...
Svaka čast svim ispravnim ljudima - koji stvarno su se borili i vole Hrvatsku.

Eto još jedne priće Slavko za tebe. Samo godinu dana poslije 1978. godine, ili bolje i točnije rečeno 1979., kad je Tito već bio teško bolestan, a Jugoslavija bila je na pomolu raspada - u političkom i gospodarskom smislu... Ja sam sa curom trebao putovati u Italiju. Došao sam u ured Milicije da izvadim tadašni Pasoš. Službenica na šalteru mi je rakla - da nemogu dobiti Pasoš. Ja sam je pitao - kako nemogu? Ona mi je rekla imate ovdje zabranu. Morate se javiti u Službu Državne Bezbednosti (SDS), koja se nalazi na drugom katu. (to je današnja ulica Vlahe Paljetke bb u Bjelovaru).

Dođem ja na drugi kat i pokucam na vrata, odnosno navirim se - ja unutra u kancelariju. Tu vidim jednog 60-godišnjeg "ćelavog" malo debljeg čovjeka, kako sjedi za službenim stolom i to ravno od vrata, koji mi je rekao strogim glasom - uđi i sjedi tu. Očito je bilo - da mu je službenica več javila, tj. rekla o meni. Pitao me - je (tada) taj visoki dužnosnik SDS-a, kuda ja mislim putovati? Ja sam mu odgovorio u Italiju. A on mi je rekao - samo tako? On kaže - da mu najprije moram odgovorit na nekoliko pitanja: S kime se tamo sastajem,.., i cilj mog putovanja i koliko dana tamo ostajem, te kad se vračam nazad... Napomenuo mi je - ti znaš kakovo si djelo napravio. A ja sam stvarno zaboravio, dok me nije taj SDS-ovac posjetio.
Nekoliko puta me je sve ispočetka ponovo pitao - ja sam mu ponovo isto odgovarao, da putujem s crurom i da idemo u šoping u Trst. Nakon malo dužeg ugnjetavanja:

On mi je rekao - dobro - dat ćemo ti putovnicu - ali pripazi što tamo radiš - mi motrimo svuda na tebe - ovaj puta si se dobro i jeftino izvukao - ali drugi put nećeš - završit ćeš na Golom Otoku, jel znaaš gdje je to? Ja sam mu rekao: da znam - da je to otok Rab broj dva i da je tamo zatvor. Te da tamo su bili ili još uvijek jesu neki - moji poznanici, koji su mi istetovirali na ruci te tetovaže... Ja sa curom Vesnom Horinek (poslije mojom ženom), sad več i bivšem - prešao sam granicu i ušao u Italiju. Kada smo se vraćali - na Jugoslavenskoj granici, carinik i Milicajac izdvojili su me od ostalih ljudi iz autobusa, bio sam posebno pregledavan. Poslije sam razmišljao - zašto je to tako bilo na granici? Slučajno sam pogledao u "crveni Pasoš" i vidio sam da imam ograničenje. Nisam dobio putovnicu na 5 godina, kako se je svima tada izdavala, kako su se uobičajno izdavali dokumenti. Ja sam dobio putovnicu na 2 godine, a zna se tko dobiva takav (ograničeni) Pasoš. Vidio sam žig i neki članak upisani na kraju isprave.

Slavko moram ti reči da ja sam potekao iz vrlo relegiozne Rimo-katoličke i franjevačke obitelji. Da moji su vrlo bili pobožni ljudi, da i sam ja, primo sam sve sakramente i vjenčao se u Crkvi u župi Bjelovar, u današnjem uredu Biskupije...Poslije zbog pravde svi su mi se zgadili poturice lažni hrvatski političari i svečenici,.., i branitelji...Svi mistifikatori i lažnjaci... Vidio sam da oni nepoznaju materiju.. Ni duh koji oko nas vlada.. Dosta sam se ja za njihove križeve i redligiju tukao u bivšem sistemu. Nosio sam križ oko vrata - kada je to izazivalo podsmjeh i ponižaavanje...Dolazi sam na Božićne ponočke - kada je sva Milicija bila tamo i gledala tko će doći.. Branili su nam da slavimo i da pucamo iz petardi. Ja sam tada samo tridesetak metara od crkve zakopao u zemlju veliku kantu sa karabitom, te minirao, odnosno, lansirao je u zrak.. To je bio moj protest. Milicija nas je naganjala.. Kod kuće smo imali (sve) slike svih svetaca.. Namjerno sam ispisivao velike parole i simbole na javnim mjestima - ono što je bilo branjeno... Pa čak i kukasti Hitlerov križ...

Prava je sramota - što danas ti svečenici rade - gori su sto puta od Jude Iškariotskog. Prodali su se za novce i oni nedižu svoj glas za narod i pravdu....Nego su zajednički podijelili vlast sa komunistima i uživaju s novcima iz državnog proračuna...Pola ulica (naziva) u Hrvatskoj imaju komunističke vođe, a pola ulica imaju visoko-dostojni svečenici.. Bog i Đavo se udružio protiv nemoćnog puka.


Slavko čovjeće otrezni se i nemoj biti lud !? Nemoj biti zaluđen ! Nemoj se "furati" na nacionalizam - zbog toga nečemo bolje živjeti... I biti sretni,.., prošla su vremena velikih Hrvata i velikih Srba.... Samo djela i rad nas spašavaju... Ja sam za civilnu i građansku Hrvatsku, a ne za vjersku i sektašku...
(Uvijek sam spreman s tebom na dijlog - kako bi izlječio tvoju zamučenu psihu..)
Lako je učiniti nekog neprijateljom - ja želim stvarati sebi prijatelje.. Stoga ti predlažem da kreneš na nepristrani put istine - jer istina je ta koja će te osloboditi... Zapitaj se - zašto su popovi, odnosno samozvani svečenici sakrili Biblijsko ime boga "ŠTIT"? Ili kada su uopće o tome ikada govorili? Živjeti za pod ŠTIT- om ili za ŠTIT, je nešto drugo o čemu oni (ne)naučavaju...
Čuvaj se lažnih proroka i apostola,., pasa i himbenih radnika - koji sve uništavaju zbog svog osobnog dobitka.... I na kraju - tko je više od mene za Hrvatsku? Odvojimo državu od svečenstva. Moja poštena djela - vide se iz mog dugo godišnjeg rada... Ja nedam nikome priviljegije i povlastice, ukoliko nešto nije zaslužio... Dužnost je nas ljudi - da smo svi odgovorni prvo pred sobom - a zatim pred drugima... Očito je da si se ti u nekoj mojoj prijašnjoj priči, tj. članku prepoznao - pa zbog toga si ljut. Ali i to je dobro za tebe,.., i za čišćenje tvoje duše.. I unapređivanja daljnjeg života...

BJELOVAR / CROATIA
Branko Stojković
095/814-82-90
brankostojkovic152@yahoo.com
http://crostojkovic1958.blog.hr

----------------------------------------------------------

Pročitao sam u novinama Slobodna Dalmacija od 27.8.2010., "o šefu političke inkvizicije" Donu Josipu Čoriću, svečeniku i o tom predaniom čuvaru vjere. Kako on naziva Dona Branka Sbutegu i dona Ivana Grubišića da su "kurvini sinovi" i izdajice evanđelja...

Eto to je kršćanska ljubav prema svojim bližnjima..Pitam se - što tu opće radi Kaptol, odnosno biskupski stol? Zašto drugi imalo pošteni svečenici to dozvoljavaju? To je razlog - zašto mnogi ljudi napuštaju Crkvu..


Dona Josipa Čorića i Slavka Galiota iz Splita naljutio je jedan moj javni članak o "bandi HDZ-ovskoj". Iako ja uopće nisam prozivao njih, odnosno spominjao njihova imeena - on su reagirali kao što vidite iz priloženog.



U Bjelovaru, 18.20.2011.

Branko Stojković - Štit

http://crostojkovic1958.blog.hr

-----------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------





- 12:18 - Komentari (2) - Isprintaj - #